Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(321)
Forma i typ
Książki
(62392)
Proza
(17322)
Filmy i seriale
(2951)
Komiksy i książki obrazkowe
(2869)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2764)
Gry i zabawki
(321)
Audiobooki
(2156)
Poradniki i przewodniki
(1556)
Publikacje popularnonaukowe
(1524)
Publikacje dydaktyczne
(655)
Poezja
(633)
Publikacje naukowe
(462)
Publikacje fachowe
(231)
Publikacje religijne
(152)
Dramat (rodzaj)
(98)
Albumy i książki artystyczne
(42)
Publikacje informacyjne
(21)
Muzyka
(17)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(5)
Mapy
(4)
Kiążki
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
wypożyczone
(183)
dostępne
(129)
nieokreślona
(14)
Placówka
Oddział dla dzieci BG
(15)
Filia nr 2 w Grodzisku Mazowieckim
(15)
Multimedia BG
(295)
Filia nr 1 w Kadach
(1)
Autor
Knizia Reiner
(12)
Larek Tomek
(10)
Grzyb Katarzyna (tłumaczka)
(7)
Czuba Sławomir
(6)
Kucharska Nikola
(6)
Miłuński Filip
(5)
Blanchot Denis
(4)
Cottereau Jacques
(4)
Da Silva Maëva
(4)
Deschamps Christine
(4)
Madaj Karol
(4)
Matz Agnieszka
(4)
Miśkiewicz Magdalena
(4)
Szewczyk Michał
(4)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(4)
Andreani Jean-Francois
(3)
Benedetti Toussaint
(3)
Bobrowski Hubert
(3)
Cathala Bruno
(3)
Galewska-Kustra Marta
(3)
Gille-Naves Guilaume
(3)
Ginter Tomasz
(3)
Knizia Reiner (1957- )
(3)
Kordowski Bartłomiej
(3)
Kożyczkowska Magda
(3)
Kłos Joanna
(3)
Minor Marcin
(3)
Moon Alan R
(3)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(3)
Polouchine Igor
(3)
Pękalski Adam (1975- )
(3)
Skowron Martyna
(3)
Strzelecki Adam
(3)
Wróblewska Aneta
(3)
Baranowski Marek
(2)
Bauza Antoine
(2)
Bobrowski Hubert (historyk)
(2)
Cardouat Marie
(2)
Choux Nathalie (1967- )
(2)
Derkacz Zbigniew
(2)
Finn Steve
(2)
Freudenreich Oliver
(2)
Galloway Fhiona
(2)
Gołębiowski Michał
(2)
Grajkowski Wojciech
(2)
Grzyb Katarzyna (tłumacz)
(2)
Herman Michał
(2)
Kibkało Dmitrij
(2)
Kucharski Roman
(2)
Lobet Annick
(2)
Madaj Karol (1980- )
(2)
Maublanc Ludovic
(2)
Molas Grzegorz
(2)
Naïade
(2)
Nowakowska Katarzyna
(2)
Nowicki Paweł
(2)
Oliver Amy
(2)
Peeters Raf
(2)
Popielarz Ewa
(2)
Puzdrowska Kamila
(2)
Quilliams Chris
(2)
Rutowska Monika
(2)
Socha Piotr
(2)
Szewerniak Michał
(2)
Szoblik Dorota
(2)
Szulc Cezary
(2)
Szymanowicz Maciej
(2)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(2)
Teubner Marco
(2)
Vogt Rolf
(2)
Vuarchex Thomas
(2)
Warsch Wolfgang
(2)
Wełnicki Marcin (1984- )
(2)
Wojtkowiak Przemysław
(2)
Yakovenko Pierric
(2)
Zych Anna (pedagog)
(2)
Żabicka Monika
(2)
Adamescu Adrian
(1)
Albertarelli Spartaco
(1)
Alcouffe Christine (1987- )
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Allers Jefrey D
(1)
Almes Scott
(1)
Amanatidis Victor
(1)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Andre Marc
(1)
Andrews Daryl
(1)
Angiolino Andrea (1966- )
(1)
Arrhenius Ingela P. (1967- )
(1)
Astley Neville
(1)
Augustynowicz Pola
(1)
Avery Kate
(1)
Babis Katarzyna (1992- )
(1)
Bajerowicz Katarzyna
(1)
Baker Mark (1959- )
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Barbaud Jean (1955- )
(1)
Barillé Albert (1920-2009)
(1)
Barlow Damien
(1)
Barlow Lisa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(114)
2010 - 2019
(204)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(201)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(319)
Finlandia
(1)
nieznany (usa)
(1)
Czechy
(1)
Język
