Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(38)
Forma i typ
Gry i zabawki
(38)
Dostępność
dostępne
(18)
wypożyczone
(14)
nieokreślona
(6)
Placówka
Multimedia BG
(38)
Autor
Blanchot Denis
(4)
Cottereau Jacques
(4)
Andreani Jean-Francois
(3)
Benedetti Toussaint
(3)
Gille-Naves Guilaume
(3)
Kożyczkowska Magda
(3)
Moon Alan R
(3)
Polouchine Igor
(3)
Skowron Martyna
(3)
Cathala Bruno
(2)
Puzdrowska Kamila
(2)
Vuarchex Thomas
(2)
Wełnicki Marcin (1984- )
(2)
Yakovenko Pierric
(2)
Żabicka Monika
(2)
Babis Katarzyna (1992- )
(1)
Bauza Antione
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Bonnessée Régis
(1)
Bosley Andrew
(1)
Bourgion Nicolas
(1)
Campbell Dave
(1)
Casacop JB
(1)
Castelbajac Vainul de
(1)
Caumont Cédric
(1)
Chvatil Vlaasa
(1)
Chvátil Vlaada
(1)
Collette Xavier (1981- )
(1)
Crittin Frank
(1)
Da Silva Maëva
(1)
Deschamps Christine
(1)
Diego Martin de
(1)
Dimitrievski Mihajlo
(1)
Fort Marie
(1)
Fort Wilfried
(1)
Franz Klemens (1979- )
(1)
Fryxelius Isaac
(1)
Fryxelius Jackob
(1)
Fujita Shingo
(1)
Gamrot Magda
(1)
Hajek Nathan
(1)
Holdinghaus Grace
(1)
Jedliński Artur
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kanaani Atha
(1)
Kendelic Romana
(1)
Kijak Karolina
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Kosch
(1)
Kucerovsky Tomas
(1)
Lanvin Matthieu
(1)
Largey Grégoire
(1)
Llobet Toni (1975- )
(1)
Lopez Sébastien
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
Michaud Laura
(1)
Muller Blaise
(1)
Munoz Jonathan
(1)
Nakashima Shotaro
(1)
Naïade
(1)
Nevskij Oleksandr
(1)
O'Connor Rory (1973- )
(1)
Ohki Motoyuki
(1)
Oikawa Hiromi
(1)
Ono Shintaro
(1)
Ortloff Alexandar
(1)
Pauchon Sébastien
(1)
Piella Judit
(1)
Polgár Alex
(1)
Provoost Thomas
(1)
Quiliams Chris
(1)
Rangsima Nan
(1)
Sato Airu
(1)
Sato Toshiki
(1)
Shimota Samuel R
(1)
Sidorenko Oleg
(1)
Sielicki Jan
(1)
Somers Stephen (1972- )
(1)
Sousa Lara António
(1)
Szuba Julia
(1)
Takami Makoto
(1)
Torres Djib
(1)
Torres Régis
(1)
Walker-Harding Phil
(1)
Wawrzykiewicz Agnieszka
(1)
Wełnicki Marcin
(1)
Wilson James A
(1)
Wojtkowiak Przemysław
(1)
Woźniak Łukasz (1989- )
(1)
d'Orey Gil
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(24)
Okres powstania dzieła
2001-
(28)
Kraj wydania
Polska
(38)
nieznany (usa)
(1)
Język
polski
(38)
Odbiorca
Młodzież
(19)
14-17 lat
(11)
9-13 lat
(11)
Dzieci
(10)
Dorośli
(7)
6-8 lat
(6)
0-5 lat
(1)
18+
(1)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(6)
Gry w karty
(5)
Gry planszowe
(2)
Arytmetyka
(1)
Cywilizacja
(1)
Czarodzieje
(1)
Geografia
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Gry w kości
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Jednorożec (stworzenie fantastyczne)
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Las
(1)
Liczby
(1)
Podróże
(1)
Przedmioty magiczne
(1)
Spostrzeganie
(1)
Star Wars
(1)
Szpiegostwo
(1)
Tajemnica
(1)
Trening pamięci
(1)
Wiewiórki
(1)
Zabawa
(1)
Łąki i pastwiska
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(18)
Gry planszowe
(18)
Gra karciana
(5)
Gry w karty
(4)
Gry strategiczne
(2)
Gry edukacyjne
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry i zabawki
(1)
Gry i zabawy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(27)
38 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy / Vlaada Chvatil. - Gdańsk : Rebel ; [2016]. - 1 pudełko (16 kafelków agentów w dwóch kolorach, 1 kafelek podwójnego agenta, 7 kafelków niewinnych obserwatorów, 1 kafelek zabójcy, 40 kart kluczy , 1 instrukcja, 1 podstawka, 1 klepsydra, 200 kart z 400 kryptonimami) ; 23 x 16 x 6 cm + instrukcja.
