Gry edukacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(31)
Forma i typ
Gry i zabawki
(29)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Dostępność
dostępne
(16)
wypożyczone
(13)
nieokreślona
(2)
Placówka
Oddział dla dzieci BG
(1)
Filia nr 2 w Grodzisku Mazowieckim
(1)
Multimedia BG
(29)
Autor
Bobrowski Hubert
(2)
Bobrowski Hubert (historyk)
(2)
Madaj Karol
(2)
Barbaud Jean (1955- )
(1)
Barillé Albert (1920-2009)
(1)
Bartosik Aleksandra
(1)
Brzychcy Ewa
(1)
Budzyń Anna
(1)
Chatterton Chris
(1)
Choręzińska Aleksandra
(1)
Czapczyk Paweł
(1)
Dudek Katarzyna
(1)
Feliks Janusz
(1)
Galewska-Kustra Marta
(1)
Ginter Tomasz
(1)
Gwis Joanna
(1)
Głowińska Anita
(1)
Hiron Maureen
(1)
Howell J.B
(1)
Iwaszkiewicz Karolina
(1)
Król Magdalena (literatura dla dzieci)
(1)
Kłos Joanna
(1)
Kłos Joanna (graficzka)
(1)
Madejski Jan
(1)
Molas Grzegorz
(1)
Nowakowska Katarzyna
(1)
Pawlak Paweł (1962- )
(1)
Peeters Raf
(1)
Popvics Magdalena
(1)
Pękalski Adam (1975- )
(1)
Rader Whitney
(1)
Rutkowska-Leśniewska Monika
(1)
Rutowska Monika
(1)
Rychlicka-Borzechowska Monika
(1)
Sachnowska Kamila
(1)
Satro Marcin
(1)
Schoett Marianna
(1)
Szafran Magdalena
(1)
Szoblik Dorota
(1)
Wielbut Anna
(1)
Wojtkowiak Przemysław
(1)
Wójcicka Małgorzata
(1)
Zawistowski Andrzej (1973- )
(1)
Zygmuntowicz Artur
(1)
Świlczewska Julia
(1)
Żenczykowski Jarosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Dzieci
(22)
0-5 lat
(16)
6-8 lat
(12)
Młodzież
(3)
Dorośli
(2)
Rodzice
(2)
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Nauczyciele
(1)
Przedszkola
(1)
Temat
Dodawanie (matematyka)
(2)
Nauka czytania
(2)
Nauka liczenia
(2)
Odejmowanie (matematyka)
(2)
Arytmetyka
(1)
Barwy
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Dom
(1)
Dzieci
(1)
Dzielenie (matematyka)
(1)
II wojna światowa
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Integracja sensoryczna
(1)
Jedzenie (czynność)
(1)
Języki
(1)
Kampania wrześniowa (1939)
(1)
Liczby
(1)
Loteryjka
(1)
Matematyka
(1)
Mnożenie (matematyka)
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Potwory
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Przedmioty
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Symbole
(1)
Symbole państwa
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
Znaki graficzne
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Powieść obyczajowa
(4364)
Opowiadania i nowele
(3916)
Powieść
(3881)
Kryminał
(2464)
Powieść amerykańska
(1901)
Gry edukacyjne
(-)
Thriller
(1796)
Komiks
(1688)
Powieść polska
(1436)
Opracowanie
(1299)
Poradnik
(1228)
Fantastyka
(1172)
Fantasy
(1148)
Film fabularny
(1140)
Romans
(966)
Manga
(965)
Publikacja bogato ilustrowana
(908)
Powieść historyczna
(907)
Dokumenty dźwiękowe
(798)
Powieść angielska
(797)
Powieść przygodowa
(790)
Opowiadanie dziecięce polskie
(756)
Biografia
(727)
Książki mówione
(706)
Pamiętniki i wspomnienia
(691)
Reportaż
(676)
Dokumenty audiowizualne
(670)
Książka obrazkowa
(624)
Sensacja
(609)
Dramat filmowy
(593)
Wiersze
(556)
Film animowany
(521)
Książka z dużą czcionką
(500)
Powieść psychologiczna
(487)
Wydawnictwa popularne
(443)
Saga rodzinna
(425)
Antologia
(405)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(369)
Powieść młodzieżowa polska
(363)
Biografie
(354)
Książki dla małych dzieci
(349)
Komedia
(348)
Science fiction
(338)
Adaptacja filmowa
(334)
Film przygodowy
(310)
Wydawnictwa dla dzieci
(308)
Film familijny
(303)
Poradniki
(302)
Horror
(298)
Publikacje dla dzieci
(282)
Powieść dziecięca polska
(273)
Przepisy kulinarne
(272)
Pamiętniki polskie
(271)
Powieść biograficzna
(260)
Podręczniki akademickie
(250)
Publicystyka
(245)
