Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(46)
Forma i typ
Gry i zabawki
(45)
Dostępność
dostępne
(25)
wypożyczone
(20)
nieokreślona
(1)
Placówka
Multimedia BG
(46)
Autor
Miłuński Filip
(3)
Finn Steve
(2)
Grajkowski Wojciech
(2)
Molas Grzegorz
(2)
Socha Piotr
(2)
Teubner Marco
(2)
Bartkowicz Marek
(1)
Batorska Beata
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bielak Anna
(1)
Bielak Krzysztof
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bruel François
(1)
Cardouat Marie
(1)
Da Silva Maëva
(1)
Dachtera Piotr
(1)
De Schrijver Maarten
(1)
Deschamps Christine
(1)
Ermakova Daria
(1)
Faidutti Bruno
(1)
Falkowska Ewa (1968- )
(1)
Fic Katarzyna
(1)
Finn Steve (1967- )
(1)
Fontana Valentina
(1)
Foskolos Evangelos
(1)
Fritsche Arpad
(1)
Gellner Dorota (1961- )
(1)
Gołębiowski Michał
(1)
Hanuise Eric
(1)
Hussung Thomas
(1)
Jahns Graeme
(1)
Jarząbek Elżbieta
(1)
Jezierski Sławomir
(1)
Kałuża Adam
(1)
Kirkeby Allan
(1)
Knizia Reiner
(1)
Kolupaev Andrey
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Kourtis Stelios
(1)
Kowalska Agnieszka
(1)
Koziner Sebastian
(1)
Kwanchai Mariya
(1)
Lach Bernhard
(1)
Landsvogt Torsten
(1)
Lepianka Gerard
(1)
Looveer Meelis
(1)
Lutczyn Edward (1947- )
(1)
Madaj Karol
(1)
Madejski Jan
(1)
Manushakian Natela
(1)
Marly Herve
(1)
Niggles Andy
(1)
Nowak-Reitz Paweł
(1)
Obert Walter
(1)
Ogfienovich Rocio
(1)
Ostby Kristian A
(1)
Palliéres Philippde des
(1)
Parczewska Małgorzata
(1)
Pawłowski Zbigniew
(1)
Peeters Raf
(1)
Peise Udo
(1)
Podleś Ewa
(1)
Podleś Ewa (ilustratorka)
(1)
Pękalski Adam (1975- )
(1)
Rapp Uwe
(1)
Sergeeva Masha
(1)
Sobel Beth
(1)
Socha Piotr (1966- )
(1)
Soto Pedro
(1)
Stajszcak Michał
(1)
Svensson Eilif
(1)
Szczap Jacek
(1)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(1)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(1)
Słaby Piotr
(1)
Trapote Roberto Pisonero
(1)
Vaurchex Tom
(1)
Woldańska-Płocińska Aleksandra
(1)
Wry Darah
(1)
Čiuplys Dovydas
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(41)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
Kraj wydania
Polska
(46)
Język
polski
(46)
Odbiorca
Dzieci
(12)
6-8 lat
(7)
Młodzież
(6)
9-13 lat
(5)
Dorośli
(5)
0-5 lat
(3)
14-17 lat
(3)
Przynależność kulturowa
Grafika polska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Gry planszowe
(21)
Gry i zabawy umysłowe
(4)
Bobry
(1)
Ciemność
(1)
Cyrk
(1)
Gry w karty
(1)
Kopciuszek (postać fikcyjna)
(1)
Pan Twardowski (postać legendarna)
(1)
Potwory
(1)
Potwór z Loch Ness (Nessie)
(1)
Rekiny
(1)
Usypianie dzieci
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(26)
Gry planszowe
(15)
Gra karciana
(5)
Gry edukacyjne
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry strategiczne
(1)
Wiersze
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(16)
46 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
CV : co by było gdyby... / Filip Miłuński ; ilustracje i opracowanie graficzne Piotr Socha. - Warszawa : Granna, [2016] - 1 gra (1 plansza, 87 kart, 7 kości, notes, ołówek) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 26x26x8 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 23 cm).
