Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(321)
Forma i typ
Książki
(62639)
Proza
(17467)
Filmy i seriale
(2958)
Komiksy i książki obrazkowe
(2889)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2784)
Gry i zabawki
(321)
Audiobooki
(2156)
Poradniki i przewodniki
(1587)
Publikacje popularnonaukowe
(1540)
Publikacje dydaktyczne
(665)
Poezja
(645)
Publikacje naukowe
(464)
Publikacje fachowe
(232)
Publikacje religijne
(157)
Dramat (rodzaj)
(98)
Albumy i książki artystyczne
(42)
Publikacje informacyjne
(21)
Muzyka
(17)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(5)
Mapy
(4)
Kiążki
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(167)
wypożyczone
(141)
nieokreślona
(18)
Placówka
Oddział dla dzieci BG
(15)
Filia nr 2 w Grodzisku Mazowieckim
(15)
Multimedia BG
(295)
Filia nr 1 w Kadach
(1)
Autor
Knizia Reiner
(12)
Larek Tomek
(10)
Grzyb Katarzyna (tłumaczka)
(7)
Czuba Sławomir
(6)
Kucharska Nikola
(6)
Miłuński Filip
(5)
Blanchot Denis
(4)
Cottereau Jacques
(4)
Da Silva Maëva
(4)
Deschamps Christine
(4)
Madaj Karol
(4)
Matz Agnieszka
(4)
Miśkiewicz Magdalena
(4)
Szewczyk Michał
(4)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(4)
Andreani Jean-Francois
(3)
Benedetti Toussaint
(3)
Bobrowski Hubert
(3)
Cathala Bruno
(3)
Galewska-Kustra Marta
(3)
Gille-Naves Guilaume
(3)
Ginter Tomasz
(3)
Knizia Reiner (1957- )
(3)
Kordowski Bartłomiej
(3)
Kożyczkowska Magda
(3)
Kłos Joanna
(3)
Minor Marcin
(3)
Moon Alan R
(3)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(3)
Polouchine Igor
(3)
Pękalski Adam (1975- )
(3)
Skowron Martyna
(3)
Strzelecki Adam
(3)
Wróblewska Aneta
(3)
Baranowski Marek
(2)
Bauza Antoine
(2)
Bobrowski Hubert (historyk)
(2)
Cardouat Marie
(2)
Choux Nathalie (1967- )
(2)
Derkacz Zbigniew
(2)
Finn Steve
(2)
Freudenreich Oliver
(2)
Galloway Fhiona
(2)
Gołębiowski Michał
(2)
Grajkowski Wojciech
(2)
Grzyb Katarzyna (tłumacz)
(2)
Herman Michał
(2)
Kibkało Dmitrij
(2)
Kucharski Roman
(2)
Lobet Annick
(2)
Madaj Karol (1980- )
(2)
Maublanc Ludovic
(2)
Molas Grzegorz
(2)
Naïade
(2)
Nowakowska Katarzyna
(2)
Nowicki Paweł
(2)
Oliver Amy
(2)
Peeters Raf
(2)
Popielarz Ewa
(2)
Puzdrowska Kamila
(2)
Quilliams Chris
(2)
Rutowska Monika
(2)
Socha Piotr
(2)
Szewerniak Michał
(2)
Szoblik Dorota
(2)
Szulc Cezary
(2)
Szymanowicz Maciej
(2)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(2)
Teubner Marco
(2)
Vogt Rolf
(2)
Vuarchex Thomas
(2)
Warsch Wolfgang
(2)
Wełnicki Marcin (1984- )
(2)
Wojtkowiak Przemysław
(2)
Yakovenko Pierric
(2)
Zych Anna (pedagog)
(2)
Żabicka Monika
(2)
Adamescu Adrian
(1)
Albertarelli Spartaco
(1)
Alcouffe Christine (1987- )
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Allers Jefrey D
(1)
Almes Scott
(1)
Amanatidis Victor
(1)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Andre Marc
(1)
Andrews Daryl
(1)
Angiolino Andrea (1966- )
(1)
Arrhenius Ingela P. (1967- )
(1)
Astley Neville
(1)
Augustynowicz Pola
(1)
Avery Kate
(1)
Babis Katarzyna (1992- )
(1)
Bajerowicz Katarzyna
(1)
Baker Mark (1959- )
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Barbaud Jean (1955- )
(1)
Barillé Albert (1920-2009)
(1)
Barlow Damien
(1)
Barlow Lisa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(114)
2010 - 2019
(204)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(201)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(319)
Finlandia
(1)
nieznany (usa)
(1)
Czechy
(1)
Język
polski
(321)
Odbiorca
Dzieci
(127)
Młodzież
(77)
6-8 lat
(60)
0-5 lat
(59)
9-13 lat
(52)
Dorośli
(45)
14-17 lat
(35)
18+
