Godin Seth
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia BG
(2)
Autor
Drewnowski Jacek (1974- )
(218)
Roberts Nora (1950- )
(182)
Fabianowska Małgorzata
(178)
Zarawska Patrycja
(143)
Christie Agatha (1890-1976)
(139)
Godin Seth
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(130)
Mortka Marcin (1976- )
(129)
Dwornik Karolina
(127)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(126)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(125)
King Stephen (1947- )
(123)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(120)
Głowińska Anita
(116)
Zarawska Patrycja (1970- )
(116)
Goscinny René (1926-1977)
(115)
Szulc Andrzej
(114)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(110)
Chotomska Wanda (1929- )
(108)
Mazan Maciejka
(108)
Mosiewicz Maria
(107)
Steel Danielle (1948- )
(106)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(105)
Fabisińska Liliana (1971- )
(102)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(98)
Mróz Remigiusz (1987- )
(98)
Skalska Katarzyna
(98)
Balcer Karolina
(92)
Webb Holly
(92)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(91)
Supeł Barbara
(91)
Kraśko Jan (1954- )
(90)
Polkowski Andrzej
(89)
Skowrońska Emilia
(88)
Disney Walt (1901-1966)
(87)
Urban Miłosz
(87)
Ross Tony (1938- )
(86)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(85)
Pawlikowska Beata (1965- )
(85)
Spirydowicz Ewa
(85)
Coben Harlan (1962- )
(84)
Rzehak Wojciech
(84)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(83)
Onichimowska Anna (1952- )
(82)
Kroszczyński Stanisław
(81)
Michalak Katarzyna (1969- )
(81)
Frączek Agnieszka (1969- )
(79)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(78)
Gralak Anna
(77)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(77)
Puszczewicz Marek
(76)
Shakespeare William (1564-1616)
(76)
Broniek Dominik
(74)
Stanecka Zofia
(74)
Widmark Martin (1961- )
(74)
Braiter Paulina
(73)
Dybała Paweł (1981- )
(73)
Popławska Anna (literatura)
(73)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(73)
Dobrowolski Patryk
(72)
Masterton Graham (1946- )
(72)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(71)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(71)
Możdżyńska Aldona
(70)
Tuwim Julian (1894-1953)
(70)
Babińska Magdalena
(69)
Nowak Ewa (1966- )
(69)
Rudnicki Bogdan
(69)
Skura Artur
(69)
Gawryluk Barbara
(68)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(68)
Siemianowski Roch (1950- )
(68)
Zadura Janusz (1968- )
(67)
Rusinek Michał (1972- )
(66)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(65)
Królicki Zbigniew Andrzej
(65)
Prus Bolesław (1847-1912)
(65)
Rowling J. K. (1965- )
(65)
Siewior-Kuś Alina
(65)
Gardner Urszula
(64)
Grisham John (1955- )
(64)
Jansson Tove (1914-2001)
(64)
Wajs Joanna (1979- )
(64)
Cebo-Foniok Małgorzata
(63)
Clark Brenda
(63)
Gerritsen Tess (1953- )
(63)
Zaborowska Joanna
(63)
Ludwiczak Bolesław
(62)
Rusinek Joanna (1979- )
(62)
Sawicka Inga
(62)
Sparks Nicholas (1965- )
(62)
Wilusz Tomasz
(62)
Jaszecka Karolina
(61)
Oklejak Marianna
(61)
Stanecka Zofia (1972- )
(61)
Child Lee (1954- )
(60)
Koper Sławomir (1963- )
(60)
Lem Stanisław (1921-2006)
(60)
Nowicki Artur (ilustrator)
(60)
Czornyj Maksymilian (1989- )
(59)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(59)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Marketing
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Sukces
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat Seth Godin nauczał i inspirował miliony przedsiębiorców, marketingowców, liderów i fanów ze wszystkich środowisk, poprzez swój blog, kursy online, wykłady i bestsellery. Jest autorem niezliczonych pomysłów, które znalazły się w głównym nurcie języka marketingowego. Teraz, po raz pierwszy, Godin oferuje clue swojej mądrości i doświadczenia w jednym, kompaktowym, dostępnym, ponadczasowym pakiecie, zebranym w książce To jest marketing!. Istotą jego podejścia jest wielka idea: Wybitni marketingowcy nie wykorzystują konsumentów do rozwiązywania problemów swojej firmy, lecz wykorzystują marketing do rozwiązywania problemów innych ludzi. Ich taktyka polega na empatii, budowaniu więzi i pracy emocjonalnej, a nie na kradzieży uwagi i na spamowych ścieżkach e-mailowych. Seth wykorzystuje swoją autorską mieszankę wglądu, obserwacji i zapadających w pamięć przykładów, aby nauczyć cię: • identyfikować najmniejszą opłacalną grupę odbiorców, • zdobywać zaufanie i przyzwolenie swojego rynku, • przyjmować narrację już stosowaną przez twoich fanów, • jak znaleźć w sobie odwagę, by wytwarzać i rozładowywać napięcie, • a przede wszystkim – jak dać ludziom narzędzia i przedstawić narracje, które będą mogli wykorzystać dla osiągnięcia swoich celów. Niezależnie od tego, czy jesteś twórcą technologii, właścicielem małej firmy, czy częścią dużej korporacji, ani od tego, jaki produkt lub usługę sprzedajesz, ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki są one prezentowane światu, aby w znaczący sposób nawiązać kontakt z osobami, które tego chcą. To, co robisz, ma znaczenie. Zrób wokół tego szum.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej
Katalog biblioteki wojewódzkiej
Katalog centralny powiatu grodziskiego