Dwóch rywalizujących szefów zna tożsamość 25 agentów. Członkowie ich drużyn znają tylko ich kryptonimy. Każda drużyna chce skontaktować się jako pierwsza z wszystkimi swoimi agentami. Ich szefowie dają im jednorazowe wskazówki, które mogą odnosić się do wielu słów na kartach. Drużyny próbują odgadnąć, które wyrazy należą do ich zespołu, unikając przy tym słów należących do przeciwników. Pomyłka w kontakcie spowoduje ujawnienie agenta drużyny przeciwnej, a w najgorszym naszym śladem ruszy bezlitosny zabójca. „Tajniacy” - wszystkie wskazane słowa prowadzą do wygranej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Gra planszowa
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : Kraina Lodu II / Denis Blanchot, Jacques Cottereau oraz zespoł Play Factory. - Gdańsk : Rebel, [2020]. - 1 gra (30 kart): papier, kolor; w pudełku Ø 9 cm+ instrukcja (16 stron: ilustracje).
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie karty zawsze łączą się dokładnie jednym symbolem! W Dobble można grać na wiele sposobów, a 5 z nich jest opisanych w instrukcji jako mini-gry. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają różne rozmiary. Same karty są okrągłe i kolorowe, a każda z nich ma unikalny zestaw symboli związanych ze światem Arendelle (opis wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Gra karciana
Gra planszowa
W koszyku
Terraformacja Marsa / Jacob Fryxelius ; [opracowanie graficzne Isaac Fryxelius ; tłumaczenie Marcin Wełnicki]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2016. - 1 pudełko (plansza, 5 planszy gracza, 233 karty (208 projektów, 17 korporacji, 8 pomocy), 80 obszarów, znacznik pierwszego gracza, 200 kostek zasobów (126 brązowych, 44 złote, 30 srebrnych), 200 znaczników graczy (40 żółtych, 40 zielonych, 40 czarnych, 40 niebieskich, 40 czerwonych), 3 białe znaczniki) ; wymiary pudełka 29x29x7 cm.