Wywiad dziennikarski
(243)
Książka zabawka
(238)
Gry i zabawy umysłowe
(205)
Powieść erotyczna
(203)
Bajki i baśnie
(200)
Esej
(200)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(193)
Powieść młodzieżowa angielska
(192)
Powieść szwedzka
(192)
Romans historyczny
(191)
Poezja dziecięca polska
(190)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(182)
Serial filmowy
(181)
Opowiadania i nowele przygodowe
(178)
Powieść francuska
(175)
Książka w języku ukraińskim
(174)
Film akcji
(171)
Publicystyka polska
(169)
Film biograficzny
(168)
Adaptacja literacka
(167)
Podręcznik
(167)
Film obyczajowy
(166)
Przewodnik turystyczny
(166)
Książka obrazkowa (picturebook)
(148)
Podręczniki
(146)
Powieść dziecięca angielska
(144)
Relacja z podróży
(144)
Książka kucharska
(143)
Broszura
(141)
Komiksy
(141)
Wywiady
(136)
Monografia
(131)
Poezja polska
(129)
Gry planszowe
(127)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(127)
Powieść niemiecka
(122)
Literatura dziecięca polska
(121)
Opowiadanie polskie
(119)
Film sensacyjny
(116)
Książka w języku angielskim
(114)
Reportaż polski
(113)
Literatura podróżnicza polska
(112)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(112)
Antologie
(105)
Przewodniki turystyczne
(104)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(23)
Edukacja i pedagogika
(9)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
31 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Pamięć'39 / opracowanie gry Karol Madaj. - Warszawa: Instytut Pamięci Narodowej, 2015. - 1 gra (48 kart do gry z archiwalnymi fotografiami0 ; karton, papier, kolor ; w pudełku 19x19 cm + broszura z historycznym komentarzem do zdjęć i instrucją (27 stron : ilustracje ; 10cm)
Gra „Pamięć 39”, oparta na zasadach popularnej gry „Memory”, wprowadza uczniów w tematykę II wojny światowej. Za pomocą 24 archiwalnych zdjęć prezentuje najważniejsze tematy wojny obronnej. Dołączona do gry broszura zawiera krótki komentarz historyczny do poszczególnych fotografii. Daje to duże możliwości dydaktycznego wykorzystania gry (np. przy organizacji małych quizów wiedzy historycznej). Ciekawostką jest to, że oryginalne czarno-białe zdjęcia zostały komputerowo pokolorowane. Dzięki temu nie tylko rozgrywka staje się atrakcyjniejsza, ale także gracz może lepiej uzmysłowić sobie realność przedstawionych wydarzeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra karciana (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Znaj znak - pamięć : gra edukacyjna / projekt gry Karol Madaj ; redacja naukowa Kamila Sachnowska, Andrzej Zawistowski ; projekt graficzny Tomasz Ginter. - Wydanie 2. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, copyright 2015. - 1 gra (32 karty z symbolami, 16 kart z opisami symboli) ; karton, papier, kolor ; w pudełku 21x21x4 cm + instrukcja )
„ZnajZnak – Pamięć” – przygotowana z myślą o młodszych graczach gra pamięciowa, w której wiedza przychodzi sama podczas rozgrywki. Na kartach umieszczono wybrane symbole z najnowszej historii Polski. Wśród zakrytych kart należy znaleźć parę takich samych symboli a potem odkryć właściwą z 16 kart z nazwami wyłożonymi obok. Gra zawiera wariant dla najmłodszych graczy. W załączonej broszurze można znaleźć komentarz historyczny do każdego symbolu. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
Gra planszowa
W koszyku
Bazyliszek / autor Jan Madejski ; ilustracje Grzegorz Molas. - Warszawa : Granna, cop. 2018. - 1 gra (1 plansza, 10 żetonów tarcz, 5 pionków postaci, 5 żetonów o wartości 40 punktów) :karton, papier, plastik; 28x19x5 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje , 15 cm).)