polski
(321)
Odbiorca
Dzieci
(127)
Młodzież
(77)
6-8 lat
(60)
0-5 lat
(59)
9-13 lat
(52)
Dorośli
(45)
14-17 lat
(35)
18+
(3)
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura angielska
(2)
Grafika polska
(1)
Literatura francuska
(1)
Temat
Gry planszowe
(68)
Gry i zabawy umysłowe
(19)
Gry w karty
(12)
Zwierzęta
(6)
Śledztwo i dochodzenie
(4)
Barwy
(3)
Gry edukacyjne
(3)
Koty
(3)
Sen
(3)
Usypianie dzieci
(3)
Wzrok
(3)
Ciało ludzkie
(2)
Dodawanie (matematyka)
(2)
Dzieci
(2)
Figury geometryczne
(2)
II wojna światowa (1939-1945)
(2)
Język polski
(2)
Kampania wrześniowa (1939)
(2)
Krainy i światy fikcyjne
(2)
Las
(2)
Mowa
(2)
Nauka czytania
(2)
Nauka liczenia
(2)
Odejmowanie (matematyka)
(2)
Potwory
(2)
Psy
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Słownictwo
(2)
Uwaga (psychologia)
(2)
Wyspy
(2)
Alpaka (ssak)
(1)
Arsene Lupin (postać fikcyjna)
(1)
Arytmetyka
(1)
Bobry
(1)
Chomiki
(1)
Ciemność
(1)
Cierpliwość
(1)
Cyrk
(1)
Cywilizacja
(1)
Czarodzieje
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
David-Néel, Alexandra (1868-1969)
(1)
Detektywi amatorzy
(1)
Diament
(1)
Dinozaury
(1)
Dom
(1)
Duchy
(1)
Dzielenie (matematyka)
(1)
Ekosystem
(1)
Epidemie
(1)
Escape rooms
(1)
Film
(1)
Flagi państwowe
(1)
Geografia
(1)
Gra edukacyjna
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Gry i zabawy planszowe
(1)
Gry strategiczne
(1)
Gry w kości
(1)
Gry zręcznościowe
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Historia (przedmiot szkolny)
(1)
II wojna światowa
(1)
Japonia
(1)
Jednorożec (stworzenie fantastyczne)
(1)
Jedzenie (czynność)
(1)
Języki
(1)
Kolej
(1)
Kopciuszek (postać fikcyjna)
(1)
Korzystanie z nocnika
(1)
Kosmos
(1)
Kradzież
(1)
Kraina Lodu (świat fikcyjny)
(1)
Krawiectwo
(1)
Krzesła i fotele
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Kurnik
(1)
Liczby
(1)
Loteryjka
(1)
Lotnictwo wojskowe
(1)
Magia
(1)
Matematyka
(1)
Miasta
(1)
Mnożenie (matematyka)
(1)
Mozaika
(1)
Myślenie
(1)
Mózg
(1)
Nauka
(1)
Noworodek
(1)
Obrona Warszawy (1939)
(1)
Okultyzm
(1)
Pan Twardowski (postać legendarna)
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Piraci
(1)
Piłka nożna
(1)
Pociągi
(1)
Podejrzany
(1)
Podróże
(1)
Pojazdy
(1)
Temat: dzieło
Hobbit, or there and back again
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1939-1945
(2)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Ameryka Północna
(1)
Francja
(1)
Polska
(1)
Salem (Stany Zjednoczone, Massachusetts)
(1)
Tybet (Chiny)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Westerplatte (Gdańsk ; część miasta)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(166)
Gry planszowe
(127)
Gry edukacyjne
(29)
Gra karciana
(24)
Książka zabawka
(18)
Gry w karty
(13)
Gry i zabawy
(11)
Gry i zabawy dziecięce
(9)
Gry strategiczne
(9)
Gry i zabawki
(6)
Książki dla małych dzieci
(5)
Publikacje dla dzieci
(5)
Układanki
(5)
Książka obrazkowa
(4)
Plansze do gry
(4)
Gry fabularne
(3)
Gry zręcznościowe
(3)
Quizy
(3)
Broszura
(2)
Gry paragrafowe
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Fantastyka
(1)
Fantasy
(1)
Gry logiczne
(1)
Gry pamięciowe
(1)
Komiks
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Rymowanki
(1)
Wiersze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(148)
Edukacja i pedagogika
(27)
Historia
(4)
Językoznawstwo
(3)
Biologia
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Matematyka
(1)
321 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