(3)
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura angielska
(2)
Grafika polska
(1)
Literatura francuska
(1)
Temat
Gry planszowe
(68)
Gry i zabawy umysłowe
(19)
Gry w karty
(12)
Zwierzęta
(6)
Śledztwo i dochodzenie
(4)
Barwy
(3)
Gry edukacyjne
(3)
Koty
(3)
Sen
(3)
Usypianie dzieci
(3)
Wzrok
(3)
Ciało ludzkie
(2)
Dodawanie (matematyka)
(2)
Dzieci
(2)
Figury geometryczne
(2)
II wojna światowa (1939-1945)
(2)
Język polski
(2)
Kampania wrześniowa (1939)
(2)
Krainy i światy fikcyjne
(2)
Las
(2)
Mowa
(2)
Nauka czytania
(2)
Nauka liczenia
(2)
Odejmowanie (matematyka)
(2)
Potwory
(2)
Psy
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Słownictwo
(2)
Uwaga (psychologia)
(2)
Wyspy
(2)
Alpaka (ssak)
(1)
Arsene Lupin (postać fikcyjna)
(1)
Arytmetyka
(1)
Bobry
(1)
Chomiki
(1)
Ciemność
(1)
Cierpliwość
(1)
Cyrk
(1)
Cywilizacja
(1)
Czarodzieje
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
David-Néel, Alexandra (1868-1969)
(1)
Detektywi amatorzy
(1)
Diament
(1)
Dinozaury
(1)
Dom
(1)
Duchy
(1)
Dzielenie (matematyka)
(1)
Ekosystem
(1)
Epidemie
(1)
Escape rooms
(1)
Film
(1)
Flagi państwowe
(1)
Geografia
(1)
Gra edukacyjna
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Gry i zabawy planszowe
(1)
Gry strategiczne
(1)
Gry w kości
(1)
Gry zręcznościowe
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Historia (przedmiot szkolny)
(1)
II wojna światowa
(1)
Japonia
(1)
Jednorożec (stworzenie fantastyczne)
(1)
Jedzenie (czynność)
(1)
Języki
(1)
Kolej
(1)
Kopciuszek (postać fikcyjna)
(1)
Korzystanie z nocnika
(1)
Kosmos
(1)
Kradzież
(1)
Kraina Lodu (świat fikcyjny)
(1)
Krawiectwo
(1)
Krzesła i fotele
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Kurnik
(1)
Liczby
(1)
Loteryjka
(1)
Lotnictwo wojskowe
(1)
Magia
(1)
Matematyka
(1)
Miasta
(1)
Mnożenie (matematyka)
(1)
Mozaika
(1)
Myślenie
(1)
Mózg
(1)
Nauka
(1)
Noworodek
(1)
Obrona Warszawy (1939)
(1)
Okultyzm
(1)
Pan Twardowski (postać legendarna)
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Piraci
(1)
Piłka nożna
(1)
Pociągi
(1)
Podejrzany
(1)
Podróże
(1)
Pojazdy
(1)
Temat: dzieło
Hobbit, or there and back again
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1939-1945
(2)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Ameryka Północna
(1)
Francja
(1)
Polska
(1)
Salem (Stany Zjednoczone, Massachusetts)
(1)
Tybet (Chiny)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Westerplatte (Gdańsk ; część miasta)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(166)
Gry planszowe
(127)
Gry edukacyjne
(29)
Gra karciana
(24)
Książka zabawka
(18)
Gry w karty
(13)
Gry i zabawy
(11)
Gry i zabawy dziecięce
(9)
Gry strategiczne
(9)
Gry i zabawki
(6)
Książki dla małych dzieci
(5)
Publikacje dla dzieci
(5)
Układanki
(5)
Książka obrazkowa
(4)
Plansze do gry
(4)
Gry fabularne
(3)
Gry zręcznościowe
(3)
Quizy
(3)
Broszura
(2)
Gry paragrafowe
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Fantastyka
(1)
Fantasy
(1)
Gry logiczne
(1)
Gry pamięciowe
(1)
Komiks
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Rymowanki
(1)
Wiersze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(148)
Edukacja i pedagogika
(27)
Historia
(4)
Językoznawstwo
(3)
Biologia
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Matematyka
(1)
321 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Jak Jaś i Zosia poznają literki. - Warszawa : Kangur, [2020] - 1 gra (plansza złożona z czterech części, 24 żetony) : papier, karton, kolor ; w pudełku 4x17x18 cm + instrukcja (1 strona : ilustracje ; 14 cm).