(Legendy Polskie)
W piwnicach jednej z warszawskich kamienic mieszka bazyliszek – stwór, który jednym spojrzeniem potrafi zamienić człowieka w kamień. Wyruszacie do podziemi, by stawić czoło strasznemu potworowi. Podczas poszukiwań odwiedźcie jak najwięcej komnat. Pamiętajcie jednak, by zabrać ze sobą lustro – może uda Wam się upolować bazyliszka!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jedzonko ilustracje Katarzyna Nowakowska. - Warszawa : Edgard, 2022. - 1 pudełko (3 dwustronne kafelki podstawowe, 39 kafelków dodatkowych); w pudełku 17x17x5 cm + instrukcja.
(Kapitan Nauka)
Co dziś zjesz? Słodkie naleśniki z owocami czy sycącą tartę z warzywami? Wolisz chrupiącą rzodkiewkę czy słodką czerwoną paprykę?  Układanka kreatywna Jedzonko to wesoła i smakowita zabawa dla maluchów i młodszych przedszkolaków. Dzieci komponują z kolorowych elementów zdrowe i pyszne dania. Wybierają produkty oraz nazywają smaki, kolory i kształty. 
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zwierzaki na wsi / projekt Raf Peeters. - Kraków : IUVI Games, [2022]. - 1 pudełko (8 figurek zwierząt, 3 figurki koryta z wodą, 3 elementy ogrodzenia, plansza do gry, książeczka z 60 zadaniami i ich rozwiązaniami, instrukcja) ; w pudełku 24x24x6 cm. + instrukcja
,,Zwierzaki na wsi" to gra logiczna, w której Twoje dziecko, korzystając z kolorowych komponentów, pomoże farmerowi umieścić zwierzęta gospodarskie w osobnych zagrodach. Proste zasady i narastający poziom trudności zadań sprawią, że młodzi gracze w naturalny sposób rozwiną swoje zdolności manualne oraz wykorzystają logiczne myślenie. Przyjazna dziecku tematyka i atrakcyjne wydanie zapewnią wiele godzin świetnej rozrywki! Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kocia Kocia : Mój dom /Monika Rutkowska-Leśniewska ; ilustracje Anita Głowińska ; opracowanie graficzne Magdalena Szafran. - Gdynia : Trefl, [brak daty wydania] - 1 gra (4 plansze pomieszczeń, 18 żetonów) : papier, karton, kolor ; w pudełku 20x20x4 cm + insstrukcja (8 stron : ilustracje ; 15 cm)
Mój dom to gra, w której z pomocą Kici Koci maluchy uczą się przyporządkowywać przedmioty do poszczególnych pomieszczeń w domu. Postać Kici Koci sprawia, że dzieci z chęcią sięgają po gry, dzięki którym odkrywają świat wokół siebie i uczą się nowych rzeczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tworzymy słowa : zbiór edukacyjnych zabaw słownych dla najmłodszych / autor Monika Rutowska ; opracowanie graficzne Julia Świlczewska. - Gdynia : Trefl, [2019]. - 1 gra (16 puzzlowych obrazków z podpisem złożonym z liter, karta zadań) ; papier, karton, kolor ; w pudełku 29x19x4 cm + instrukcja
(Mały Odkrywca)
