Marketing partnerski
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia BG
(4)
Autor
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Bombol Małgorzata
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Gąsior Marcin (marketing)
(1)
Kumar V. (marketing). (1957- )
(1)
Płonka Michał
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Kobieta
(2416)
Przyjaźń
(1886)
Rodzina
(1683)
Miłość
(1389)
Tajemnica
(1334)
Marketing partnerski
(-)
Powieść amerykańska
(1077)
Relacje międzyludzkie
(1052)
Zwierzęta
(916)
Śledztwo i dochodzenie
(861)
Zabójstwo
(812)
Powieść polska
(760)
Magia
(743)
II wojna światowa (1939-1945)
(673)
Rodzeństwo
(673)
Nastolatki
(665)
Dziewczęta
(663)
Dzieci
(650)
Uczucia
(616)
Życie codzienne
(536)
Małżeństwo
(526)
Policjanci
(512)
Poezja polska
(492)
Powieść angielska
(490)
Uczniowie
(466)
Literatura polska
(459)
Sekrety rodzinne
(455)
Boże Narodzenie
(426)
Trudne sytuacje życiowe
(424)
Osoby zaginione
(406)
Ludzie a zwierzęta
(401)
Przestępczość zorganizowana
(395)
Relacja romantyczna
(394)
Psy
(392)
Koty
(374)
Podróże
(363)
Matki i córki
(362)
Żydzi
(357)
Powieść młodzieżowa polska
(346)
Władcy
(322)
Prywatni detektywi
(320)
Opowiadanie dziecięce polskie
(317)
Wybory życiowe
(317)
Pisarze polscy
(315)
Dziennikarze
(312)
Arystokracja
(304)
Wakacje
(299)
Literatura dziecięca polska
(294)
Uprowadzenie
(290)
Poszukiwania zaginionych
(286)
Chłopcy
(283)
Dziadkowie i wnuki
(267)
Opowiadanie polskie
(258)
Zakochanie
(253)
Powieść młodzieżowa angielska
(245)
Walka dobra ze złem
(242)
Zemsta
(241)
Ojcowie i córki
(240)
Seryjni zabójcy
(238)
Mężczyzna
(236)
Dojrzewanie
(234)
Śmierć
(234)
Superbohaterowie
(233)
Samorealizacja
(231)
Wojna
(227)
Pisarze
(222)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(219)
Polityka
(217)
Polacy za granicą
(214)
Spisek
(213)
Politycy
(211)
Samotność
(210)
Stworzenia fantastyczne
(208)
Wychowanie w rodzinie
(207)
Marzenia
(204)
Dziecko
(202)
Ludzie bogaci
(198)
Potwory
(196)
Lekarze
(193)
Krainy i światy fikcyjne
(185)
Adaptacja filmowa
(181)
Czarownice i czarownicy
(179)
Powieść francuska
(179)
Duchy
(174)
Przyroda
(174)
Szczęście
(173)
Szpiegostwo
(173)
Język polski
(171)
Podróże w czasie
(165)
Obyczaje i zwyczaje
(162)
Pomaganie
(161)
Las
(160)
Kłamstwo
(159)
Wsie
(158)
Poezja dziecięca polska
(157)
Kradzież
(154)
Literatura
(154)
Ojcowie i synowie
(154)
Zdrada
(153)
Kaczor Donald (postać fikcyjna)
(152)
PRL
(152)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi współczesnych uwarunkowań i źródeł budowy wartości klientów dla firm, rodzaju wartości, które współcześnie odgrywają lub powinny odgrywać istotną rolę w budowie wartości klientów oraz, na przykładzie konkretnych działań, przybliżenie - jak obecnie niektóre przedsiębiorstwa budują wartość swoich klientów. Strukturę książki przyporządkowano trzem grupom problemów, jakie obecnie stoją przed zarządzającymi i realizującymi koncepcję budowy wartości klienta, tj.: 1) uwarunkowaniom i wyzwaniom budowy wartości klienta, 2) źródłom i procesowi tworzenia wartości klienta (dobór odpowiednich wartości), 3) prezentacji przykładów praktycznego podejścia do budowy wartości klienta (na przykładzie wybranych firm).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy:podejścia do pomiaru wartości klienta,zarządzania wiedzą o kliencie,tworzenia wartości dla klienta,społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta,budowy wartości klienta w marketingu relacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których przygotowany został model prezentujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności klientów. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientów w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu pomiędzy jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się możliwe dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu. Książka jest przeznaczona zarówno dla naukowców, jak i praktyków biznesowych zajmujących się zagadnieniami pracowniczymi i klienckimi oraz dla studentów kierunków ekonomicznych i biznesowych. Z jednej strony systematyzuje zagadnienia teoretyczne w obszarze satysfakcji i lojalności klienta oraz motywacji i satysfakcji pracownika, z drugiej zaś zawiera studium różnych metod pomiaru omawianych zagadnień.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 331 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej
Katalog biblioteki wojewódzkiej
Katalog centralny powiatu grodziskiego