Forma i typ
Gatunek
Poznaj literki bawiąc się z Jasiem i Zosią. Jaś i Zosia bawią się literkami zachęcając Maluchy do wspólnego poznawania alfabetu. W tej edukacyjnej grze znajdziesz 24 żetony z literkami, które należy dopasować w odpowiednim miejscu na dużej estetycznej planszy. Dzieci bardzo lubią taką zabawę bo w przyjemny sposób poznają litery oraz rozwijają wyobraźnię.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jak łyse konie! - Finland : Tactic Games, 2021. - 1 gra (200 kart) w pudełku 15,5x15,5x5 instrukcja na opakowaniu
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Tego o mnie nie wiesz… Czy Twoi przyjaciele wiedzą, jakie są Twoje wymarzone wakacje, albo z którym z celebrytów chcesz pójść na obiad? Sprawdź ich wiedzę! Przeczytaj pytanie, podaj opcje odpowiedzi i niech się wykażą! Wszyscy gracze będący w większości zdobywają kartę, a kto zbierze ich 5 - wygrywa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra karciana (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jak żyć panie premierze?. - Seria 3. - Nowa Iwiczna : Jawa, [2015]. - 1 gra (1 plansza, 8 kart postaci, 124 karty zdarzeń, 20 kart pracy, 26 kart dóbr, 12 kart Lotka, 12 kart pożyczki, 18 kart CV, 1 kostka, 8 pionków, 8 podstawek do pionków, 1 maszyna losująca, pieniądze) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja (4 strony ; 22 cm).
(Starr Scrappers)
Jak żyć? Wcale łatwo nie jest, ale na pewno każdy robi wszystko, co w jego mocy, aby dotrwać do pierwszego. O co chodzi w tej grze? Jak w życiu... dotrwać do pierwszego, znaleźć pracę i jako tako ustawić się w życiu. Czyli kupić dom, mieć pracę i nie mieć kredytu. Nierealne? Sprawdźmy. Tylko prawdziwy zwycięzca będzie umiał to osiągnąć!. [empik.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jak żyć, Panie Prezesie ? : z własną firmą na szczyt albo do bankructwa. - Seria 3. - Nowa Iwiczna : Jawa, [2015]. - 1 gra (1 plansza, 7 kart postaci, 94 karty zdarzeń, 22 kart pracowników, 40 kart dóbr, 11 kart pożyczek, 40 kart okazji, 6 kart spółek, 1 kostka, 7 pionków, 7 podstawek do pionków, 17, pieniądze) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja (4 strony ; 22 cm).
(Starr Scrappers)
Jak żyć na swoim? No właśnie, łatwo nie jest. Każdy może spróbować życia przedsiębiorcy. Gracze zakładają firmę, zatrudniają pracowników, płacą pensje i podatki ZUS. Aby rozbudować firmę mogą zaciągać kredyty, które trzeba w odpowiednim czasie spłacać. Warunkiem zwycięstwa jest posiadanie siedziby firmy, w której zatrudnionych jest co najmniej 5-u pracowników a także posiadanie majątku w dobrach i gotówce, opiewającego na ponad 2 000 000,00pnż. Rozkręcajcie swoje firmy i odnoście sukcesy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jakie to flagi? - Chwaszczyno : Alexander, [2019]. - 1 pudełko ; 31x48x7 cm.
