Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(8)
Forma i typ
Gry i zabawki
(8)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(2)
Placówka
Multimedia BG
(8)
Autor
Boeckoff Andrea
(1)
Heuser Christian
(1)
Kappler Lena
(1)
Karcz Aleksander
(1)
Kossakowska Maja
(1)
Kozik Maciej
(1)
Lohausen Dennis
(1)
Matthäus Doris
(1)
Meister Heinz
(1)
Moyersoen Frederic
(1)
Rüttinger Johann
(1)
Tahkokallio Touko
(1)
Vogt Rolf
(1)
Westphalen Georg von
(1)
Wolicki Krzysztof
(1)
Woźniak Łukasz
(1)
Yianni John
(1)
Zeimet Jacques
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
6-8 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
Młodzież
(2)
14-17 lat
(1)
Temat
Gry planszowe
(1)
Temat: miejsce
Westerplatte (Gdańsk ; część miasta)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(4)
Gra karciana
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Gry strategiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(3)
Historia
(1)
8 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Packa na muchy / Christian Heuser ; [grafika Georg von Westphalen]. - Konin : G3, 2015. - 1 gra (112 kart) : papier, karton, kolor) ; w pudełku 12cx9x2 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 17 vm)
Na początku je widać, jednak po chwili już ich nie ma. Niezależnie od tego, czy jest to mała muszka, czy tłuste muszysko, gdy packa idzie w ruch, żadna z nich nie może się czuć bezpiecznie. "Packa na muchy" to szybka gra, w której wygra ten, kto umie najszybciej operować tytułową packą na muchy. Gra ma niezmiernie proste zasady. Wystarczy dosłownie kilka sekund, aby je zrozumieć i trzy zdania, żeby je wyjaśnić: gracze, w kolejności zgodnej z kierunkiem ruchu wskazówek zegara, odkrywają karty. Grający, wyposażeni w packi na muchy, starają się równocześnie pacnąć najbardziej wartościowe muchy. Zwycięzcą zostaje gracz, który na końcu gry posiada najbardziej drogocenne owady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra karciana (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wieża duchów / Heinz Meister ; grafika Doris Matthäus. - Konin : G3, 2014. - 1 gra (1 plansza, 24 kafelki z duszkami, 2 wskazówki zegara, 1 metalowe mocowanie ze śrubką: karton, papier, metal; w pudełku 27x27x6 cm+ instrukcja (4 strony: ilustracje; 15 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zadaniem graczy jest odnalezienie małych duszków i położenie ich do łóżek, zanim zegar wybije godzinę dwunastą. Nie ma chwili do stracenia, bo o północy zaczynają straszyć dorosłe duchy... Dobra pamięć i współpraca z pewnością pomogą w wykonaniu zadania!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sabotażysta / autor Frederic Moyersoen ; grafika Andrea Boeckoff. - Konin : G3, 2013. - 1 pudełko (110 kart - 44 karty tuneli, 27 kart akcji, 28 kart bryłek złota, 7 kopaczy, 4 sabotażystów + 3 dodatkowe karty bryłek złota : papier, kolor ; w pudełku 10x13x2 cm + instrukcja.
Gracze wcielają się w rolę kopaczy poszukujących bryłek złota w głębokich tunelach wijących się w trzewiach góry lub w sabotażystów, którzy na każdym kroku utrudniają pracę kopaczom. Członkowie obu grup powinni wspierać się wzajemnie, kiedy już odkryją, kto jest po ich stronie. Jeżeli kopacze zdołają przebić tunel do skarbu, otrzymują nagrodę w postaci bryłek złota, podczas gdy sabotażyści odchodzą z pustymi rękoma. Jednak, jeśli kopacze poniosą porażkę, nagrodę zgarniają sabotażyści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra karciana (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Księstwo / Touko Tahkokallio ; grafika Dennis Lohausen. - Konin : G3, [2014]. - 1 pudełko (4 plansze księstw, 90 drewnianych kostek (39 zielonych, 39 żółtych, 12 fioletowych), 40 banknotów, 84 żetony zaopatrzenia (42 zielone, 42 żółte), 56 żetonów wojska (czerwone), 45 żetonów kultury (niebieskie), 110 kart (98 kart akcji, 2 karty punktacji wojskowej, 8 kart zadań, 1 karta podsumowania, 1 karta gracza rozpoczynającego, instrukcja) ; 27x19 cm.