Wciągająca, karciano-kościana gra dla całej rodziny. Pozwala wcielić się w dowolną postać i przeżyć swoje życie w inny sposób. Niezliczona liczba kombinacji zapewnia wiele emocjonujących rozgrywek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
MS Batory / autor Filip Miłuński ; ilustracje Adam Pękalski. - Warszawa : Granna, copyright 2017. - 1 gra (trójwymiarowa plansza w formie statku, 12 pionków postaci, 4 zasłonki, 55 kart, notatnik) : papier, karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 26x37x7 cm) + instrukcja (40 stron : ilustracje kolorowe ;23x23 cm).
To miał być kolejny spokojny rejs przez ocean na pokładzie M/S Batory. Podróż z Dworca Morskiego w Gdyni do Nowego Jorku, po raz kolejny przyciągnęła na pokład znamienite towarzystwo. Nikt jednak nie spodziewał się, że na transatlantyku rozegrają się tym razem sceny rodem z najpoczytniejszych powieści kryminalnych. Zuchwała kradzież bezcennych klejnotów hrabiny Pawlickiej, wstrząsnęła pasażerami i członkami załogi. Jednak to właśnie wśród nich ukrywa się złodziej... Gracze wcielają się w detektywów, a ich zadaniem będzie jak najszybsze wytypowanie złodzieja. Każdy z trzynastu podejrzanych ma zestaw unikalnych cech: płeć, wiek i rolę. Gracze będą zadawać sobie wzajemnie pytania, a na podstawie odpowiedzi, wykluczać kolejnych podejrzanych. Wygrywa ten, kto jako pierwszy poprawnie wskaże winnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dzień bobry / Andy Niggles ; [ilustracje] Christine Deschamps & Maëva Da Silva ; [opracowanie Eric Hanuise]. - Warszawa : Granna, copyright 2020. - 1 gra (55 kart zapasów- po 11 z każdego rodzaju - orzechy włoskie, orzechy laskowe, pestki słonecznika, żołędzie, orzeszki ziemne, 30 kart akcji ze zwierzętami (chomik, świstak, bóbr, szop pracz, wiewiórka - z rewersami w sześciu różnych kolorach), drewniany znacznik piewszego gracza) : drewno, karton, tektura, kolor ; w pudełku 14x14x6 cm + 1 instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 12 cm).
Nadchodzi zima...a leśne zwierzęta gromadzą jedzenie na długie zimowe dni. Celem graczy jest jak najszybsze zdobycie pięciu przysmaków, tego samego rodzaju. Gra jest prosta i szybka, świetnie się sprawdzi na każdej imprezie. W każdej turze gracz wybiera dwie karty leśnych zwierzaków. Używa ich po kolei. Zwierzaki pozwalają zbierać jedzenie i podbierać je innym graczom. Oczywiście jest też element blefu. Pierwszy gracz, który zbierze pięć identycznych przysmaków, wygrywa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Batyskaf / autor gry Paweł Nowak-Reitz ; ilustracje: illutype. - Warszawa Granna, copyright 2018. - 1 gra (1 plansza, 30 żetonów zwierzątek, 60 kart tlenu, 4 żetony batyskafów, 1 żeton pierwszego gracza):karton, papier, plastik; w pudełku 26x26x9 cm + instrukcja (4 strony: ilustracje , 23 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Daj się porwać podwodnej przygodzie! Podróżuj z nami batyskafem i pstrykaj zdjęcia najciekawszym zwierzakom! Jeśli zaryzykujesz i zejdziesz głęboko pod wodę, jest szansa, że uchwycisz niezwykle rzadkie i fascynujące okazy. Ten z Was, kto stworzy najlepszą kolekcję fotografii i zdobędzie najwięcej pereł, wygra rozgrywkę. Uwaga! Pełne zanurzenie! Gra uczy dobrego planowania i ćwiczy umiejętność szacowania ryzyka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Loch Ness / autor Walter Obert ; ilustracje Valentina Fontana. - Warszawa : Granna, copyright 2019. - 1 gra (1 plansza do gry, 5 plansz graczy, Nessie (głowa, ciało, ogon), 50 kafelków fotografii, 12 pionków fotografów z podstawkami, 1 żeton gracza rozpoczynającego, kostka do gry) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 27x27x8 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 23x23 cm).