Zagraj w emocjonującą grę, poznaj flagi i stolice państw, kontynenty i ich państwa, ćwicz i doskonal swoją pamięć - wspaniała gra edukacyjna, dydaktyczna w 3 wariantach. Po krótkim przejrzeniu katalogu flag z instrukcji zadaniem graczy jest podanie właściwej nazwy państwa, do którego należy flaga wybrana z talii kart lub na której stanął pionek gracza drugą częścią zadania jest wskazanie położenia wymienionego państwa na mapie świata. Za każdą prawidłową odpowiedź zostaje przyznany punkt zwycięża ten, kto zdobędzie ich najwięcej. W trakcie emocjonującej zabawy gracze uczą się się rozróżniać flagi państwa całego świata, poznają nazwy tych państw i miejsce położenia. Poznają też nazwy ich stolic, a także jaka jest wielkość ich powierzchni i jaki obowiązuje w nich język. Gra doskonale łączy w sobie zabawę z nauką i treningiem pamięci. Przeznaczona dla 2 do 4 graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Junior scrabble. - Warszawa : Mattel, copyright 2009. - 1 pudełko (dwustronna plansza, 84 płytki, 29 niebieskich żetonów i 16 cerwonych, woreczek) : karton, plastik, materiał, kolor ; w pudełku 37x23x4 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 30 cm).
Dwie wspaniałe gry słowne w jednej. 1 – Słowa i obrazki – młodsze dzieci, bawiąc się, łączą litery obrazki pomagają wymyślać słowa. 2 – Kolory i litery – starsze dzieci same układają słowa i próbują zestawić literki na kolorowych premiowych polach. Gra wymaga: - znajomości cyfr i liter oraz reguł budowania z nich słów - pewnego zasobu słów - umiejętności dokonywania analizy słów (głosowanie, literowanie, sylabizowanie). Gra rozwija: - analizę i syntezę wzrokową i słuchową - poszerza zasób słów, jakimi czynnie posługuje się dziecko - przybliża podstawowe wiadomości językowe, takie jak odmiana słów - zdolność myślenia strategicznego - umiejętność czekania na efekt pracy, ponieważ trzeba systematycznie wykładać litery i wybierać promowane pola, żeby na koniec uzyskać żeton - nagrodę Potencjał rozwojowy: - w nauce języków (ojczystego i obcych) - budując samodzielne wypowiedzi wymagające twórczego podejścia do języka - w zadaniach wymagających samodzielnego planowania i strategicznego myślenia (zadania logiczne, matematyczne).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kalambury de luxe [Gra] : pokazujesz, rysujesz, zgadujesz. - Gdynia : Trefl, [2019]. - Zestaw zawiera 165 kart (zawierających 825 haseł), kalamurator (z 2 strzałkami i 4 punktometrami), klepsydrę, suchościeralną tablicę, suchościeralny mazak, gabeczkę, 4 żetony drużyn, instrukcję. w pdełku 26.0x26.0cm
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Znana i lubiana gra towarzyska w nowej, wyjątkowej odsłonie. Ponad osiemset haseł w pięciu kategoriach, do pokazywania lub rysowania! Spróbuj opanować wybuchy śmiechu, kiedy będziesz odgadywać kalambury razem ze swoją drużyną! Świetna zabawa w gronie rodziny i znajomych gwarantowana! [www].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra karciana (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kalejdoskop 15 gier : Rodzina Treflików. - Gdynia : Trefl, [brak daty wydania]. - 1 gra (2 dwustronne plansze, 4 plastikowe garnuszki, 12 żetonów z kośćmi, 12 żetonów z domowymi przedmiotami, 5 kości) : karton, plastik, papier, kolor ; w pudełku 25x25x4 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 20 cm)
Forma i typ
Gatunek
Kalejdoskop 15 gier to zestaw wciągających zabaw dla całej rodziny, wzbogacony oryginalnymi garnuszkami, pełniącymi funkcję pionków. Weźcie udział w wyścigu z przeszkodami, zbierajcie żetony, zbijajcie garnuszki pozostałych osób i sprawdźcie swoje siły podczas gry w kości. Bohaterowie serialu dla dzieci Rodzina Treflików czekają na Was!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kamelot jr. - Kraków : Ateneum, 2023. - 1 pudełko ; 24x23x6 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 4+)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wkrótce dostępne: sygn. Gra logiczna (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Karty Scriba : słowna gra karciana. - Chwaszczno : Alexander, [2014]. - 1 gra(110 kart, notes) ; karton, papier, kolor ; w pudełku 28x19x3 cm +instrukcja (32 srony : ilustracje ; 14,5 cm).
