Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(47)
Forma i typ
Książki
(45)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(41)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia BG
(43)
Filia nr 2 w Grodzisku Mazowieckim
(4)
Multimedia BG
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(3)
Mruk Henryk
(3)
Maison Dominika
(2)
??obos Krzysztof
(1)
Armstrong Gary
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Broweus Niklas
(1)
Celuch Krzysztof
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cooper Birk P
(1)
Cooper Scott W
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Datko Marek
(1)
Davies William (1976- )
(1)
Dib Allan
(1)
Dietrich Malwina
(1)
Dijk Marcus van
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Doroba Anita
(1)
Dąbkowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fandrejewska Alicja
(1)
Fisk Peter
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Godin Seth
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grutzner Fritz P
(1)
Hultén Bertil (1949- )
(1)
Imieliński Przemysław
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Jagodziński Wojciech
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kamiński Arkadiusz
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Kaniewski Bartłomiej
(1)
Karel Andrzej
(1)
Kauf Sabina
(1)
Keefe Patrick Radden (1976- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Krzysztoń Agnieszka
(1)
Król Lech C
(1)
Lerner Cliff
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Lutostański Michał Jan (1985- )
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Maksymiuk Renata
(1)
Malcherek Monika
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Mazurkiewicz-Pizło Anna
(1)
McGregor Erik
(1)
Miechowicz Maciej
(1)
Miller Donald
(1)
Mokrzycki Leszek
(1)
Niestrój Roman (1944- )
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna M
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Nowacki Robert
(1)
Oruba Norbert
(1)
Pabian Angelika
(1)
Pasierska Agnieszka
(1)
Piasek Marek
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pizło Wojciech
(1)
Pluciński Adam
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Rutkowski Ireneusz (1953- )
(1)
Sadowski Adam
(1)
Scott David Meerman
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Sobotkiewicz Dariusz
(1)
Stawski Bartosz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Studziński Adam
(1)
Styś Aniela (1942- )
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Szmidt Czesław
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szulce Halina
(1)
Słotwiński Michał
(1)
Waniowski Paweł
(1)
Wasilewski Jacek
(1)
White Sarah
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
Kraj wydania
Polska
(47)
Język
polski
(45)
angielski
(1)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Menedżerowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(2408)
Przyjaźń
(1880)
Rodzina
(1679)
Miłość
(1386)
Tajemnica
(1331)
Marketing
(-)
Powieść amerykańska
(1077)
Relacje międzyludzkie
(1047)
Zwierzęta
(915)
Śledztwo i dochodzenie
(861)
Zabójstwo
(812)
Powieść polska
(760)
Magia
(738)
II wojna światowa (1939-1945)
(672)
Rodzeństwo
(671)
Nastolatki
(665)
Dziewczęta
(660)
Dzieci
(648)
Uczucia
(612)
Życie codzienne
(535)
Małżeństwo
(526)
Policjanci
(511)
Poezja polska
(492)
Powieść angielska
(490)
Uczniowie
(465)
Literatura polska
(459)
Sekrety rodzinne
(453)
Boże Narodzenie
(424)
Trudne sytuacje życiowe
(421)
Osoby zaginione
(406)
Ludzie a zwierzęta
(401)
Przestępczość zorganizowana
(395)
Relacja romantyczna
(393)
Psy
(391)
Koty
(374)
Podróże
(363)
Matki i córki
(361)
Żydzi
(357)
Powieść młodzieżowa polska
(346)
Prywatni detektywi
(320)
Władcy
(320)
Opowiadanie dziecięce polskie
(317)
Pisarze polscy
(315)
Wybory życiowe
(315)
Dziennikarze
(311)
Arystokracja
(304)
Wakacje
(298)
Literatura dziecięca polska
(294)
Uprowadzenie
(290)
Poszukiwania zaginionych
(286)
Chłopcy
(280)
Dziadkowie i wnuki
(267)
Opowiadanie polskie
(258)
Zakochanie
(253)
Powieść młodzieżowa angielska
(245)
Zemsta
(241)
Ojcowie i córki
(240)
Walka dobra ze złem
(240)
Seryjni zabójcy
(237)
Mężczyzna
(236)
Dojrzewanie
(233)