Ogromny, budzący postrach potwór zamieszkuje słynne szkockie jezioro Loch Ness. Ale niewiele osób wie, że w rzeczywistości nie jest aż tak groźny - chyba, że nazwiesz go, a właściwie ją "ogromną". Tak - ją, bo Nessie to samica. Woli, by określać ją jako "dobrze zbudowaną". Jest dość nieśmiała, ale też nieco próżna. Czasem wynurza się z głębin jeziora, aby dać się sfotografować. Nie jest to proste: z uwagi na ogromne wymiary żaden aparat nie jest w stanie zmieścić jej w kadrze. Musisz więc biegać wzdłuż brzegu jeziora, wyszukiwać odpowiednie lokalizacje i robić zdjęcia fragment po fragmencie: głowa, ciało, ogon.
W odświeżonej wersji Loch Ness gracze będą zbierać zestawy fotografii robione w różnych porach dnia oraz lokacjach. Zebranie pełnego zestawu zapewnia bonus punktowy. Dzięki wspólnemu definiowaniu ruchu Nessie, gracze często podejmują decyzje, który wpłyną na resztę uczestników zabawy. Unikatowa mechanika wspólnego poruszania Nessie generuję sporo rozmów nad planszą. Dzięki temu rozgrywka jest bardzo dynamiczna oraz wzbudza mnóstwo emocji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wilki i owce / Philippde des Palliéres ; ilustracje François Bruel. - Warszawa : Granna, copyright 2019. - 1 gra (78 dwustronnych kafelków: 1 wioskowa fonatnna, 4 "?", 4 pasterzy (każdy w innym kolorze), 4 kafelki wilka, 4 kafelki myśliwego, 1 kafelek pastereczki, 60 kafelków ogrodzenia, woreczek) : karton, płótno, tektura, kolor ; w pudełku 20x14x7 cm + 1 instrukcja (6, [2] strony : ilustracje ; 19 cm).
Znana i lubiana gra w nowej odsłonie! W pudełku znajdziecie dodatkowy kafelek z nową regułą, dzięki której rozgrywka stanie się bardziej dynamiczna i emocjonująca. Wilki i owce to światowy bestseller, który zdobył wiele nagród i wyróżnień. Zgromadź na jednym polu jak najwięcej owiec. Otocz swoje stado płotem i chroń przed głodnym wilkiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dżungla : zabawa w chowanego / [projektant] Raf Peeters. - Warszawa : Granna, copyright 2015. - 1 gra (1 dwustronna plansza, 4 dwustronne elementy tropikalnego lasu, 2 książeczki z zadaniami i ich rozwiązaniami) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x5 cm + instrukcja (1 strona 12x12 cm).
(Smart Games)
"Dżungla" zawierająca 80 zadań i dwustronną planszę, to właściwie dwie gry w jednej. Strona dzienna (zielona), podzielona na cztery mniejsze pola, sprawdzi się na początku wyprawy. Strona nocna (niebieska), z jednym dużym polem, to wyzwanie dla prawdziwych poszukiwaczy dzikich zwierząt! Spróbujmy je wytropić!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tempo! : masz 30 sekund! / Udo Peise, Marco Teubner ; [projekt graficzny Małgorzata Parczewska]. - Warszawa : Granna, 2017. - 1 gra (1 dwustronna plansza, 180 kart do gry, 12 drewnianych pionków, 1 klepsydra z zasłonką) : drewno, karton, plastik, tektura ; w pudełku 27x27x8 cm + instrukcja (3, [1] strona : ilustracje ; 23 cm).