Scriba - Karty to prostrza i łatwiejsza wersja gier planszowych Scriba. Dzięki prostym zasadom gry jest wspaniałą rozrywką dla całej rodziny. Gracze otrzymują po 7 kart. Są to punktowane "karty liter" i dodatkowe karty (premii, blokady itp.). Każdy z graczy stara się zdobyć jak najwiecej punktów dążąc do ułożenia słów kartami liter. Gra uczy koncentracji, poszerza zakres słownictwa, znajomość ortografii i jest jednocześnie znakomitą zabawą. Zagraj i przekonaj się sam.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra karciana (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Kolorowe akcje / Nickelodeon. - Warszawa : Media Service Zawada, [2022]. - [12] stron : ilustracje ; 22 cm.
(Psi Patrol)
(Chwyć Książeczkę!)
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Psy
Dziedzina i ujęcie
Książka Chwyć książeczkę to niezapomniana zabawa z ulubionymi bohaterami! Książki z uchwytem, których wygodny i atrakcyjny kształt zachęca do włączenia się do niesamowitej przygody z postaciami z bajek. W serii dostępne publikacje ze świnką Peppą i jej rodzinką oraz dzielnymi pieskami z Psiego Patrolu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. O (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Koty Smart Bingo [Gra edukacyjna] - Warszawa : Edgard, 2020 - 1 pudełko (2 dwustronne kocie plansze, koło do losowania ze strzałką, 53 żetony oraz pasek zwycięstwa i puchar) ; 21x21x5 cm.
Smart Bingo to wspaniałe gry dla całej rodziny oraz świetna okazja do nauki m.in. kolorów i liter. Dzięki nim dzieci rozwiną percepcje wzrokową, spostrzegawczość i koncentrację uwagi. Gry mogą stanowić również ciekawą pomoc dydaktyczną dla nauczycieli podczas codziennych zajęć w przedszkolu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Krajoznanie : Edukacyjna gra planszowa "Muzeum na kółkach". koncepcja i opracowanie graficzne Art Ekipa. - 1 gra (plansza, 7 pionków głównych, 49 pionków markujących, kostka, 7 zestawów kart miasta, 10 legitymacji, 20 biletów, 10 kart sprawności, 28 kart szczęście, 28 kart pech) : karton, papier, drewno, platik, kolor ; w pudełku 5,5x21,5x30 cm + instrukcja (8 stron ; 21 cm).
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Krajoznanie to edukacyjna gra planszowa, w której gracze odbywają podróż po przedwojennej Polsce. Podążając do wyznaczonego celu poznają historię i kulturę Żydów polskich. Na trasie gracze doświadczają przygód, zdobywają nowe umiejętności a czasem wpadają w tarapaty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Księżniczki i smoki - Warszawa : Kangur Sp. z o.o., [2020] - 1 gra(1 plansza składająca się z 4 puzzli, 6 żetonów księżniczke, 6 żetonów smoków) : papier, karton, kolor ; w pudełku 5x17x18 cm + instrukcja (1 strna : ilustracje ; 15 cm).
Forma i typ
Na planszy znajduje się sześć miłych księżniczek i sześć uroczych smoków. Mali gracze bawiąc się, powinni przyporządkować żetony do planszy, czyli ułożyć je w odpowiednich miejscach. Gdy dziecko dopiero zaczyna swoją przygodę z grą, może najpierw układać żetony pasujące tylko do jednej części planszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Memo od a do ż - Warszawa : Granna, 2015. - 1 gra (54 kartoniki) : (papier, karton, kolor) ; w pudełku 4x19x19 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 15 cm)
Popularna gra polegająca na odnajdywaniu par. Obrazki przedstawiają przedmioty oraz pierwsze litery ich nazw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Memo puppies - Recanati : Clementoni, [2020] - 1 gra (48 kart) : karton, papiee, kolor ; w pudełku 4x15x20 cm +instrukcja (4 strony ; 21 cm).