Superbohaterowie
(233)
Śmierć
(232)
Samorealizacja
(231)
Wojna
(227)
Pisarze
(222)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(219)
Polityka
(217)
Polacy za granicą
(214)
Spisek
(213)
Politycy
(211)
Samotność
(208)
Stworzenia fantastyczne
(207)
Wychowanie w rodzinie
(207)
Dziecko
(202)
Marzenia
(202)
Ludzie bogaci
(198)
Potwory
(196)
Lekarze
(193)
Krainy i światy fikcyjne
(182)
Adaptacja filmowa
(181)
Czarownice i czarownicy
(179)
Powieść francuska
(179)
Duchy
(174)
Przyroda
(174)
Szczęście
(173)
Szpiegostwo
(173)
Język polski
(171)
Podróże w czasie
(165)
Obyczaje i zwyczaje
(162)
Pomaganie
(161)
Las
(160)
Kłamstwo
(159)
Poezja dziecięca polska
(157)
Wsie
(157)
Kradzież
(154)
Literatura
(154)
Ojcowie i synowie
(154)
Zdrada
(153)
Kaczor Donald (postać fikcyjna)
(152)
PRL
(152)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-1914
(1)
1901-2000
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(7)
Podręczniki
(7)
Poradnik
(7)
Monografia
(4)
Podręczniki akademickie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Biografia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręcznik
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(17)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
47 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
W książce omówiono między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowych metod budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm pomogą studentom w przyswojeniu wiedzy teoretycznej i pozwolą poznać wiele sposobów jej wykorzystania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing.)
Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych – z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji. Ze względu na zaprezentowane studia przepadków, książka jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe. Może być również wykorzystywana przez studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: marketing, komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka składa się z sześciu rozdziałów. Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwrócono w nim uwagę na przesłanki ukształtowania się współczesnego marketingu, podstawowe zasady i cele marketingu oraz konieczność rozróżnienia strategicznego i operacyjnego poziomu kompozycji instrumentów marketingowych. Kolejny podrozdział traktuje o specyfice marketingu konsumenckiego (B2C) i tzw. marketingu przemysłowego, nakierowanego na odbiorców biznesowych (B2B). Rozdział kończy syntetyczne omówienie ewolucji koncepcji marketingowych, z uwzględnieniem zmieniających się zadań i roli marketingu w przedsiębiorstwie oraz technologicznych przesłanek rozwoju marketingu. Rozważania rozdziału drugiego stanowią rozwinięcie podstawowej dla koncepcji marketingowej reguły S-T-P (Segmenting-Targeting-Positioning). Omówiono w nim istotę i znaczenie segmentacji, kryteria segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych i przemysłowych, podstawowe procedury segmentacji. Wiele uwagi poświęcono czynnikom decydującym o poprawności wyodrębniania segmentów i ocenie ich atrakcyjności jako rynku docelowego przedsiębiorstwa. W rozdziale omówiono strategie marketingu masowego, zróżnicowanego, skoncentrowanego, zindywidualizowanego. Rozdział zamykają rozważania wyjaśniające istotę, cele, kryteria i strategie pozycjonowania produktów (marek) na rynku docelowym. W rozdziale trzecim omówiono politykę ofertową przedsiębiorstwa. Zdefiniowano w nim pojęcie produktu, jego kluczowe atrybuty, przedstawiono klasyfikacje produktów konsumpcyjnych i przemysłowych. W charakterystyce poszczególnych faz cyklu życia produktów uwzględniono wielkość sprzedaży, koszty, zysk, typ nabywców, konkurencję, cele promocji. W rozdziale zaprezentowano komponenty portfolio produktów i macierz BCG. Wiele uwagi poświęcono wyjaśnieniu znaczenia marki, opakowania i ceny jako elementów oferty produktowej oraz jej wyróżnienia na tle konkurencji. Całość rozważań kończy tematyka gwarancji i rękojmi. Rozdział czwarty poświęcono polityce dystrybucji przedsiębiorstwa rozumianej jako zbiór decyzji i czynności umożliwiających dotarcie z ofertą