"Dobble Kids" to wspaniała gra dla dzieci, dostosowana do tego, by najmłodsi grali samodzielnie, ale też na tyle elastyczna w swych zasadach, żeby dorośli mogli bez problemów dołączyć się do zabawy i mieć trudności z wygraniem z dziećmi! Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej symbolu, który łączy dwie karty. Symbol zawsze jest tylko jeden, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić, bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra karciana (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej zwierzątka, który łączy dwie karty. To samo zwierzątko na dwóch kartach zawsze jest tylko jedno, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić (bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć ;) ). Wszystkie zwierzęta narysowane są w sposób uwypuklający ich cechy charakterystyczne, dzięki co czyni je prostszymi do nazwania. Dzięki temu nie tylko dorośli, ale i dzieci są w stanie szybko odnaleźć w myślach odpowiednie słowo, by nazwać danego zwierzaka. Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa tak jak "Dobble". Żadna nie jest tak prosta i nie daje tyle zabawy w ciągu tych kilku minut! Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, przy stole dużo się dzieje, każdy krzyczy starając się jakoś nazwać pasujące obrazki i być przy tym szybszym od innych graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra karciana (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Potwory głodomory : gra na liczenie / redakcja: Hubert Bobrowski ; ilustracje: Magdalena Popovics ; skład gry: Marcin Satro ; projekt i skład pudełka: Anna Wielbut. - Warszawa : Edgard, © 2019. - 1 gra (16 pasków z potworami i przysmakami, 30 podłużnych żetonów z kolorowymi liczbami i częściami ciała (nogi, ręce, głowy, oczy), 30 okrągłych żetonów z kolorami i potworami, broszura) : tektura, karton, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
(Kapitan Nauka)
Gra „Potwory głodomory” to świetna pierwsza gra wprowadzająca maluchy w świat matematyki: uczy najmłodsze dzieci liczenia do 10 oraz dodawania i odejmowania w zakresie 1–20. Dodatkowo gracze trenują spostrzegawczość, koncentrację oraz uczą się rywalizacji. [Nota Wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Zakodowany kosmos : gra na kodowanie / pomysł gry: Hubert Bobrowski ; ilustracje: Adam Pękalski. - Warszawa : Edgard, © 2022. - 1 gra (65 żetonów podróży, 7 żetonów kodowania, 4 pionki, 4 trzyczęściowe puzzle statków kosmicznych) : drewno, tektura, kolor ; w pudełku 6x25x25 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 20 cm).
(Kapitan Nauka)
Gra na kodowanie „Zakodowany kosmos” (8+) to kosmiczna podróż, w której gracze wcielają się w role nawigatorów statków kosmicznych i z pomocą kodowania układają trasy, by opanować międzygwiezdne bazy. Wykonując misję, uczą się podstaw programowania, tworząc instrukcje warunkowania i sekwencje. Rozwijają w ten sposób myślenie logiczne, kreatywność oraz koncentrację na zadaniu. Doskonalą również myślenie strategiczne, omijając kosmiczne przeszkody oraz blokując innych graczy i wykorzystując ułożone przez nich trasy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kumaci piraci : gra matematyczna. - Warszawa : Edgard, 2023. - 1 pudełko (4 plansze do gry, 48 kwadratowych żetonów (44 z wynikami działań, 4 żetony lunety), 48 prostokątnych żetonów (44 z działaniami, 4 specjalne); 25x25x6 cm.
