Obsługa klienta
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia BG
(7)
Autor
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bolland Eric J
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Fabijańczyk Justyna
(1)
Fletcher Frank
(1)
Gapińska Dorota
(1)
Grzywocz Teresa
(1)
Kumar V. (marketing). (1957- )
(1)
Płonka Michał
(1)
Wyród-Wróbel Jolanta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(2424)
Przyjaźń
(1891)
Rodzina
(1689)
Miłość
(1395)
Tajemnica
(1336)
Obsługa klienta
(-)
Powieść amerykańska
(1077)
Relacje międzyludzkie
(1059)
Zwierzęta
(920)
Śledztwo i dochodzenie
(863)
Zabójstwo
(813)
Powieść polska
(760)
Magia
(743)
II wojna światowa (1939-1945)
(676)
Rodzeństwo
(675)
Nastolatki
(666)
Dziewczęta
(665)
Dzieci
(652)
Uczucia
(618)
Życie codzienne
(539)
Małżeństwo
(530)
Policjanci
(513)
Poezja polska
(492)
Powieść angielska
(490)
Uczniowie
(466)
Sekrety rodzinne
(461)
Literatura polska
(459)
Trudne sytuacje życiowe
(432)
Boże Narodzenie
(427)
Osoby zaginione
(407)
Ludzie a zwierzęta
(403)
Przestępczość zorganizowana
(395)
Relacja romantyczna
(395)
Psy
(393)
Koty
(374)
Podróże
(365)
Matki i córki
(362)
Żydzi
(359)
Powieść młodzieżowa polska
(346)
Wybory życiowe
(322)
Władcy
(322)
Prywatni detektywi
(320)
Opowiadanie dziecięce polskie
(317)
Pisarze polscy
(315)
Dziennikarze
(312)
Arystokracja
(306)
Wakacje
(301)
Literatura dziecięca polska
(294)
Uprowadzenie
(290)
Poszukiwania zaginionych
(286)
Chłopcy
(284)
Dziadkowie i wnuki
(270)
Opowiadanie polskie
(258)
Zakochanie
(254)
Powieść młodzieżowa angielska
(245)
Walka dobra ze złem
(242)
Zemsta
(242)
Ojcowie i córki
(241)
Seryjni zabójcy
(238)
Dojrzewanie
(236)
Mężczyzna
(236)
Śmierć
(234)
Superbohaterowie
(233)
Samorealizacja
(232)
Wojna
(227)
Pisarze
(223)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(219)
Polityka
(217)
Polacy za granicą
(216)
Spisek
(213)
Politycy
(211)
Samotność
(210)
Stworzenia fantastyczne
(208)
Wychowanie w rodzinie
(207)
Marzenia
(205)
Dziecko
(202)
Ludzie bogaci
(201)
Potwory
(197)
Lekarze
(193)
Krainy i światy fikcyjne
(185)
Adaptacja filmowa
(181)
Czarownice i czarownicy
(179)
Powieść francuska
(179)
Duchy
(176)
Przyroda
(174)
Szczęście
(174)
Szpiegostwo
(173)
Język polski
(171)
Podróże w czasie
(165)
Obyczaje i zwyczaje
(164)
Pomaganie
(161)
Las
(160)
Kłamstwo
(159)
Wsie
(158)
Poezja dziecięca polska
(157)
Kradzież
(155)
Ojcowie i synowie
(155)
Literatura
(154)
PRL
(154)
Zdrada
(154)
Aktorzy polscy
(152)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki
(3)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Transport i logistyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
W publikacji autorzy przybliżyli metodologię konstruowania, weryfikowania i oceny modeli satysfakcji na podstawie konkretnych przykładów literatury światowej, a także własnych doświadczeń. Modele takie umożliwiają empiryczną weryfikację zakładanych przez badaczy teorii dotyczących zarówno powstawania, jak i konsekwencji satysfakcji klienta.Dla przedstawienia podejść stosowanych w różnych pracach naukowych autorzy zebrali ponad 500 publikacji z zakresu badań i modelowania satysfakcji klienta. Dało to obraz prowadzonych badań w różnych krajach oraz różnych branżach.Choć publikacja opisuje czy dotyka metod statystycznych, to nie jest podręcznikiem statystyki, nie pokazuje metod i algorytmów estymacji współczynników, wzorów na obliczenie konkretnych wielkości i wskaźników, procedur testów itd. W założeniu autorów te zagadnienia wykraczają poza ramy celu, jaki sobie przyjęli. Współczesne metody modelowania to skomplikowane, niejednokrotnie iteracyjne czy optymalizacyjne obliczenia, które są w domenie programów komputerowych. Większości badaczy nie jest potrzebne pojęcie o dokładnych matematycznych mechanizmach konstruowanych modeli. Stąd też wzory i aparat matematyczny został w publikacji ograniczony do niezbędnego minimum, a dociekliwych Czytelników zachęcamy do studiowania literatury. Publikacja za to zwraca uwagę na metodologię i interpretację, pokazuje zastosowania oraz wybrane przykłady, spośród nieograniczonego ich zasobu występującego w literaturze światowej.Adresatem publikacji są przede wszystkim naukowcy i badacze zgłębiający zagadnienia satysfakcji klienta, ale także kadra zarządzająca, specjaliści marketingu i jakości poszukujący metodologicznego wsparcia w procesach badania i analizy satysfakcji swoich nabywców. Publikacja może