przedsiębiorstwa do finalnych nabywców w odpowiadającym im miejscu, czasie i warunkach. Przedmiotem szczegółowego opisu jest system dystrybucji przedsiębiorstwa, jego cele, struktura, czynniki decydujące o wyborze transakcyjnych i logistycznych kanałów dystrybucji. W charakterystyce kanałów zwrócono uwagę na istotę, znaczenie i determinanty rozwoju elektronicznych kanałów dystrybucji i nowoczesnych rozwiązań logistycznych. W ostatnim punkcie rozdziału omówiono czynniki decydujące o zmianach struktury i rozwoju strategii dystrybucji wielokanałowej. W rozdziale piątym przedstawiono cele i instrumenty rynkowej komunikacji przedsiębiorstwa. Przedmiotem szczegółowych rozważań jest reklama, promocja sprzedaży oraz PR. Omówiono główne zadania realizowane przez te instrumenty, klasyfikację reklam i działań z zakresu PR, zaprezentowano środki promocji sprzedaży. Z uwagi na rosnące znaczenie Internetu jako medium komunikacyjnego omówiono specyfikę komunikacji marketingowej w sieci będącej naturalną konsekwencją społeczeństwa informacyjnego. Ostatni rozdział książki zawiera omówienie podstawowych mierników użytecznych w analizach, planowaniu i kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie. Są to narzędzia szczególnie użyteczne w zarządzaniu operacyjnym. Pozwalają w sposób skwantyfikowany opisywać rynek odniesienia, stanowiący podstawę określania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa, jak również ilościowy i wartościowy udział w rynku w różnych użytecznych przekrojach analitycznych. Szczególnie ważnym, a zarazem obszernym i zróżnicowanym obszarem pomiarowym marketingu jest badanie skuteczności użycia poszczególnych instrumentów marketingowych. Prezentowane zestawienia tabelaryczne obejmują główne mierniki i z pewnością nie wyczerpują zagadnienia, tym bardziej że rozwój instrumentów marketingowych ciągle inspiruje poszukiwanie nowych miar skuteczności. Rozdział zakończono rozważaniami na temat badania efektywności marketingu. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sponsoring daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, którzy mając w świadomości pozytywny wizerunek firmy, dokonają zakupu jej produktów, co winno przynieść oczekiwany efekt ekonomiczny. Celem tej pracy jest zaprezentowanie komunikacyjnych aspektów sponsoringu, traktowanego jako samodzielny instrument promocji firmy oraz metod oceny jego skuteczności i efektywności. Zwrócono więc uwagę na: - strategię sponsorowania - odpowiedni dobór sponsorowanych dziedzin do budowy zamierzonego wizerunku, przyjęcie adekwatnego rodzaju działań i umieszczenie ich w czasie i wśród innych form promocji i komunikowania - nagłaśnianie faktu bycia sponsorem, co jest promocyjnie ważniejsze od sponsorowania, a co często bywa przez przedsiębiorstwa niedoceniane, a przecież sponsorowanie jest tylko pretekstem, rdzeniem, wokół którego można budować kampanię promocyjną lub komunikacyjną - analizę skuteczności i efektywności sponsoringu, co sprawia trudność większości przedsiębiorstw. Bez tego trudno uzasadnić inwestycje sponsorskie, a w tej książce znajdziecie wszystkie znane metody badania skuteczności i efektywności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Myśli Współczesnej)
Fascynująca, napisana popularyzatorskim językiem książka Williama Daviesa mówi o tym, jak pojęcie szczęścia stało się obiektem współczesnego marketingu - przedmiotem, który można sprzedać jak każdy inny produkt. To, co dla filozofów było przez wieki najdonioślejszym, bo również niezwykle wymagającym moralnie, celem ludzkiego życia, dziś zostało sprowadzone przez światowe koncerny (a nierzadko także przez polityków, którzy zabiegają o kapitał wyborczy) do "well-beingu", dobrego samopoczucia czy dobrostanu. Davies opisuje degenerację tego szlachetnego pojęcia, wskazując, że obecnie mamy do czynienia z parametryzacją szczęścia - próbami ujęcia go w wymierne kategorie, co prowadzi z kolei do niebezpiecznego redukcjonizmu. Celem takiego przemianowania rozumienia szczęścia jest, jak wskazuje autor, zysk ekonomiczny, tymczasem w sprawach najważniejszych dla człowieczeństwa, kategorie prosto rozumianej korzyści nie powinny obowiązywać - zwłaszcza gdy jest to korzyść nie samego człowieka, a prowadzących własne gry polityków czy przedsiębiorców. Książka Daviesa stawia ważne pytania, jednocześnie budząc niepokój, okazuje się bowiem, że nad współczesnymi społeczeństwami Zachodu długim cieniem kładzie się dystopijna wizja w stylu A. Huxleya.