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Klasyczna gra memory z obrazkami słodkich zwierzaków. Celem gry jest dopasowanie par za pomocą pamięci wizualnej. Zwycięzcą jest gracz, który dopasuje większą ilość par.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Milionerzy: wyzwanie Dorośli vs Dzieci. - Warszawa : EVO CE, copyright 2017. - 1 gra (1 plansza, 660 kart Pytanie i Odpowiedź, 8 żetonów kół ratunkowych, 2 znaczniki drużyn, 4 pionki, 1 złoty banknot Milionerów) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 32x39x9 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Nowa wersja kultowej gry opartej na słynnym teleturnieju. "Wyzwanie Dorośli vs dzieci” jest rozwinięciem idei „Milionerów” dostosowanym dla rodziców z młodymi pociechami. Doskonale sprawdzi się przy rodzinnych spotkaniach, wciągając do gry różne pokolenia. Zasady rozgrywki, 3 poziomy trudności pytań, 3 zupełnie nowe koła ratunkowe (konsultacja, zamiana pytania, poszukaj odpowiedzi), część kart dla dzieci z pytaniami obrazkowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mistakos : Walka o stołki! - Gdynia : Trefl, [2016]. - 1 gra (24 krzesła w 3 kolorach) ; karton, plastik, papier, kolor ; w pudełku 26x26x8cm +instrukcja
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
„Mistakos” to klasyczna gra zręcznościowa dla dzieci – i nie tylko! „Walka o stołki” z pewnością pochłonie również starszych graczy. Zapewnij swojej rodzinie wciągająca rozrywkę z nutką zdrowej rywalizacji! Na czym polega gra planszowa „Mistakos”? Na wielkim meblowaniu – i to dosłownie. W kartonowym opakowaniu znajdziesz zestaw 24 krzesełek w różnych kolorach: niebieskim, zielonym oraz czerwonym. Każdy gracz musi wykazać się bystrym okiem i zwinnymi palcami, by zostać mistrzem budowania wymyślnych konstrukcji. Gracz wybiera krzesło w swoim kolorze i dokłada do stosu poprzednich tak, by cała konstrukcja nie legła w gruzach. Kto pierwszy skusi, otrzyma karne punkty. Zadanie nie jest proste, ponieważ trzeba dobrze wybrać miejsce i stabilnie zahaczyć krzesło. Za nogę, oparcie, siedzisko – bez różnicy, byle zachować konstrukcję!
Gra „Mistakos” może przebiegać w dwóch wariantach: • Wariant 1 – Gracze jeszcze przed rozpoczęciem stawiania wieży z krzeseł, określają ilość rund do rozgrania np. 5. Zwycięża, ten, który na swoim koncie ma najmniej punktów karnych. Liczba punktów ujemnych odpowiada liczbie krzeseł, które spadły na stół w czasie ruchu danego gracza. • Wariant 2 – Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich krzeseł. Pulę krzeseł należy podzielić po równo między graczy. Następnie każdy z graczy, jeden po drugim, dokłada krzesełka, tak by nie zniszczyć konstrukcji. Wszystkie krzesła, które spadną na stół, trafiają do puli gracza, który aktualnie wykonywał ruch. Niebanalna forma i proste zasady to główna zaleta gry rodzinnej „Mistakos”. Świetnie sprawdzi się jako zabawa łącząca graczy w różnym wieku. Gra z pewnością wyzwala wiele emocji, radości i daje niemałą satysfakcję dla zwycięzcy. (Noty wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Moje pierwsze kształty. - Warszawa : Media Service Zawada Sp. z o.o., [2021]. - [10] stron : ilustracje ; 17x18 cm.
(Paw Patrol Psi Patrol)
Kolorowa książeczka edukacyjna dla małych miłośników Psiego Patrolu. Twarda oprawa, piękne ilustracje i ulubieni bohaterowie pomagają w nauce poprzez zabawę. Dzieci poznają pierwsze słowa i liczby, uczą się rozpoznawać kształty, ćwiczą spostrzegawczość i umiejętność koncentracji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly :junior banking. - Warszawa : Hasbro Poland, copyright 2016. - 1 gra ( 1 plansza, elektroniczny terminal, 4 karty płatnicze, 4 pionki, 20 kart Szansa, 48 żetonów Sprzedaży, kostka) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 27x27x5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe).
"Monopoly Junior" to klasyczna gra ekonomiczna w wydaniu dla najmłodszych! Gra zachęca dzieci do liczenia i zabawy na kolorowej planszy, na której kupujemy miejsca rozrywki. Zawiera m.in. cztery klasyczne pionki Monopoly w wersji Junior. Czas na rodzinną grę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej
Katalog biblioteki wojewódzkiej
Katalog centralny powiatu grodziskiego