(Kapitan Nauka)
„Kumaci piraci” (6+) to matematyczna bitwa o skarby, w której gracze wcielają się w role piratów i wykonują działania na dodawanie i odejmowanie w zakresie 100 z podziałem na dwa poziomy trudności oraz mnożenie w zakresie 1–50.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pory roku / Régis Bonnessée ; ilustracje Naïade ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk : Rebel, copyright 2018. - 1 pudełko (1 plansza do gry, 1 tor kryształów, 1 znacznik rundy, 1 znacznik pory roku, 4 plansze graczy, 8 żetonów biblioteki, 16 znaczników czarnoksiężników, 20 kości pór roku, 40 zaawansowanych kart mocy, 60 podstawowych kart mocy, 64 żetony energii) ; w pudełku 29x29x8 cm. + instrukcja
Spektakularny pojedynek magów. Najpotężniejsi czarnoksiężnicy królestwa zebrali się w sercu lasu Argos, aby wziąć udział w legendarnym turnieju dwunastu pór roku. Na koniec trzyletnich zmagań, spośród uczestników turnieju zostanie wyłoniony nowy Arcymag królestwa Xidit. Wejdź do gry, czarodzieju i spróbuj swoich sił w Porach roku, strategicznej grze opartej o rzuty kośćmi i budowanie własnej talii. Zadbaj o wyposażenie w pradawne magiczne przedmioty, przywołaj swoich najwierniejszych kompanów i staw czoło wyzwaniu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Super farmer / autor gry Karol Borsuk ; ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, copyright 2013. - 1 gra (2 dwunastościenne kostki, 128 kartoników z obrazkami zwierząt) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 20,5x20,5x6,5cm + instrukcja (7 stron : ilustracje).
Gra edukacyjna o fascynującej historii. Jesteś farmerem i hodujesz zwierzęta. Twoje stado wciąż rośnie. Ale musisz uważać bo w okolicy grasują lis i wilk. Twoje zwierzęta mogą stać się dla nich cennym łupem. Ostrożnie szacuj ryzyko i zostań Superfarmerem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kolorowy kod / Chris Burm. - Kraków : IUVI, [2019]. - 1 gra (podstawka, 18 płytek, książeczka z wzorami) : karton, papier, plastik ; w pudełku 6cmx25x24 cm + instrukcja (1 strona ; 12x12 cm).
(Smart Games)
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Kolorowy kod to mnóstwo atrakcji – mając do wyboru 100 zadań, możesz spędzić z tą grą cały dzień. Gra zawiera 18 wyrazistych, kolorowych figur – każda z nich jest naniesiona na przezroczystą płytkę. Wybierz zadanie, a następnie ułóż płytki w taki sposób, aby dokładnie odtworzyć kompozycję z zadania. Pamiętaj jednak o następujących zasadach: najpierw ustal kombinację kształtów, kolorów i kolejność, następnie zdecyduj, w którą stronę należy ułożyć poszczególne płytki, by wykonać wybrane zadanie. źródło opisu: epik.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra edukacyjna (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wirus! / Domingo Cabrero, Carlos López, Santi Santisteban ; ilustracje: David GJ. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, 2020. - 1 gra (68 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x11x6 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 43 cm).