Tworzymy słowa" to układanka edukacyjna dla dzieci, która w przyjazny sposób wprowadza dziecko w świat liter i słów. Dziecko rozwija dzięki niej umiejętności werbalne - poszerza i utrwala zasób słownictwa, ćwiczy łączenie obrazu graficznego wyrazu z desygnatem (podpisu z ilustracją), trenuje umiejętność skupienia uwagi i logicznego myślenia. Gra jest doskonałym wstępem do nauki czytania i pisania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra „Mnożenie dzielenie. Nauka liczenia” pomaga dzieciom utrwalić umiejętność mnożenia i dzielenia. 4 warianty gry przyspieszają ten proces i urozmaicają rozgrywkę, czyniąc ją za każdym razem ciekawym wyzwaniem. W grze znajdziemy 100 kart, na których znajdują się zarówno działania mnożenia, jak i dzielenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra karciana (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czacha dymi : 162 ciekawostki ze świata / pomysł i opracowanie Artur Zygmuntowicz ; ilustracje Dorota Szoblik. - Warszawa : Promatek, [2015]. - 1 gra (1 plansza, 1 kostka, 4 pionki, 162 karty z pytaniami): karton, tektura, plastik; w pudełku 20x22x6 cm + instrukcja (1 strona: ilustracje , 18 cm).
Czacha Dymi to nie tylko gra planszowa, ale też kopalnia ciekawych, zaskakujących i zabawnych informacji. Poza wiedzą, w grze przyda się odrobina szczęścia, taktyki i intuicji. Po drodze czekają na Ciebie roszady, przestoje i podchwytliwe pytania, od których CZACHA DYMI!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Gra edukacyjna
Gra planszowa
W koszyku
10 gier edukacyjnych = 10 edu games = 10 in 1= Play, learn and grow. - [Gdynia] : Trefl, [2020]. - 1 gra (1 tarcza puzzlowa, 1 strzałka pastikowa, 40 klocków memos, plakat, instrukcja): karton, tektura, kolor ; w pudełku 27x40x9 cm.
(Peppa)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
BrainBox : Matematyka dla najmłodszych / The Green Board Game - Gdańsk: Wydawnictwo Rebel, [2021]. - 1 gra (55 kart, 1 karta z zasadami, klepsydra, kostka) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 12x12x12 cm.
(BrainBox wspólna zabawa, wspólna nauka)
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Chcesz ułatwić swojemu dziecku szkolny start? Szukasz narzędzia, które pozwoli maluchowi w formie zabawy przyswoić podstawowe pojęcia matematyczne? Zajrzyj do pudełka BrainBox - Matematyka dla najmłodszych, gdzie znajdziesz zadania związane z liczeniem do 20, prostym dodawaniem i odejmowaniem, podstawowymi wagami, miarami itp. Na każdej karcie znajduje się ilustracja. Zadaniem dziecka jest zapamietanie jak największej liczby szczegółów w ciągu 10 sekund. Gra to cenne narzędzie do nauki zapewniające jednocześnie świetną zabawę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra edukacyjna (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Co do czego, tato? : gra edukacyjna. - Chwaszczyno k/Gdyni : Alexander, [2016]. - 1 gra (karty 108 szt., 1 plansza, 4 pionki, klepsydra, kostka do gry, instrukacja) ; w pudełku 20x19x6 cm.
Gra polegająca na znalezieniu i zebraniu jak największej ilości kart powiązanych z obrazkami umieszczonymi na polach planszy, na których zatrzyma się pionek gracza. Gra rozwija umiejętność logicznego myślenia, wyobraźnię i zdolność skojarzeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Co i gdzie? : Edukacyjne układanki dla najmłodszych. - Gdynia : Trefl, [2018]. - 1 gra (4 planszetki, 24 klocki) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 29x19x4 cm.
