Bednarski Arkadiusz
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia BG
(2)
Autor
Drewnowski Jacek (1974- )
(219)
Roberts Nora (1950- )
(182)
Fabianowska Małgorzata
(178)
Zarawska Patrycja
(143)
Christie Agatha (1890-1976)
(139)
Bednarski Arkadiusz
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(131)
Mortka Marcin (1976- )
(129)
Dwornik Karolina
(127)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(125)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(124)
King Stephen (1947- )
(123)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(120)
Zarawska Patrycja (1970- )
(118)
Głowińska Anita
(117)
Goscinny René (1926-1977)
(115)
Szulc Andrzej
(114)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(110)
Mazan Maciejka
(108)
Chotomska Wanda (1929- )
(107)
Mosiewicz Maria
(107)
Steel Danielle (1948- )
(106)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(105)
Fabisińska Liliana (1971- )
(102)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(98)
Mróz Remigiusz (1987- )
(98)
Skalska Katarzyna
(98)
Webb Holly
(93)
Balcer Karolina
(92)
Supeł Barbara
(92)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(91)
Kraśko Jan (1954- )
(90)
Polkowski Andrzej
(89)
Urban Miłosz
(89)
Skowrońska Emilia
(88)
Disney Walt (1901-1966)
(87)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(86)
Ross Tony (1938- )
(86)
Pawlikowska Beata (1965- )
(85)
Spirydowicz Ewa
(85)
Coben Harlan (1962- )
(84)
Rzehak Wojciech
(84)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(83)
Onichimowska Anna (1952- )
(82)
Kroszczyński Stanisław
(81)
Michalak Katarzyna (1969- )
(81)
Frączek Agnieszka (1969- )
(79)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(78)
Gralak Anna
(77)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(77)
Puszczewicz Marek
(76)
Shakespeare William (1564-1616)
(76)
Broniek Dominik
(74)
Stanecka Zofia
(74)
Widmark Martin (1961- )
(74)
Braiter Paulina
(73)
Dobrowolski Patryk
(73)
Dybała Paweł (1981- )
(73)
Popławska Anna (literatura)
(73)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(73)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(72)
Masterton Graham (1946- )
(72)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(71)
Babińska Magdalena
(70)
Możdżyńska Aldona
(70)
Skura Artur
(70)
Tuwim Julian (1894-1953)
(70)
Nowak Ewa (1966- )
(69)
Rudnicki Bogdan
(69)
Gawryluk Barbara
(68)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(68)
Rusinek Michał (1972- )
(68)
Siemianowski Roch (1950- )
(68)
Zadura Janusz (1968- )
(67)
Jansson Tove (1914-2001)
(66)
Siewior-Kuś Alina
(66)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(65)
Królicki Zbigniew Andrzej
(65)
Prus Bolesław (1847-1912)
(65)
Rowling J. K. (1965- )
(65)
Gardner Urszula
(64)
Grisham John (1955- )
(64)
Wajs Joanna (1979- )
(64)
Cebo-Foniok Małgorzata
(63)
Clark Brenda
(63)
Gerritsen Tess (1953- )
(63)
Zaborowska Joanna
(63)
Ludwiczak Bolesław
(62)
Rusinek Joanna (1979- )
(62)
Sawicka Inga
(62)
Sparks Nicholas (1965- )
(62)
Wilusz Tomasz
(62)
Jaszecka Karolina
(61)
Koper Sławomir (1963- )
(61)
Nowicki Artur (ilustrator)
(61)
Oklejak Marianna
(61)
Stanecka Zofia (1972- )
(61)
Child Lee (1954- )
(60)
Lem Stanisław (1921-2006)
(60)
Czornyj Maksymilian (1989- )
(59)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(59)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Techniki sprzedaży
(2)
Gatunek
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Mistrz sprzedaży / Arkadiusz Bednarski. - Wydanie 3 rozszerzone - Gliwice : Helion, copyright 2014. - 344 s. : il. ; 21 cm + CD.
(Onepress Exclusive)
Mentor Twojej kariery. Zarówno praca sprzedawcy, jak i bycie dystrybutorem budującym sprawnie funkcjonującą sieć sprzedaży to jedne z najlepiej opłacanych zawodów na świecie. Twoje zarobki zależą bezpośrednio od Twoich działań, masz względną niezależność i możesz wpływać na własny czas pracy. Sprzedawca to jeden z tych zawodów, w których pracując ciężko, możesz w krótkim czasie zyskać bardzo wiele, nie tylko finansowo, ale także w sferze rozwoju osobistego. Jednak aby osiągnąć mistrzostwo, potrzeba nieco talentu, sporo determinacji, ogromu ciężkiej pracy i… doświadczonego mentora, który przeszedł wcześniej drogę, którą kroczysz, i zechce podzielić się własnymi obserwacjami. Taką właśnie rolę spełnia ta książka. Autor opisuje w niej swoje wieloletnie doświadczenie w sprzedaży na różnych poziomach i w różnych branżach. W kolejnej już odsłonie poradnika Mistrz sprzedaży zbiera i porządkuje zasady, które prowadzą do sukcesu w sprzedaży, tak aby nie tracić czasu na wyważanie otwartych drzwi, tylko zająć się doskonaleniem własnej postawy i warsztatu pracy. Jeśli chcesz osiągnąć mistrzostwo w sprzedaży, skorzystaj z tej wiedzy. Dołączona do książki płyta CD zawiera wywiady z najlepszymi polskimi sprzedawcami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamowe, dział handlowy aktywnie poszukiwał i pozyskiwał klientów, dział obsługi zajmował się kontaktami posprzedażowymi. Potencjalnemu klientowi wysyłano listy, dzwoniono do niego, spotykano go na targach, konferencjach i w innych miejscach, w których koncentrowało się życie danej branży... A potem to życie przeniosło się do internetu. Granice między tym, co określamy mianem marketingu, a tym, co definiujemy jako sprzedaż, rozmyły się, a środek ciężkości zdjęto ze sprzedaży, przesuwając go w stronę "jakości doświadczania marki". Czy zatem w przyszłości rolę i zadania handlowców przejmą działy marketingu i obsługi klienta? Czy praca sprzedawcy zdigitalizuje się, zautomatyzuje i straci rację bytu? Otóż nie - handlowcy zawsze będą potrzebni, wszak handlowanie to najstarsze zajęcie na świecie! Jednak także i ta profesja musi się dostosować do wymogów dnia dzisiejszego współczesności. Jakich zatem kompetencji będzie potrzebował współczesny (i przyszły) handlowiec, aby skutecznie funkcjonować na nowoczesnym rynku? Czy w obecnych czasach handlowiec może działać efektywnie bez wiedzy i umiejętności z dziedziny marketingu? A jeżeli ich potrzebuje, to jakich i jak szerokich? Ta książka jest próbą znalezienia odpowiedzi na te pytania. Porusza zagadnienia, które wchodzą w zakres zarówno sprzedaży, jak i marketingu. Przesuwa granicę istniejącej definicji sprzedaży w obszar marketingu. Łączy sprzedaż i marketing w takim stopniu, jaki jest potrzebny sprzedawcom, którzy chcą odnosić sukcesy na nowoczesnym rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej
Katalog biblioteki wojewódzkiej
Katalog centralny powiatu grodziskiego