Gracze w ciągu trzech lat rozwijają swoje księstwa. Wm trakcie gry muszą odpowiedzieć sobie na pytałnia: Kiedy jest najlepszy czas na rozbudowywanie centrum miasta? Kiedy najlepiej zbierać zboże i jak bardzo potrzebna jest obrona własnego księstwa? Tylko ten, kto właściwie kontroluje czas, może odnieść sukces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 dni Westerplatte / Łukasz Woźniak. - Konin : G3, [2013]. - 1 pudełko (1 plansza, 4 pionki polskich oficerów, 76 kart, 74 cegły muru, 6 kafli akcji, 9 żetonów ruchu, 2 żetony spalonych pól, 4 żetony dodatkowej akcji, 16 znaczników amunicji, 5 znaczników ran, 4 znaczniki min, 4 znaczniki granatów moździerzowych, 1 znacznik morale) ; w pudełku 30 x 30 x 8 cm + instrukcja
1 września 1939 r. o godzinie 04:48 pancernik szkolny "Schleswig-Holstein" rozpoczął ostrzał Wojskowej Składnicy Tranzytowej na Westerplatte. Wydarzenie to przyjmuje się symbolicznie za początek II Wojny Światowej. Polska załoga licząca ok. 235 obrońców przez siedem dni stawiała mężnie czoło przeważającym siłom wroga. "7 dni Westerplatte" to wojenna gra kooperacyjna. Gracze wcielają się w bohaterskich obrońców Składnicy i współdziałając ze sobą, wspólnie starają się stawić czoła samej grze. Naloty Stukasów, ostrzał z pancernika i haubic oraz atak jednostek lądowych stanowią nie lada zagrożenie dla polskiej placówki. Czu uda się Wam, zgodnie z historią, wytrwać siedem dni na posterunku, czy też wcześniej ulegniecie pod naporem wroga?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rój / John Yianni. - Konin : G3, 2017. - 1 gra (22 płytki ; 1 etui do przechowywania płytek): karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 21x21x6 cm + instrukcja (1 strona : ilustracje ; 21 cm).
Rój posiada bardzo proste reguły i ogromną ilość dostępnych kombinacji. Ta gra to prawdziwe wyzwanie dla graczy ceniących sobie intelektualną rozrywkę. Musisz wykazać się umiejętnościami strategicznego planowania, taktycznego myślenia i wyobraźni przestrzennej. Kluczem do zwycięstwa jest sprytne atakowanie królowej przeciwnika i pozostawienie wystarczających odwodów do obrony własnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sałatka z karaluchami / Jacques Zeimet ; grafika Johann Rüttinger, Lena Kappler ; ilustracje Rolf Vogt. - Konin : G3, 2013. - 1 gra (112 kart warzyw, 16 kart warzyw tabu) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 11x11x4 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 10 cm).
W tej grze pomidor czasami okazuje się papryką, sałatą, kalafiorem, a niekiedy pozostaje pomidorem. Nie wolno wrzucać do sałatki dwa razy pod rząd tego samego składnika. Niewłaściwe słowo, chwila zawahania czy zająknięcie i trzeba będzie po wszystkich posprzątać. Gracze przygotowują kolorową sałatkę. aby wykonać zadanie muszą w szybkim tempie wykładać swoje karty warzyw przy jednoczesnym ich nazywaniu. wydaje się to proste, jednak reguły "prawidłowego" nazywania składników są ściśle określone i znacznie komplikują przygotowanie potrawy. Wygrywa osoba, która jako pierwsza pozbędzie się wszystkich swoich kart. Sałatkę z karaluchami i zupę z karaluchami można ze sobą łączyć, daje to jeszcze więcej śmiechu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra karciana (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Enclave : Zakon Krańca Świata / Krzysztof Wolicki, Maja Lidia Kossakowska; ilustracje Maciej Kozik. - Konin : G3 Spółka z o. o., [2016]. - 1 gra (1 plansza, 4 karty pozyskiwaczy, 24 karty akcji, 115 kart, 60 żetonów pieniędzy, 57 żetonów, 54 drewniane znaczniki) ; w pudełku 30x30x8 cm. + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 28 cm).
"Zakon Krańca Świata (Enclave)" to przygodowa gra planszowa przeznaczona dla od 2 do 4 osób w wieku od 12 lat. Świat Enclave wykreowany został przez Maję Lidię Kossakowską – pierwszą damę polskiej fantastyki. Dwunastu przywódców religijnych zwanych Mistrzami Blasku, sprowadziło kataklizm na znany do tej pory świat. Przyszło Ci żyć w tej postapokaliptycznej scenerii. Jesteś jednym z pozyskiwaczy, posiadasz niezwykłą umiejętność przenikania do tytułowej Enklawy – utopijnego wymiaru stworzonego przez Mistrzów Blasku. Niezależnie od tego czy pragniesz pomóc strudzonym, czy po prostu liczysz na zysk Twoim zadaniem jest wykradanie pryzów – drogocennej technologii zgromadzonej przez Mistrzów Blasku. Musisz jednak pamiętać, że podróż do wyższego wymiaru to niebezpieczne zadanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej
Katalog biblioteki wojewódzkiej
Katalog centralny powiatu grodziskiego