"Wirus!" - najbardziej zaraźliwa gra karciana na swiecie. Stań do walki z epidemią! Złośliwe wirusy atakują, a Ty, jako naukowiec, możesz je powstrzymać, a do tego nieźle zarobić. Dla zwycięzcy przewidziany jest grant na badania. Dlatego na drodze do zwycięstwa wszelkie metody, nawet nieetyczne, są dozwolone. Użyj swego sprytu i inteligencji, aby pokonać rywali i wygrać. Czy "Wirus!" zarazi również Ciebie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra karciana (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Buła, kot, koza, ser, pizza : na opak / [projekt gry] Dave Campbell ; tłumaczenie: Julia Szuba. - Gdańsk : Rebel Sp. z o.o., 2022. - 1 gra w pudełku (64 karty, instrukcja) : ilustracje ; 12x8x4 cm.
Buła, Kot, Koza, Ser, Pizza! Wykładaj karty w rytm tej niecodziennej wyliczanki, a gdy wypowiedziane słowo pasuje do obrazka, klepnij kartę ręką, nakrywając ją. Ten, kto będzie ostatni, zabiera wyłożone karty, a zwycięży gracz, który pozbył się wszystkich! Pamiętasz inny układ słów z tytułu? Tym gorzej dla Ciebie, bo jest już nieaktualny! Buła, Kot, Koza, Ser, Pizza - Na opak wywraca do góry nogami nie tylko wyliczankę, ale i same karty. Ich odwrócone wersje będą wymagały zupełnie innego reagowania. Uważaj i nie daj się zmylić, a zwycięstwo będzie na wyciągnięcie ręki!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra karciana (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Gra planszowa
W koszyku
Ślimaki to mięczaki / Eugeni Castaño ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 gra (1 plansz, 4 kostki, 6 ślimaków, 6 znaczników graczy, 40 żetonów): karton, papier, plastik, kolor; w pudełku 20x20x4 cm + instrukcja (12 stron: ilustracje; 19cm)
W tym wyścigu wygra najwolniejszy ślimak! Podczas gry nie znasz kolorów ślimaków należących do rywali. Za pomocą kostek przemieszczasz nie tylko swojego, lecz także pozostałe ślimaki. Takiego wyścigu jeszcze nie było! Rewelacyjna zabawa dla graczy w każdym wieku. Śpiesz się powoli!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dragomino / Bruno Cathala, Marie et Wilfried Fort ; ilustracje: Maëva Da Silva,, Christine Deschamps. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, ©2021. - 1 gra (4 płytki startowe, 1 figurka smoczej mamy, 28 płytek obszarów, 69 żetonów smoczych jaj) : karton, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 6x20x27 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 23 cm).
Nadszedł ten wielki dzień! Dołączyłeś do grona Smoczych Jeźdźców! Możesz teraz udać się na tajemniczą wyspę, gdzie będziesz szukał tych niesamowitych stworzeń. Pamiętaj tylko, że nie będziesz jedynym Jeźdźcem w tych stronach. Kto z was odnajdzie najwięcej smoczątek? Odkrywaj nowe krainy w poszukiwaniu przesłodkich smoczątek! Eksploruj nieznane obszary, wybierając jedna z płytek. Dodaj płytkę do swojego obszaru gry. Łącząc tereny tego samego typu, odkryjesz urocze smoczątka lub jedynie puste skorupki. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kotostrofa! /Bruno Cathala i Matthieu Lanvin ; z ilustracjami Vainul de Castelbajac. - Gdańsk : Rebel, [2016]. - 1 gra (46 kart kotów, 5 kart pomocy gracza, karta strzałki) : karton, kolor ; w pudełku 9x9x3 cm + instrukcja: (1 karta złożona : ilustracje kolorowe ; 16x24 cm.)
Uwaga! Zły kot! Ale za to jaki uroczy - Wylosuj kartę od sąsiada. Odrzuć dwie karty o tej samej wartości. Grę wygrywa osoba, która pozbędzie się wszystkich kart. Mimo że kotki wyglądają na urocze, to potrafią być niezwykle złośliwe. By wygrać gracze muszą jak najlepiej wykorzystywać wywoływane przy pomocy par superefekty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra karciana (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Figle-migle w oceanie : moja pierwsza gra / ilustracje Chris Chatterton ; konsultacja Anna Budzyń. - Gdynia : Trefl, [2019]. - 1 gra (1 plansza, 12 elementów zwierząt, 1 figurka żeglarza, 1 kostka): karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 28x28x6 cm.+ instrukcja (15 stron : ilustracje ; 19 cm).