Jesteście gotowi na szalony wyścig słowny? Narzućcie innym własne Tempo, pędźcie do mety po zwycięstwo! W tę grę planszową można rywalizować indywidualnie, jak i drużynowo. Dobrze sprawdzi się zarówno na rodzinnym spotkaniu, jak i na imprezie. Szeroki zakres kategorii sprawi, że dobrze bawić będą się przy niej zarówno dorośli, jak i dzieci. Ponad 300 haseł i dwustronna plansza złożona z trzech wymiennych części zapewnią mnóstwo emocjonujących i wyjątkowych rozgrywek! Gracze naprzemiennie wykonują ruchy po torach złożonych z liter. Na początku kolejki poznają hasło przewodnie. Wymyślane hasła muszą rozpoczynać się od litery, na której aktualnie znajduje się pionek gracza. Mają na to 30 sekund. Jeśli nie uda im się zmieścić w wyznaczonym czasie to nie poruszają się w danej kolejce. Gra zawiera również uproszczona talię kategorii dla dzieci! Gra towarzyska Tempo! to przede wszystkim dobra zabawa, ale nie oznacza to, że szare komórki będą miały chwilę oddechu. Gra wymaga kreatywnego myślenia, spostrzegawczości i dobrego wyczucia czasu. Jest świetnym sprawdzianem dla własnych zasobów słownictwa. Ponad 300 kategorii sprawi, że każdy znajdzie taką, w której będzie mógł się wykazać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rachmistrz ; Michał Stajszczak - Warszawa : Granna, 2017 - 1 gra (dwustronna plansza, 72 żetony, klepsydra, trzy kostki) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 5x19x27 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje)
Forma i typ
Gatunek
Podczas tury gracze rzucają trzema kostkami, a następnie starają się jak najszybciej wykonać działania matematyczne: dodawanie, odejmowanie, mnożenie lub dzielenie. Uzyskany wynik to numer pola na planszy, na którym postawią swój znacznik. Wygra osoba, która na koniec rozgrywki będzie miała najwięcej połączonych ze sobą pól.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kosmopolis : autorzy gry Eilif Svensson , Kristain A. Ostby ; ilustracje Kwanchai Mariya. - Warszawa : Granna, 2017 - 1 gra (80 kart, 8 znaczników) ; papier, karton drewno, kolor ; w pudełku 5x13x 13 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 12 cm).
Czy zdecydujesz się wysłać swoich obywateli do pracy w gwiezdnej stolicy i skorzystać z ich specjalnych umiejętności? A może wolisz, żeby budowali potęgę Twojego rodzinnego miasta i zwiększali jego wartość? Kosmopolis to wyjątkowa gra karciana, w której nie raz przyjdzie Ci balansować na krawędzi. Zarówno skuteczny blef, jak i trzymanie się ustalonego planu może zapewnić Ci zwycięstwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra karciana (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra w słówka to lepsze niż krzyżówka / autor gry Jacek Szczap. - Warszawa : Granna, 2014. - 1 gra (1 dwustronną planszę, 84 żetony, 4 stojaki na żetony, 1 woreczek, 1 ołówek, 1 notes) : tektura kolorowa, plastik ; 21x21x6 cm + instrukcja
Autor
Forma i typ
Gatunek
Zapomnij o nudnym układzie jak z krzyżówki! Teraz Słówka rozchodzą się we wszystkie strony! Gra w Słówka to lepsze niż krzyżówka. Gra słowna, w której wyrazy wędrują po planszy we wszystkie strony! Nowa edycja kultowej gry ŁamiSłówka. Umiejętnie wykorzystuj słówka rywali i zdobywaj bonusowe punkty! Dwie różne plansze i dwa warianty gry - skracaj lub wydłużaj rozgrywkę! Słówka to wyjątkowa gra słowna, w której wyrazy układamy we wszystkich kierunkach! Gracze losują literki, umieszczone na sześciokątnych żetonach. Następnie tworzą z nich słowa, układając je na planszy. Gracz, który otoczy literkami pole bonusowe, zdobywa dodatkowe punkty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ale cyrk! / autor Marco Teubner ; ilustracje Marie Cardouat. - Warszawa : Granna, copyright 2018. - 1 gra : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 26x26x8 cm.