Ludzkość rozpoczęła ekspansję w Układzie Słonecznym. Na Marsie założono już kilka niewielkich kolonii. Ich mieszkańcy są odgrodzeni od naturalnego środowiska straszliwie zimnej, suchej i niemal pozbawionej atmosfery planety. Zwiększenie odsetka migracji z Ziemi wymaga terraformacji Marsa, czyli dostosowania jego środowiska tak, aby ludzie mogli w nim przeżyć bez sprzętu ochronnego i aby zminimalizować śmiertelność spowodowaną wypadkami wśród kolonistów...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Podróże przez Śródziemie to w pełni kooperacyjna przygodowa gra fantasy przeznaczona dla 1-5 graczy. Ty i twoi przyjaciele będziecie mogli wcielić się w słynnych bohaterów z powieści Władca Pierścieni J.R.R. Tolkiena. Będziecie podróżować przez Śródziemie, walczyć z niegodziwymi łotrami, dokonywać odważnych wyborów i mierzyć się ze złem, które zagraża krainie. Podróże przez Śródziemie oferują wciągającą kampanię, rozwidlającą się fabułę, wiele zadań pobocznych i dynamicznie generowaną mapę. Wszystko to sprawia, że każda rozgrywka będzie zaskakująca i niepowtarzalna. W trakcie połączonych ze sobą fabularnie scenariuszy będziecie musieli współpracować, aby rozwikłać tajemnice, pokonać wrogów i bronić Śródziemie przed zakusami ciemności. Przygoda czeka jedynie na tych, którzy są na tyle odważni, by jej szukać. Zbierz przyjaciół, spakuj plecak i ruszaj szukać szczęścia podczas podróży przez Śródziemie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Leśne rozdanie / autor: Kosh ; ilustracje: Toni Llobet, Judit Piella ; tłumaczenie: Kamila Puzdrowska. - Gdańsk : Rebel, 2023. - 1 pudełko (plansza polany, 66 kart drzew, 48 kart z podziałem góra/dół, 44 karty z podziałem lewo/prawo, 3 karty zimy, 14 kart pomocy, 5 kart jaskini, notes punktacji) : ilustracje ; w pudełku 5x16,5x23 cm. + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
Pobliski las tętni życiem! Zwierzęta spieszą na polanę w poszukiwaniu jadalnych roślin i owadów. Niektóre wolą przebywać między bujnymi wierzchołkami drzew, a inne zamieszkują podszycie i to właśnie tam czują się bezpiecznie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Eksplodujące kotki / tłumaczenie Magda Kożyczkowska. - Gdańsk : Rebel, cop. 2017. - 1 gra (56 kart): karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 16x11x4 cm+ instrukcja (1 stron : ilustracje ; 10 cm).
Eksplodujące kotki to ewenement w skali światowego finansowania społecznościowego. Ponad 219000 osób wsparło to miauczące szaleństwo w 2015 roku i tym samym gra osiągnęła wśród internautów status kultowego projektu. Teraz Ty dostajesz tę "niezwykle strategiczną" grę, która jest połączeniem wszelakich kotomocy oraz rosyjskiej ruletki. Twoim zadaniem będzie zostać jedynym graczem przy stole, którego nie wysadził bombowy kociak. Spryt, szczęście, zadziorność i poczucie humoru - to wszystko przyda Ci się, by mruczący przyjaciel nie przybiegł do Ciebie z wybuchową niespodzianką i nie uległ detonacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra karciana (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Maui / Grégoire Largey, Frank Crittin, Sébastien Pauchon ; [ilustracje: Chris Quiliams] ; [tłumaczenie: Kamila Puzdrowska]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2022. - 1 pudełko (4 dwustronne plansze (w 4 kolorach graczy), plansza rynku, plansza punktacji i lansza dodatkowa, 20 znaczników punktacji (w 4 kolorach graczy), 60 kafelków ręczników, 6 piaskowych monet, 32 żetony parasoli (w 4 kolorach graczy), 4 żetony ręczników (2 błękitne i 2 pomarańczowe), 20 dwustronnych żetonów punktów ujemnych, znacznik pierwszego gracza, 28 żetonów krabów piaskowych (w 4 kolorach graczy), woreczek) ; 23x23x8 cm.
Maui to gra logiczna dla całej rodziny, relaksująca niczym egzotyczne wakacje. Podczas zabawy układamy żetony ręczników na swoich planszach plaży, by zebrać najlepiej punktowane połączenia wzorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mistrz pojedynków : Harry Potter / autor Ludovic Maublanc ; rozwój Cédric Caumont i Thomas Provoost. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 gra (1 plansza, 8 różdżek, 9 kafelków sztandarów, kafelek prymusa, 142 karty, 24 żetony, 10 platikowych podstawek) : karton, tektura, papier, plastik, kolor ) ; w pudełku 30x29x8 cm + instrukcja (1 karta złożona - 4 strony : ilustracje kolorowe ; 29x29 cm).