Pierwsza gra dla maluchów z wieloma pomysłami na zabawy, które zachęcą dzieci do główkowania. Mali odkrywcy wypłyna w podróż po oceanie, gdzie poznają mieszkające w nim stworzenia, będa szukać podobieństw, ścigać się i słuchać wesołych wierszyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wikingowie na pokład! / autorzy: Cherles Chevallier, Catherine Dumas, Pascal Pelemans ; ilustracje: Christine Deschamps, Maëva Da Silva, Tomek Larek ; tłumaczenie: Tomasz Duda. - Warszawa : FoxGames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2017. - 1 gra (1 plansza, 24 fragmenty kadłubów, 8 dziobów, 7 ruf, 4 tarcze punktacji, 17 figurek wikingów, 16 żetonów zakładów, 15 żetonów towarów, 3 żetony wartości rynkowej) : tektura, karton, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm).
Jest wiosna i wikingowie przygotowują się do kolejnej kupieckiej wyprawy. Tak, dokładnie - ludzie północy to nie tylko morscy rozbójnicy, ale też prężnie działający kupcy. W grze „Wikingowie na pokład!” Twoim zadaniem będzie tak rozmieścić swoją załogę, aby przejąć kontrolę nad najlepiej zaopatrzonymi okrętami. Możesz też właściwie obstawić zwycięzców tej rywalizacji (nie musisz to być Ty), by zyskać cenne punkty. Strategia działania zależy tylko od Ciebie. Działaj sprytnie, obserwuj innych i nie daj się przechytrzyć wodzom pozostałych drużyn wikingów. Nie zapomnij - to Ty masz panować na morskich szlakach handlowych. Przejmij najlepsze statki, wyrusz na wyprawę i zostań najbogatszym wodzem. źródło opisu: https://bonito.pl/k-90631065-wikingowie-na-poklad
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Dzidziuś / [zilustrowała Nathalie Choux ; tłumaczenie: Katarzyna Grzyb]. - Warszawa : Harperkids, copyright 2022. - [12] stron : ilustracje ; 17x17 cm.
(Akademia Mądrego Dziecka. Pierwsze Słowa)
Tytuł Dzidziuś przedstawia czynności, które robi malec na co dzień, takie jak: kąpanie się, jedzenie, bawienie czy spanie. Pokazując i nazywając czynność malec uczy się nowych słów, bawiąc się przy okazji ruchomymi obrazkami. Dzięki kolorowym ilustracjom, dziecko uczy się nazywać przedmioty z którymi ma styczność na co dzień. Kartonowe książeczki wykonane są z największą starannością, zaokrąglone strony sprawiają, że książeczka jest bezpieczna dla malucha, a ruchome elementy pozwalają ćwiczyć małą motorykę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Zabawki / [zilustrowała Nathalie Choux ; tłumaczenie: Katarzyna Grzyb]. - Warszawa : Harperkids, copyright 2022. - [12] stron : ilustracje ; 17x17 cm.
(Akademia Mądrego Dziecka. Pierwsze Słowa)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. O (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy : obrazki : ściśle tajna gra obrazkowa / Vlaada Chvátil ; [ilustracje Tomáš Kučerovský ; tłumaczenie Martyna Skowron]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2016. - 1 gra (14 kart agentów w dwóch kolorach, karta podwójnego agenta, 4 karty niewinnych obserwatorów, karta zabójcy, 60 kart kluczy, podstawka, 140 kart z 280 obrazkami) : karton, plastik, tektura, kolor ; 24x16x6 cm + 1 instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 21 cm).