być także polecana jako literatura podstawowa dla studentów kierunków ekonomicznych i społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka jest znakomitym poradnikiem w którym autorzy z Midway College w Kentucky z długoletnim doświadczeniem w największych koncernach i firmach consultingowych prezentują gotowe rozwiązania najtrudniejszych problemów pojawiających się w trakcie zarządzania przedsiębiorstwem. Praktyczne porady dotyczą wszystkich obszarów działalności przedsiębiorstwa m.in.: przywództwa, komunikacji, strategii, projektowania struktury organizacyjnej, zarządzania kapitałem ludzkim, zarządzania projektami i procesami oraz marketingu i promocji.Dzięki temu, że poszczególne tematy powiązane są z konkretnymi procesami biznesowymi, książka pozwala szybko zidentyfikować i zrozumieć problem oraz użyć konkretnego narzędzia lub techniki w celu jego rozwiązania. Szeroki wachlarz opisanych problemów biznesowych pozwala na efektywne wykorzystanie trików w codziennej pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi współczesnych uwarunkowań i źródeł budowy wartości klientów dla firm, rodzaju wartości, które współcześnie odgrywają lub powinny odgrywać istotną rolę w budowie wartości klientów oraz, na przykładzie konkretnych działań, przybliżenie - jak obecnie niektóre przedsiębiorstwa budują wartość swoich klientów. Strukturę książki przyporządkowano trzem grupom problemów, jakie obecnie stoją przed zarządzającymi i realizującymi koncepcję budowy wartości klienta, tj.: 1) uwarunkowaniom i wyzwaniom budowy wartości klienta, 2) źródłom i procesowi tworzenia wartości klienta (dobór odpowiednich wartości), 3) prezentacji przykładów praktycznego podejścia do budowy wartości klienta (na przykładzie wybranych firm).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy:podejścia do pomiaru wartości klienta,zarządzania wiedzą o kliencie,tworzenia wartości dla klienta,społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta,budowy wartości klienta w marketingu relacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czekałeś na niego od lat - oto gotowy, sprawdzony sposób nawiązywania relacji z klientami premium. Znajomość strategii Zwiększę sprzedaż pozwoli Ci wybudować odpowiedniej klasy markę osobistą oraz wykreować wizerunek online. Dzięki opanowaniu tajników tej strategii znajdziesz firmy, do których powinieneś dotrzeć ze swoją ofertą, i przygotujesz swoją prezentację tak, by była nowoczesna i atrakcyjna dla klientów z najwyższej półki, tym samym Twoje usługi staną się najbardziej pożądanymi na rynku. Rozumiejąc potrzeby przyszłych biznesowych partnerów, będziesz w stanie dotrzeć do osób decyzyjnych w firmach polskich oraz zagranicznych i przekonać je do tego, by wybrały właśnie Twoje usługi - za najwyższą możliwą cenę. Pracując z tym podręcznikiem, poznasz sekrety najnowszych technik sprzedaży: Technikę Mostu Sprzedażowego oraz Technikę Pomocnej Dłoni, dzięki którym znacznie zwiększysz swoje szanse na to, że potencjalny klient premium stanie się Twoim stałym klientem. Dodatkowo podpowiemy Ci, jak powiększyć własny dochód dzięki źródłom pasywnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opowieści pokładowe : prawdziwe życie na wysokościach / Teresa Grzywocz. - Warszawa : Zona Zero, copyright 2018. - 319, [1] strona ; 21 cm.
Przygoda. Wielki świat u stóp. Leonardo DiCaprio w stroju kapitana linii lotniczych otoczony wianuszkiem pięknych stewardes. Codziennie w innym zakątku globu. Hollywoodzkie uśmiechy. I pensje wzbijające się w przestworza jak dreamlinery. To wszystko przychodzi nam do głowy, kiedy pada słowo „stewardesa”. Poznajmy codzienną rzeczywistość tego zawodu - zajrzyjmy za zasłonkę z napisem „Staff only”. Teresa Grzywocz pracowała w największych liniach lotniczych, miała okazję poznać również trasy czarterowe i linie lowcostowe. Po latach - przesiadła się na menedżerskie jety. Pracę stewardesy poznała więc od podszewki. Piloci, pasażerowie, koledzy z personelu pokładowego - galeria postaci latających wysoko, choć nie zawsze z anielskimi skrzydłami u ramion. Niecodzienne sytuacje, celebryci, zwierzęta na pokładzie i różnice kulturowe, które w sytuacji stresowej nie zawsze dadzą się zamieść pod samolotowy dywanik.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 308 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej
Katalog biblioteki wojewódzkiej
Katalog centralny powiatu grodziskiego