Rzuć zaklęcie i wygraj! Witaj w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie! Wciel się w jednego z uczniów, załóż szaty i chwyć różdżkę w dłoń, by dumnie reprezentować barwy swojego domu. Kombinuj, planuj swoje ruchy i trafnie dobieraj zaklęcia, by zaskoczyć przeciwników i wygrywać kolejne pojedynki! Harry Potter: Mistrz Pojedynków to imprezowa gra blefu, w której rywalizujecie, by zdobyć jak najwięcej punktów dla swojego domu. Podczas każdej rundy będziecie przygotowywać czary i mierzyć różdżkami w swoich przeciwników. Następnie wszyscy równocześnie rzucają zaklęcia... albo się przed nimi bronią! Tylko najmądrzejsi czarodzieje i czarownice otrzymają nagrody, a ci którzy zostali oszołomieni, mogą stracić część zdobytych punktów!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Gra planszowa
Gra planszowa
W koszyku
Europa w 10 dni / autorzy Alan R. Moon, Aaron Weissblum ; ilustracje Jacqui Davis; tłumaczenie Rafał Kalota. - Gdańsk ; Rebel, 2020. - 1 gra (plansza, 52 płytki państw, 19 płytek środków transportu, 4 zestawy stojaków na płytki, podajnik) : papier, karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x23x23 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 21 cm).
Autor
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Z Hiszpanii samolotem do Grecji? A może lepiej statkiem, zahaczając po drodze o Matlę? W całej Europie jest wiele do odkrycia, podobnie jak wiele jest dróg do zwycięstwa w tej wyjątkowej grze rodzinnej! Dobierajcie kolejne płytki podróży i składajcie je w całość, by wspólnie stały się idealnym planem wycieczki po Starym Kontynencie. Na czym to polega? Naszym celem jest jak najszybsze ułożenie planu dziesięciodniowej podróży. W tym celu musimy zebrać zestaw 10 kafelków, które w logiczny sposób odzwierciedlą nasze przemieszczanie się po Europie. W tym celu będziemy dobierać kolejne płytki podróży i zastępować nimi te, które już mamy w swoim zestawie. Znajdująca się na środku plansza będzie służyła nam za podpowiedź, jakie kraje możemy ze sobą łączyć, a także jakich środków transportu możemy w tym celu użyć. Wystarczy przestrzegać trzech prostych zasad: Jeśli państwa mają wspólną granicę, możemy przemieszczać się między nimi pieszo. Między kafelkami takich państw niepotrzebny jest żaden środek transportu. Między państwami, które na mapie oznaczone są jednakowym kolorem, możemy poruszać się drogą lotniczą. W tym celu należy dopasować do nich kartę samolotu w odpowiednim kolorze i umieścić między nimi. Państwa graniczące z tym samym morzem lub oceanem możemy połączyć drogą morską. Ich kolor nie ma znaczenia, ale między ich płytkami musi się znaleźć prom podpisany odpowiednim akwenem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : pierwsza podróż / Alan R. Moon ; ilustracje Djib i Régis Torres. - Gdańsk : Rebel, copyright 2017. - 1 gra (1 plansza, 80 plastikowych wagoników, 72 karty wagoników, 32 karty biletów, 4 karty biletów specjalnych, 1 złoty bilet) ; karton, papier, plastik, ilustracje; w pudełku 28x28x6 cm+ instrukcja (2 strony; ilustracje, 20 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Wsiąść do Pociągu: Pierwsza Podróż to gra skierowana do rodzin, która jest świetnym wstępem do pociągowej serii gier Wsiąść do Pociągu, będącej bestsellerem na całym świecie. Gra zawiera mapę Europy ze skróconymi trasami oraz ilustracjami charakterystycznymi dla każdego z miast. Dzięki tej prostszej wersji najmłodsi gracze oraz początkujący mogą stawiać pierwsze kroki podróżując i odwiedzając miasta naszego kontynentu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wiewióry / Blaise Muller ; ilustracje Jonathan Munoz i Katarzyna "Kiciputek" Babis. - Gdańsk : Rebel, [2016]. - 1 gra (9 kafli lasu, 12 kafli orzechów, 4 kafle Wiewiór) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 21x15x4 cm + instrukcja (4 stron : ilustracje ; 20 cm).