Przenosicie się do XIX-wiecznego cyrku. Waszym zadaniem jest zaprezentowanie skomplikowanych układów akrobatycznych. By tego dokonać, będziecie układać drewniane klocki z postaciami akrobatów (jeden na drugim), próbując spełnić warunek zapisany na Waszych kartach. Pamiętajcie, że zmysł równowagi i precyzja ruchów są w cyrku na wagę złota - uważajcie więc, by przypadkowo nie strącić wieży akrobatów. Kto pierwszy wykona siedem niepowtarzalnych układów, ten wywoła burzę oklasków i wygra rozgrywkę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Podaj hasło / autor Robert Pisonero Trapote ; ilustracje Pedro Soto. - Warszawa : Granna, copyright 2018. - 1 gra (24 znaczniki, 18 kart punktacji, 56 tematów/liter, 16 kart pozycji, klepsydra) : karton, tektura, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 14x14x6 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 12x12 cm).
(Gry z Pazurem)
W grze "Podaj hasło" gracze dzielą się na dwie drużyny. Zadaniem obu zespołów jest podanie jak największej liczby haseł, które pasują do danej kategorii oraz zawierają wskazaną literę. Wszystko dzieje się pod presją czasu, który odmierza klepsydra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Memo od a do ż - Warszawa : Granna, 2015. - 1 gra (54 kartoniki) : (papier, karton, kolor) ; w pudełku 4x19x19 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 15 cm)
Popularna gra polegająca na odnajdywaniu par. Obrazki przedstawiają przedmioty oraz pierwsze litery ich nazw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Omnibus : Prawda czy fałsz?. - Warszawa : Granna, 2015. - 1 gra (45 kart, notesik, 40 żetonów) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 19x12x4 cm.
(Gry podróżne)
Gra karciana sprawdzająca wiedzę z różnych dziedzin. a szybka gra quizowa testuje zarówno wiedzę, jak i refleks graczy. 540 pytań. Która odpowiedź jest prawdziwa? W trakcie gry gracze błyskawicznie decydują, czy stawiają na TAK czy na NIE. Większy żeton to więcej punktów, ale i ryzyko ich utraty w przypadku błędu! Szybkość, spryt i nuta szczęścia zapewnią Ci tytuł Omnibusa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Quiz - gdzie raki zimują? - Warszawa : Granna, cop. 2015. - 1 gra (45 kart z pytaniami, plansza, 4 figurki raków, 4 podstawki) ; w pudełku 18x12x4 cm + instrukcja.
(Gry Podróżne)
Czy wiesz, co to znaczy robić kogoś w balona i czym jest tajemnica poliszynela? Wysłuchaj pytania i spośród trzech odpowiedzi wybierz tę, która wydaje ci się prawidłowa. Każda właściwa odpowiedź to krok bliżej zwycięstwa 270 ważnych pytań, setki zabawnych odpowiedzi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra edukacyjna (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz ; wiem wszystko ; autorzy pytań Agnieszka Krasnodębska, Andrzej Rozesłaniec, Maciej Włostowski ; ilustracje Julian Bohdanowicz, Jacek Gawłowski, Sławomir Jezierski, Edward Lutczyn. - Warszawa : Granna, 2012. - 1 gra (plansza, 45 kart z pytaniami i odpowiedziami, 45 kart z przysłowiami, 6 pionków) : karton, papier, plastik ; w pudełku 5x19x27cm + instrukcja
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Quiz wielotematyczny oraz zabawa w kalambury to doskonały sposób na utrwalenie wiedzy. Pytania quizowe dotyczą przyrody, geografii oraz życia codziennego. Obrazki umieszczone na kartach ilustrują przysłowia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Spaghetti : no to klops! / autor: Michał Gołębiowski ; ilustracje: Bartłomiej Kordowski. - Warszawa : Granna sp. z o.o., © 2016. - 1 gra (27 nitek makaronów, 4 klopsy, 2 talerze, 12 włoskich przepisów, klepsydra) ; w pudełku 260x260x80 mm.+ instrukcja.
