Skowron-Grabowska Beata
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia BG
(1)
Autor
Drewnowski Jacek (1974- )
(218)
Roberts Nora (1950- )
(182)
Fabianowska Małgorzata
(178)
Zarawska Patrycja
(143)
Christie Agatha (1890-1976)
(139)
Skowron-Grabowska Beata
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(130)
Mortka Marcin (1976- )
(129)
Dwornik Karolina
(127)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(125)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(124)
King Stephen (1947- )
(123)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(120)
Głowińska Anita
(116)
Zarawska Patrycja (1970- )
(116)
Goscinny René (1926-1977)
(115)
Szulc Andrzej
(114)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(110)
Mazan Maciejka
(108)
Mosiewicz Maria
(107)
Chotomska Wanda (1929- )
(106)
Steel Danielle (1948- )
(106)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(105)
Fabisińska Liliana (1971- )
(102)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(98)
Mróz Remigiusz (1987- )
(98)
Skalska Katarzyna
(98)
Balcer Karolina
(92)
Webb Holly
(92)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(91)
Supeł Barbara
(91)
Kraśko Jan (1954- )
(90)
Polkowski Andrzej
(89)
Skowrońska Emilia
(88)
Disney Walt (1901-1966)
(87)
Urban Miłosz
(87)
Ross Tony (1938- )
(86)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(85)
Pawlikowska Beata (1965- )
(85)
Spirydowicz Ewa
(85)
Coben Harlan (1962- )
(84)
Rzehak Wojciech
(84)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(83)
Onichimowska Anna (1952- )
(82)
Kroszczyński Stanisław
(81)
Michalak Katarzyna (1969- )
(81)
Frączek Agnieszka (1969- )
(79)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(78)
Gralak Anna
(77)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(77)
Puszczewicz Marek
(76)
Shakespeare William (1564-1616)
(76)
Broniek Dominik
(74)
Stanecka Zofia
(74)
Widmark Martin (1961- )
(74)
Braiter Paulina
(73)
Dybała Paweł (1981- )
(73)
Popławska Anna (literatura)
(73)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(73)
Dobrowolski Patryk
(72)
Masterton Graham (1946- )
(72)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(71)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(71)
Możdżyńska Aldona
(70)
Tuwim Julian (1894-1953)
(70)
Babińska Magdalena
(69)
Nowak Ewa (1966- )
(69)
Rudnicki Bogdan
(69)
Skura Artur
(69)
Gawryluk Barbara
(68)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(68)
Siemianowski Roch (1950- )
(68)
Zadura Janusz (1968- )
(67)
Rusinek Michał (1972- )
(66)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(65)
Królicki Zbigniew Andrzej
(65)
Prus Bolesław (1847-1912)
(65)
Rowling J. K. (1965- )
(65)
Siewior-Kuś Alina
(65)
Gardner Urszula
(64)
Grisham John (1955- )
(64)
Jansson Tove (1914-2001)
(64)
Wajs Joanna (1979- )
(64)
Cebo-Foniok Małgorzata
(63)
Clark Brenda
(63)
Gerritsen Tess (1953- )
(63)
Zaborowska Joanna
(63)
Ludwiczak Bolesław
(62)
Rusinek Joanna (1979- )
(62)
Sawicka Inga
(62)
Sparks Nicholas (1965- )
(62)
Wilusz Tomasz
(62)
Jaszecka Karolina
(61)
Oklejak Marianna
(61)
Stanecka Zofia (1972- )
(61)
Child Lee (1954- )
(60)
Koper Sławomir (1963- )
(60)
Lem Stanisław (1921-2006)
(60)
Nowicki Artur (ilustrator)
(60)
Czornyj Maksymilian (1989- )
(59)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(59)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Organizacje
(1)
Zarządzanie
(1)
Łańcuch wartości
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Czechy
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Kreowanie łańcuchów wartości uznaje się za konsekwencję rozszerzania współpracy międzyorganizacyjnej w gospodarce. Współpraca tworzy nowe płaszczyzny decyzyjne w organizacjach powodując zmiany jakościowe w zarządzaniu łańcuchami wartości. Ich istota koncentruje się na procesach dodawania wartości dla klienta, który jest jednocześnie pierwszym ogniwem i podmiotem generowania łańcuchów wartości. Wymagają one wskazania na zasoby przedsiębiorstw tworzących organizacje wielopodmiotowe o charakterze łańcuchów oraz uwzględnienia uwarunkowań i wyzwań rynkowych. Ważnym zagadnieniem jest integracja zasobów w łańcuchu wartości, która na bazie potencjałów kapitałowych przedsiębiorstw, poprzez współpracę badawczo – rozwojową i innowacyjność wpływa na efektywność i konkurencyjność organizacji na rynku. Rynek precyzuje wyzwania dla zarządzania łańcuchami wartości poprzez przedstawienie oferty nowych produktów i usług dla klientów wraz z generowaniem nowych potrzeb. Pozycja klientów zyskuje nowy wymiar wartości identyfikowany z innowacjami wartości, występującymi w zarządzaniu łańcuchami wartości. Procesy zarządzania łańcuchami wartości łączą krańcowo różne zjawiska w relacjach łańcuchowych, Charakter relacji determinuje z jednej strony wzrost wartości, ale z drugiej strony istnieje możliwość wywołania zdarzeń negatywnych – kryzysowych. Konsekwencje kryzysowe powodują ograniczenie zakresu działalności, zmniejszenie liczby podmiotów w łańcuchach wartości oraz likwidację działalności łańcuchów wartości. Zagrożenia i konsekwencje kryzysowe są inspiracją do działań w sferze zarządzania kryzysowego bazującego na potencjale niszczącym, ale też tworzącym okazje dla łańcuchów wartości. Zarządzanie kryzysowe zapoczątkowane i realizowane w okresie dezorganizacji tworzy szansę stabilizacji oraz rozwoju łańcucha wartości w wyniku podejmowania właściwych decyzji. W procesie decyzyjnym istotne jest określenie prawidłowego modelu zarządzania kryzysowego, który jest dostosowany do warunków rynkowych oraz priorytetów łańcuchów wartości. Łańcuchy wartości mają szanse przezwyciężenia kryzysów na bazie analiz kontekstualnych wyzwań i wskazań na opcjonalne wybory. Dotyczą one problematyki zrównoważonego zarządzania organizacjami, w tym łańcuchy wartości, ze względu na ich potencjał zasobowy, innowacyjność oraz kreowanie wartości dla klienta – konsumenta wartości. Zrównoważone zarządzanie powinno zapewnić integrację celów ekonomicznych, ekologicznych i społecznych. Procesy integracyjne w wielu sytuacjach zapewniają eliminację czynników kryzysogennych oraz pokonanie kryzysu wraz z wyznaczeniem bazy zrównoważonego rozwoju w działaniach łańcuchów wartości. Uwzględnienie współpracy międzyorganizacyjnej oraz wymogów zrównoważonego rozwoju umożliwia w zarządzaniu łańcuchami wartości generowanie efektów - wartości dla klientów – konsumentów. Wartość tworzy znaczącą opcję w zarządzaniu organizacjami, umożliwiającą wzrost pozycji konkurencyjnej łańcuchów wartości na rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej
Katalog biblioteki wojewódzkiej
Katalog centralny powiatu grodziskiego