Wiewióry, jak co roku, poukrywały w lesie orzechy, żeby mieć co jeść podczas zimy. I jak co roku są w tarapatach, bo nie pamiętają lokalizacji kryjówek. Wygrywa ten, kto jako pierwszy odnajdzie pięć orzechów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Imago / Shintaro Ono, Shingo Fujita, Motoyuki Ohki, Hiromi Oikawa, Shotaro Nakashima ; ilustracje Laura Michaud, Shintaro Ono. - Gdańsk : Rebel, [2016]. - 1 gra (60 przezroczystych kart, 65 kart Enigmy, 35 znaczników) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 5x20x15 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 19 cm).
Imago to świeże i bardzo dobre podejście do zabawy typu kalambury, ale nadające się dosłownie dla każdego. Nie musisz umieć rysować, nie musisz się wygłupiać pokazując dziwne rzeczy. Tutaj możesz doświadczyć tego, co najlepsze w kalamburach, a Waszym ograniczeniem jest jedynie wyobraźnia! Masz hasło do pokazania i do dyspozycji 61 przezroczystych kart z namalowanymi prostymi elementami, za pomocą których musisz skonstruować coś, co naprowadzi innych graczy na Twoje hasło. Nakładasz proste elementy jeden na drugi, łączysz je, przesuwasz, wprawiasz w ruch - co tylko przyjdzie Ci do głowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra karcina (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szczęśliwice Wielkie / Airu i Toshiki Sato ; ilustracje Makoto Takami. - Gdańsk : Rebel, copyright 2022. - 1 pudełko (140 kart, 30 żetonów) ; w pudełku 18x12x4 cm. + instrukcja
Zbuduj miasto szczęśliwych ludzi! Karta po karcie wznoś swoje miasteczko, wykorzystując dochody tak, by uszczęśliwić jego mieszkańców. Ostrożnie dobieraj budynki i bacznie obserwuj ruchy swoich przeciwników! Stwórz ludziom szczęśliwe miejsce, do którego będą chcieli wracać. Ta uroczo zilustrowana gra karciana doskonale łączy prostotę zasad z mnogością dostępnych możliwości. Dokładając kolejne budynki do obszaru swojego miasta będziemy musieli zdecydować, jakie kroki najlepiej dopasują się do naszej strategii. Celem gry jest zdobycie jak największej liczby punktów szczęścia w ramach swojego miasta. Poziom szczęścia określamy mnożąc liczbę mieszkańców miasta przez liczbę symboli serc, które znajdują się na poszczególnych kartach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mam oko : gra ćwicząca spostrzegawczość i refleks / tłumaczenie Martyna Skworon. - Gdańsk : Rebel, [2019] - 1 gra (60 kart) : tektura, kolor ; w pudełku 13x13x5 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 12 cm).
Mam Oko to rodzinna gra, która sprawdzi naszą spostrzegawczość. Zadaniem graczy będzie poszukiwanie par, ale uwaga – nie będą to pary oczywiste!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra karciana (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jungle speed / autorzy Thomas Vuarchex, Pierric Yakovenko ; tłumaczenie Artur Jedliński. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 gra (70 kart, drewniany totem, woreczek) : karton, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 8x15x14 cm + instrukcja (8 s. : il. ; 13 cm).
Uzależniająca i szalona gra towarzyska. Gra, w której liczy się zręczność, spostrzegawczość i szybkość. Każdy z graczy dostaje karty, których musi się pozbyć podczas gry - aby to zrobić, trzeba w odpowiednim momencie złapać drewniany "totem". Jeśli gracz złapie go w złym momencie, albo w ogóle tego nie zrobi - będzie musiał wziąć karty od swoich przeciwników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra karciana (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jungle speed : kids / autorzy: Tom, Yako, Marie i Will ; ilustracje: Vaïnui de Castelbajac ; tłumaczenie: Martyna Skowron. - Gdańsk : Rebel, [około 2018]. - 1 gra (32 kafelki zwierząt, 4 kafelki lwa, 6 kafelków postaci, 1 totem, 1 woreczek) : plastik, tektura, płótno, kolor ; w pudełku 16x11x11 cm + instrukcja (7 stron : ilustracje kolorowe ; 13 cm).