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Założenie firmy jest dość proste, choć wymaga odwagi i dobrego pomysłu. Prowadzenie własnego interesu bywa niezwykle ciekawym, inspirującym i radosnym sposobem na życie, zwłaszcza jeśli przynosi stałe, godziwe dochody pozwalające na myślenie o rozwoju. Aby tak się stało, poza pracowitością, determinacją i fachowością w swojej dziedzinie trzeba jeszcze zadbać o wykreowanie i wdrożenie odpowiednio skutecznej strategii marketingowej. Problem w tym, że ostatnimi laty marketing stał się wyjątkowo rozległą i skomplikowaną dziedziną. Trzeba wiedzieć, jak się w niej poruszać, aby mimowolnie nie spowodować spektakularnej klęski własnego biznesu. Jeśli od marketingu żądasz tylko tyle, aby pomógł Ci w zdobyciu i utrzymaniu grona wiernych klientów oraz wykreowaniu strumienia regularnych dochodów, ten zwięzły przewodnik jest właśnie dla Ciebie. Dzięki niemu szybko i z pełnym zrozumieniem tego, co robisz, utworzysz indywidualny, dostosowany do specyfiki swojej firmy plan marketingowy. Książka nie zawiera przełomowych idei, jest raczej przełomowym narzędziem z zakresu implementacji. W ten sposób szybko przejdziesz od stanu absolutnej niewiedzy na temat marketingu do stworzenia i wdrożenia wyrafinowanego planu marketingu bezpośredniej reakcji. I naprawdę ten plan zajmuje tylko jedną stronę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka służy doskonaleniu umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu zawodowym. Przeznaczona jest zarówno dla osób już aktywnych na ranku pracy w marketingu, promocji i reklamy, jak i dla studentów uczelni biznesowych. Koncentruje się na rozwijaniu umiejętności pisania tekstów i dokumentów branżowych: notatek służbowych, korespondencji, sprawozdań oraz innych umiejętności językowych: rozumienia tekstu czytanego i słuchanego, formułowania wypowiedzi ustnych. Zawiera ćwiczenia gramatyczno-leksykalne z naciskiem na nauczanie terminologii specjalistycznej z dziedziny: marketingu, promocji i reklamy, a w szczególności ćwiczenia doskonalące umiejętności niezbędne do analizy case studies, wprowadzania produktu na rynek, badania rynku, analizy SWOT oraz brainstorming sessions. Książka jest napisana w American English ze względu na popularność tej odmiany języka angielskiego w marketingu. Załączone do książki gratisowe nagranie mp3 wykonał native speaker z wymową American English. Poziom językowy B1–B2. Autorki uczą Biznes English na Akademii Leona Koźmińskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy:podejścia do pomiaru wartości klienta,zarządzania wiedzą o kliencie,tworzenia wartości dla klienta,społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta,budowy wartości klienta w marketingu relacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat Seth Godin nauczał i inspirował miliony przedsiębiorców, marketingowców, liderów i fanów ze wszystkich środowisk, poprzez swój blog, kursy online, wykłady i bestsellery. Jest autorem niezliczonych pomysłów, które znalazły się w głównym nurcie języka marketingowego. Teraz, po raz pierwszy, Godin oferuje clue swojej mądrości i doświadczenia w jednym, kompaktowym, dostępnym, ponadczasowym pakiecie, zebranym w książce To jest marketing!. Istotą jego podejścia jest wielka idea: Wybitni marketingowcy nie wykorzystują konsumentów do rozwiązywania problemów swojej firmy, lecz wykorzystują marketing do rozwiązywania problemów innych ludzi. Ich taktyka polega na empatii, budowaniu więzi i pracy emocjonalnej, a nie na kradzieży uwagi i na spamowych ścieżkach e-mailowych. Seth wykorzystuje swoją autorską mieszankę wglądu, obserwacji i zapadających w pamięć przykładów, aby nauczyć cię: • identyfikować najmniejszą opłacalną grupę odbiorców, • zdobywać zaufanie i przyzwolenie