Spaghetti to nowatorska gra zręcznościowa, która oddaje klimat smakowitej włoskiej uczty. Zaplątane makarony, uciekające klopsy i nieubłagany czas komponują się w pełną emocji i humoru zabawę, która sprawdzi się na imprezach i przy rodzinnym stole. Dynamiczna rozgrywka, proste zasady i trzy warianty gry gwarantują, że nawet najbardziej głodni wrażeń gracze znajdą tu coś dla siebie. Walczymy o zdobycie jak największej ilości jak najlepszych nitek makaronu. Musimy wykazać się refleksem i precyzją, gdyż zdobiące spaghetti klopsy w każdej chwili mogą spaść z talerza i pobrudzić stół. Na zdobycie najlepszych dla siebie kąsków mamy tylko 20 sekund! Wygrywa ten, kto na koniec gry może się pochwalić najlepszymi makaronami i klopsami. Gracze szukający wciąż nowych wyzwań w pudełku znajdą dodatkowe dwa warianty gry – trudny i zaawansowany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Łap prosiaka / Landsvogt, Torsten ; ilustracje Ari Wong. - Warszawa : Granna sp. z o.o., 2014. - 1 gra (96 kart, żeton lidera) ; papier, karton, kolor ; 19 cm x 19 cm x 4 cm +instrukcja (4 strony :ilustracje ; 15 cm).
(W to mi graj)
Gra, która wymaga refleksu i sprytu, ćwiczy spostrzegawczość. W pudle znajdziesz aż 96 kart, które przedstawiają sympatycznego prosiaka. Karty różnią sie szczegółami widocznymi tylko dla wytrwałych obserwatorów. Wykaż się sprytem i złap najwięcej prosiaków, a wygrasz (opis wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra karciana (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pestka, drops, cukierek : gra rodzinna rozwijająca przedsiębiorczość / autor Karol Madaj ; ilustracje Aleksandra Woldańska-Płocińska. - Warszawa : Narodowe Centrum Kultury ; Granna, 2015. - 1 gra (plansza, 158 kolorowych żetonów, 6 drewnianych pionków, woreczek) : karton, plastik, bawełna, kolor ; w pudełku 8x26x26 cm + instrukcja ([12] s. : il. ; 23 cm).
„Pestka, drops, cukierek. Liczby kultury” to magiczna podróż do świata ekonomii. Gra w przystępny sposób ukazuje podstawowe mechanizmy popytu i podaży, a jednocześnie opowiada niezwykłą historię i pozwala świetnie się bawić. Wskocz do kieszeni Julka i zobacz co kryje się w tej zagadkowej krainie. Zły król zabrania wszystkiego, co daje jego poddanym radość, zdrowie i szczęście! Brzmi strasznie, nieprawdaż? Twoim zadaniem będzie sprawić, że magiczna kraina znów będzie tętnić życiem. Musisz się jednak śpieszyć – zły król zbiera fundusze na opłacenie armii, która ma ukarać mieszkańców. Losy królestwa są w Twoich rękach! Gra powstała na podstawie książki jednego z najbardziej cenionych polskich pisarzy dla dzieci – Grzegorza Kasdepke.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej
Katalog biblioteki wojewódzkiej
Katalog centralny powiatu grodziskiego