Jungle Speed: Kids to gra w której liczy się zręczność, spostrzegawczość, szybkość i doskonała pamięć! Podczas zabawy odkrywamy kolejne kafelki ze zwierzętami i staramy się zapamiętać, jakie gatunki się na nich znajdują. Jeśli zidentyfikujemy znajdującą się wśród kafelków parę, musimy jak najszybciej złapać stojący na środku totem – dopiero kiedy go chwycimy, możemy odpowiadać!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra karciana (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sushi Roll : kościana wersja Sushi Go! / autor gry: Phil Walker-Harding ; ilustracje: Nan Rangsima ; tłumaczenie: Magda Gamrot. - Gdańsk : Rebel, © 2019. - 1 gra (40 żetonów punktów, 30 kości, 20 żetonów Puddingów, 18 żetonów Menu, 12 żetonów Pałeczek, 5 planszetek taśm, 5 tacek, woreczek na kości) : karton, materiał, plastik, kolor ; w pudełku 7x27x27 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje kolorowe ; 25 cm).
Pałeczki... to znaczy kości w dłoń! Daj się zaprosić na pyszną, japońską ucztę i pozwól się porwać nowej wersji uwielbianej przez wszystkich gry Sushi Go!. Napełnij taśmę kośćmi ze smakołykami, wybierz 1 z nich, a resztę podaj dalej. Zdobywaj punkty za smakowite kombinacje, których nie powstydziłby się prawdziwy mistrz sushi. Użyj menu, aby przerzucić swoje kości albo pałeczek, aby wymienić się przysmakiem z przeciwnikiem. I koniecznie zostaw sobie miejsce na deser! Na czym to polega? Rozgrywka w Sushi Roll składa się z 3 rund. W każdej turze gracz wybiera z taśmy po 1 kości, którą chce zatrzymać. Następnie wszyscy przesuwają taśmy w lewo, a pozostawione na nich kości są przerzucane. Gdy na taśmach nie ma już żadnej kości, runda dobiega końca, a gracze podliczają zdobyte punkty. Wygrywa ten, kto po 3 rundach ma najwięcej punktów. Podobnie jak w karcianej wersji gry, również tutaj chodzi o zebranie jak najbardziej opłacalnych zestawów sushi. Podczas zabawy musimy nie tylko realizować własne pomysły, ale też uważnie obserwować poczynania przeciwników, a czasem też skutecznie przeszkadzać im w osiągnięciu celu. źródło opisu: https://bonito.pl/k-310863860-sushi-roll-edycja-polska
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Everdell / James A. Wilson ; ilustracje Andrew Bosley ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk : Rebel, [2022]. - 1 gra (128 kart, plansza, 30 jagód, 30 gałązek, 25 bryłek żywicy, 20 kamyków, 24 robotników, wieczne drzewo, 4 żetony wydarzeń podstawowych, 11 kart lasu, 16 kart wydarzeń specjalnych, 30 żetonów punktów, 20 żetonów użycia, 8-ścienna kość, instrukcja) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja.