Doskonała, zespołowa gra dedukcyjna! Cóż to za dziwaczne symbole na mapie? To zakodowane oznaczenia miejsc, w których Tajniacy muszą nawiązać kontakt z agentami ze swojej organizacji! Dwóch Szefów przeciwnych drużyn zna tożsamość osób przebywających w danej lokalizacji. Szefowie przekazują swoim Tajniakom zakodowane wiadomości dotyczące miejsc tajnych spotkań. Tajniacy muszą wykazać się inteligencją. Błąd w odczytaniu wiadomości może prowadzić do niezbyt przyjemnego spotkania z agentem z przeciwnej drużyny albo – co gorsza – z zabójcą! Obydwie drużyny próbują skontaktować się z wszystkimi swoimi agentami, ale tylko jedna z nich może zwyciężyć. Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy / Vlaada Chvatil. - Gdańsk : Rebel ; [2016]. - 1 pudełko (16 kafelków agentów w dwóch kolorach, 1 kafelek podwójnego agenta, 7 kafelków niewinnych obserwatorów, 1 kafelek zabójcy, 40 kart kluczy , 1 instrukcja, 1 podstawka, 1 klepsydra, 200 kart z 400 kryptonimami) ; 23 x 16 x 6 cm + instrukcja.
Dwóch rywalizujących szefów zna tożsamość 25 agentów. Członkowie ich drużyn znają tylko ich kryptonimy. Każda drużyna chce skontaktować się jako pierwsza z wszystkimi swoimi agentami. Ich szefowie dają im jednorazowe wskazówki, które mogą odnosić się do wielu słów na kartach. Drużyny próbują odgadnąć, które wyrazy należą do ich zespołu, unikając przy tym słów należących do przeciwników. Pomyłka w kontakcie spowoduje ujawnienie agenta drużyny przeciwnej, a w najgorszym naszym śladem ruszy bezlitosny zabójca. „Tajniacy” - wszystkie wskazane słowa prowadzą do wygranej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gra planszowa (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Escape Quest)
Przeżyj przygodę! Rozwiąż zagadki! Ucieknij z zastawionych pułapek! Nowa generacja interaktywnych powieści. "Escape Quest" to nowa seria gamebooków, w których ty jesteś głównym bohaterem. Będziesz musiał podejmować decyzje, rozwiązywać tajemnicze zagadki i wydostawać się z zastawionych pułapek. "Escape Quest" łączy w sobie elementy paragrafowej powieści, gier role-playing oraz łamigłówek w stylu escape room. Innowacyjne techniki i mechaniki gry. Rozwiązaniem łamigłówek jest numer strony, na którą musisz się udać, żeby kontynuować opowieść. Zadania będą wymagały logicznego myślenia, wyciągania wniosków, spostrzegawczości czy kreatywnego podejścia typu „out of the box”. Użyj specjalnych zakładek, przekręcaj i zaginaj strony, rozszyfruj kody i znajdź ukryte wskazówki. Wciągająca fabuła. "Escape Quest" przedstawia ciekawą i wciągającą historię, która zachęca do rozwiązywania kolejnych zagadek i dokonywania postępów w grze. Zagadki nawiązują i łączą się tematycznie z treścią fabuły, co pozwala na jeszcze pełniejsze przeżycie przygody. Graj off-line. Nie potrzebujesz łączyć się z internetem czy instalować specjalnych aplikacji. Wszystko, co niezbędne zawarte jest w książce. Podpowiedzi oraz rozwiązania są zaszyte na ostatnich stronach każdego tomu. Graj sam lub z rodziną. "Escape Quest" jest przeznaczony do samodzielnej zabawy, ale czasem przyda się pomoc rodziny czy znajomych. Możecie wspólnie główkować nad zadaniami oraz dzielić się wrażeniami z gry. Wybierz swoją własną przygodę. Czy podejmiesz wyzwanie? "Arsene Lupin rzuca wyzwanie". Komiksogra, w której celem jest kradzież biżuterii z rezydencji Lechevallier. Rozwiązuj wielorakie zagadki i stwórz plan doskonały. Nagrodą będzie przyjęcie na ucznia przez Arsene’a Lupina.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. IV (Komiks) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej
Katalog biblioteki wojewódzkiej
Katalog centralny powiatu grodziskiego