Co i gdzie? jest grą edukacyjną, dzięki której dziecko uczy się dopasowywania przedmiotów do miejsca, w którym powinny się znajdować. W przyjazny sposób wprowadza dziecko w świat przedmiotów z jednego zbioru tematycznego, trenuje umiejętność wypowiadania się na określony temat, rozwija umiejętności werbalne, poszerza i utrwala zasób słownictwa i logicznego myślenia. Granie rozbudza ciekawość poznawczą, rozwija wyobraźnię i poszerza horyzonty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kamelot jr. - Kraków : Ateneum, 2023. - 1 pudełko ; 24x23x6 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 4+)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wkrótce dostępne: sygn. Gra logiczna (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mysi labirynt. - Białystok : Kangur, 2022. - 1 gra (24 kafelki); w pudełku 14x20x5 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Mała myszka jest bardzo głodna! Trudno jej znaleźć drogę do jedzenia. Uporządkuj drogę w miejskim labiryncie, obracając fragmenty kanałów. Stwórz tor pozbawiony przeszkód, aby myszka mogła znaleźć jedzenie. Uważaj, nie każde miejsce jest przyjazne małym myszkom!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Przeciwieństwa : Edukacyjna gra pamięciowa dla najmłodszych. - Gdynia : Trefl, [2018]. - 1 gra (22 klocki) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 29x19x4 cm.
"Przeciwieństwa" to edukacyjna gra pamięciowa dla najmłodszych dzieci. Zadaniem małych graczy jest dopasowanie pary przeciwieństw. Do gry dołączone są scenariusze i propozycje do wykorzystania przez rodziców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Przeczytam Ci mamo : gra edukacyjna. - Chwaszczyno : Alexander [200?]. - 1 gra (8 obrazków 3 elementowych. 12 obrazków 4 elementowych, 12 obrazków 8 elementowych, instrukcja., worek) : karton, papier, kolor ; w pudełku 24,5x20,5x5 cm + instrukcja.
(Sowa Mądra Głowa Poleca)
"Przeczytam Ci, Mamo" to gra edukacyjna, która w atrakcyjny i emocjonujący sposób ułatwia dzieciom naukę czytania. Z elementów leżących na stole, dzieci starają się jak najszybciej ułożyć obrazki czytając jednocześnie litery, a ostatecznie całe nazwy znajdujące się pod nimi. Obrazki dzielą się na 3 grupy ze względu na liczbę elementów na jakie są podzielone. Dobierając obrazki o określonej liczbie ich podziału, można wybrać stopień trudności gry. [Eduksięgarnia]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra edukacyjna (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Quiz - gdzie raki zimują? - Warszawa : Granna, cop. 2015. - 1 gra (45 kart z pytaniami, plansza, 4 figurki raków, 4 podstawki) ; w pudełku 18x12x4 cm + instrukcja.
(Gry Podróżne)
Czy wiesz, co to znaczy robić kogoś w balona i czym jest tajemnica poliszynela? Wysłuchaj pytania i spośród trzech odpowiedzi wybierz tę, która wydaje ci się prawidłowa. Każda właściwa odpowiedź to krok bliżej zwycięstwa 270 ważnych pytań, setki zabawnych odpowiedzi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra edukacyjna (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sylaby w dominie : gra edukacyjna. - Chwaszczyno : Alexander [2013]. - 1 gra (kostki domina 56 szt., 2 tablice wyrazów, klepsydra, 16 żetonów, worek) ; karton, papier, plastik, materiał) ; w pudełku 24,5x20,5x5 cm + instrukcja.
(Sowa Mądra Głowa Poleca)
Gra dydaktyczna, polegająca na dopasowaniu odpowiednich sylab w taki sposób, by powstały poprawne formy wyrazów dwusylabowych. Uczestnicy gry ćwiczą swą spostrzegawczość, refleks, kojarzenie właściwych słów, a także utrwalają pisownię budowanych wyrazów. Gra zapewni pożyteczną i emocjonującą rozrywkę dla całej rodziny, ale może być również wykorzystywana jako pomoc dla terapeutów, logopedów i nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej
Katalog biblioteki wojewódzkiej
Katalog centralny powiatu grodziskiego