Everdell to dynamiczna gra oparta o mechanikę przydzielania pracowników. Uwodzi przepięknym wykonaniem i oferuje wiele dróg do zwycięstwa, dzięki czemu jej odkrywanie jest prawdziwą przyjemnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kroniki zamku Avel / autor gry Przemek Wojtkowiak ; ilustracje Bartłomiej Kordowski ; instrukcja Janek Sielicki. - Gdańsk : Rebel, [2022]. - 1 gra (15 kafli planszy, tor księżyca, żeton astrolabium, 3 znaczniki murów, 1 żeton herbu Avelu, 27 żetonów monet, 3 żetony księżycowych pieczęci, 3 żetony pułapek, 4 planszetki bohaterów, 8 kości bohaterów, 1 tarcza wytrzymałości Monstrum, 25 żetonów ekwipunku, 30 żetonów potworów, bloczek z ilustracjami bohaterów, 4 pionki kraterów, 1 almanach, dwustronna mapa gwiazd, pomoc gracza, 5 kości potworów, 10 znaczników obrażeń, 4 żetony akcji, 20 znaczników wytrzymałości, 4 żtony akcji, 12 znacznikó wykorzytania ekwipunku, worek na ekwipunek) : karton, tektura, papier, plastik, drewno, bawełna, kolor ; w pudełku 28x28x8 cm + instrukcja (20 stron : ilustracje ; 25 cm).
Gra, która nauczy jej uczestników współpracy w słusznej sprawie. Wypełnij niezwykle ważną misję wraz z rodziną i przyjaciółmi i wspólnie uratujcie świat. "Kroniki zamku Avel" to gra planszowa, do której mogą stanąć wszyscy członkowie rodziny, niezależnie od wieku. Misja, jakiej należy się podjąć, polega na ratunku dla magicznej krainy. Uczestnicy samodzielnie tworzą swoich bohaterów, którzy mają oryginalne imiona, a także odpowiednio przygotowany ekwipunek. Podróż, w jaką się udadzą, przyniesie moc niebezpieczeństw oraz przygód, które wywołają w graczach wiele skrajnych emocji. Jeśli uda się zwyciężyć, nadejdzie czas na nagrody, takie jak doskonała, nowa broń, zbroja, złoto czy przydatne eliksiry. Tylko w ten sposób postaci prowadzone przez uczestników rozgrywki zdołają się przygotować na ostateczną bitwę z Monstrum, które to stanowi główne zagrożenie dla królestwa Avel. Formuła gry sprawia, że każdy, niezależnie od tego, ile ma lat, będzie się świetnie bawił podczas partii takiej gry. To doskonała okazja do rozwijania zmysłów i umiejętności u najmłodszych, którzy chętnie uczestniczą w kolejnych wyzwaniach. Wiele rund sprawi, że nikt nie będzie się nudził, a każdy zdoła się wykazać przy innej okazji. Niezwykle ciekawy świat, który poznają, za każdym razem odsłania przed nimi nową tajemnicę. Świetna oprawa graficzna, którą zaprojektował Bartłomiej Korodowski, odpowiada z kolei za doskonałe doznania wizualne, doceniane przez wszystkich, którzy sięgają po tę grę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Gra planszowa
Gra planszowa
W koszyku
Odjechane jednorożce. - 2. edycja. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - 1 gra (135 kart, instrukcja) ; w pudełku 10x15x4 cm.
Stwórz armię jednorożców. Zdradź przyjaciół. Od dziś jednorożce są Twoimi przyjaciółmi. Odjechane Jednorożce to strategiczna gra karciana pełna śmiechu, destrukcji, interakcji i… jednorożców! Na samym początku otrzymujesz kartę jednorożka. Uroczo, prawda? Ale nie przywiązuj się do niego zbytnio, bo nie o jednorożki chodzi w tej grze. Twoim zadaniem jest zbudowanie unikalnej armii dorosłych jednorożców. Zbuduj armię tak szybko, jak to możliwe, albo zgiń z ręki Twoich tak zwanych przyjaciół. Możesz być pewien, że wykorzystają każdą okazję, aby Cię zniszczyć. Sam też możesz to robić, podrzucając im do stajni specjalne karty kar z nieprzyjemnymi efektami. Zwycięża gracz, który jako pierwszy umieści w swojej stajni wymaganą liczbę jednorożców. Aby wygrać, należy umiejętnie wywoływać i łączyć ze sobą efekty na kartach, jak również mądrze wybierać cele, które będziemy atakowali.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra karciana (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej
Katalog biblioteki wojewódzkiej
Katalog centralny powiatu grodziskiego