swojego rynku, • przyjmować narrację już stosowaną przez twoich fanów, • jak znaleźć w sobie odwagę, by wytwarzać i rozładowywać napięcie, • a przede wszystkim – jak dać ludziom narzędzia i przedstawić narracje, które będą mogli wykorzystać dla osiągnięcia swoich celów. Niezależnie od tego, czy jesteś twórcą technologii, właścicielem małej firmy, czy częścią dużej korporacji, ani od tego, jaki produkt lub usługę sprzedajesz, ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki są one prezentowane światu, aby w znaczący sposób nawiązać kontakt z osobami, które tego chcą. To, co robisz, ma znaczenie. Zrób wokół tego szum.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ważną rolę w procesach zakupu i konsumpcji, a także postrzeganiu firm, marek i produktów odgrywają zmysły wzroku, słuchu, węchu, dotyku i smaku. Wiedza o zmysłach ludzkich przyczynia się do większej skuteczności działań marketingowych. Jednak w większości przypadków jej wykorzystanie ogranicza się do tego, jak sprawić, aby klienci dostrzegli produkt lub markę.Zdaniem autorów marketing sensoryczny oferuje dużo więcej. Jest to sposób wyrażania tożsamości i wartości firmy w dążeniu do długofalowego celu, jakim jest zwiększenie świadomości marki oraz tworzenie jej wizerunku.Jest to innowacyjna książka, prezentująca teorię i praktykę marketingu sensorycznego. Eksperci w tej dziedzinie przekazują w niej czytelnikowi wiedzę opartą głównie na wynikach badań naukowych z dziedziny psychologii, doświadczeniach firm i zachowaniach konsumentów. Tworząc koncepcję marketingu sensorycznego, przyjęli oni założenie, że o percepcji produktów i usług przez klientów decyduje pięć zmysłów ludzkich. Ich zdaniem firmy muszą o tym pamiętać, gdy formułują strategie marketingowe, a zwłaszcza dokonują wyboru segmentów docelowych, kształtują wizerunek marki czy pozycjonują produkt. Dzięki wykorzystaniu czynników emocjonalnych, racjonalnych i zmysłowych zdecydowanie łatwiej jest bowiem umacniać pozycję na rynku i zdobywać klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć marketing to zbiór doświadczeń wyniesionych z prowadzenia kampanii na 67 rynkach, w kilku językach, w różnych warunkach ekonomicznych, od niewielkich budżetów do dużych kampanii i efektów, jakie autorzy uzyskali dla siebie lub klientów, generując łączny wynik na moment wydania książki ponad 200 mln zł i pozyskując setki tysięcy leadów. Książka powstała zarówno z myślą o osobach, które stawiają dopiero pierwsze kroki na marketingowej ścieżce, jak i dla przedsiębiorców oraz menedżerów, którzy zastanawiają się, w jaki sposób zwiększyć skalę prowadzonych przedsięwzięć. Celem autorów było przygotowanie mapy, która pozwoli dotrzeć do celu. Czytając, czytelnik natrafi na wskazówki, praktyczne ćwiczenia oraz ostrzeżenia, czego unikać i w jakie miejsca się nie zapuszczać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing medialny / Anna Jupowicz-Ginalska. - Warszawa : Difin, 2010. - 256 s. : il. ; 23 cm.
Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik dziennikarskich - do dzisiaj nie doczekał się dogłębnej analizy naukowej, która nadawałaby mu teoretyczne ramy definicyjne i klasyfikujące. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Makromarketing / Jacek Kamiński. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2019. - 427 stron : ilustracje ; 24 cm.
Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces społeczny, główny akcent zainteresowania kładąc na oddziaływanie marketingu na społeczeństwo oraz społeczeństwa na marketing. Książka jest jednym z nielicznych i pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem z zakresu teorii marketingu oraz historii myśli marketingowej poświęconym makromarketingowi. Jej głównym celem jest przedstawienie istoty, historii, przedmiotu i zakresu makromarketingu jako części nauki o marketingu oraz ukazanie roli, jaką spełnia on w jej rozwoju, a także szans, jakie w związku z rozwojem problematyki makromarketingowej stają przed nauką o marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej
Katalog biblioteki wojewódzkiej
Katalog centralny powiatu grodziskiego