Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(43)
Forma i typ
Książki
(39)
Proza
(19)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Audiobooki
(2)
Filmy i seriale
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(28)
wypożyczone
(21)
Placówka
Oddział dla dzieci BG
(25)
Wypożyczalnia BG
(13)
Filia nr 2 w Grodzisku Mazowieckim
(7)
Multimedia BG
(4)
Autor
Hikiert Anna
(5)
Marsh Ryan
(4)
Dąbrowski Grzegorz (tłumacz)
(3)
Liu Cixin (1963- )
(3)
Milton Stephanie
(3)
Pitkänen Pasi
(3)
Bolder Joe
(2)
Brady Dustin (1986- )
(2)
Brady Dustin (1986- ). Uwięzieni w grze
(2)
Brady Jesse
(2)
Cajgner Wojtek (1987- )
(2)
Cordner Theo
(2)
Deaver Jeffery (1950- )
(2)
Drewnowski Jacek (1974- )
(2)
Hikiert-Bereza Anna
(2)
McBrien Thomas
(2)
Parvela Timo (1964- )
(2)
Sortland Bjorn (1968- )
(2)
Stagenalski Wojciech (1987- )
(2)
Stuckey John
(2)
Wojtas Michał
(2)
Zarawska Patrycja (1970- )
(2)
Baddiel David (1964- )
(1)
Bale James
(1)
Barker James
(1)
Bieriezjanczuk Kate
(1)
Black Jack
(1)
Bordizzo Natasha Liu (1994- )
(1)
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Cawthon Scott (1971- )
(1)
Cawthon Scott (1971- ). Five nights at Freddy's
(1)
Cieslik Marek
(1)
Ciupek Stefan (1976- )
(1)
Cooper Elley
(1)
Davey Joey
(1)
Davies Marsh
(1)
Deaver Jeffery (1950- ) Colter Shaw
(1)
Disney Walt (1901-1966)
(1)
Drozdowska Karolina
(1)
Dybula Marta
(1)
Field Jim (1980- )
(1)
Fierek Filip
(1)
Flamma Adam
(1)
Gerrish Sean
(1)
Graley Sarah
(1)
Green Jonathan
(1)
Górniak Mateusz (1996- )
(1)
Hart Kevin
(1)
Howden Jason Lei
(1)
Isaacson Walter (1952- )
(1)
Jackman Henry
(1)
Jankowski Andrzej (anglista)
(1)
Jankowski Andrzej (tłumacz)
(1)
Jelley Craig
(1)
Johnson Dwayne
(1)
Jones Owen (1984- )
(1)
Jóźwiak Michał (tłumacz)
(1)
Kalus Agnieszka
(1)
Kasdan Jake
(1)
Kid Cube
(1)
Kid Cube Pamiętnik 8- bitowego wojownika
(1)
Kiuru Iwona
(1)
Klonowski Tomasz
(1)
Kopańko Karol
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Lipińska Joanna
(1)
Lisowski Rafał (1981- )
(1)
Liu Cixin (1963- ). Di qiu wang shi (pol.)
(1)
Liu Cixin (1963- ). Wspomnienie o Przyszłości Ziemi
(1)
Liu Cixin (1963- ). Wspomnienie o przyszłości Ziemi
(1)
Maciaszek Remigiusz
(1)
Marcysiak Wiesław
(1)
Monster Sfé R
(1)
Mull Brandon (1974- )
(1)
Mull Brandon (1974- ). Wojna cukierkowa
(1)
Needler Mattew (1992- )
(1)
Pados Gyula
(1)
Parvela Timo
(1)
Parvela Timo (1964- ). Kepler 62
(1)
Piersa Krzysztof
(1)
Praski Łukasz
(1)
Purenins Staf
(1)
Radcliffe Daniel (1989- )
(1)
Reedy Trent
(1)
Rekulak Jason
(1)
Rosenberg Scott
(1)
Rotthoff Enis (1979- )
(1)
Saboten
(1)
Shapiro Jordan
(1)
Skura Artur
(1)
Soares Paul
(1)
Sortland Bjorn
(1)
Southam Phil
(1)
Stanley Juliet
(1)
Strąkow Michał
(1)
Valente Catherynne M
(1)
Warda Małgorzata (1978- )
(1)
Weaving Samara (1992- )
(1)
Whitehead Dan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(34)
Kraj wydania
Polska
(43)
Język
polski
(40)
angielski
(2)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(22)
Młodzież
(14)
Dzieci
(11)
14-17 lat
(10)
6-8 lat
(3)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(11)
Literatura chińska
(3)
Literatura fińska
(3)
Film amerykański
(2)
Literatura angielska
(2)
Literatura norweska
(2)
Literatura polska
(2)
Literatura francuska
(1)
Temat
Kobieta
(2396)
Przyjaźń
(1874)
Rodzina
(1670)
Miłość
(1381)
Tajemnica
(1327)
Gry komputerowe
(-)
Powieść amerykańska
(1077)
Relacje międzyludzkie
(1043)
Zwierzęta
(914)
Śledztwo i dochodzenie
(855)
Zabójstwo
(808)
Powieść polska
(760)
Magia
(734)
II wojna światowa (1939-1945)
(668)
Rodzeństwo
(667)
Nastolatki
(664)
Dziewczęta
(658)
Dzieci
(644)
Uczucia
(610)
Życie codzienne
(534)
Małżeństwo
(526)
Policjanci
(508)
Poezja polska
(492)
Powieść angielska
(490)
Uczniowie
(461)
Literatura polska
(459)
Sekrety rodzinne
(451)
Boże Narodzenie
(423)
Trudne sytuacje życiowe
(418)
Osoby zaginione
(403)
Ludzie a zwierzęta
(400)
Przestępczość zorganizowana
(394)
Psy
(390)
Relacja romantyczna
(390)
Koty
(373)
Podróże
(361)
Matki i córki
(359)
Żydzi
(353)
Powieść młodzieżowa polska
(346)
Prywatni detektywi
(319)
Władcy
(318)
Opowiadanie dziecięce polskie
(317)
Pisarze polscy
(315)
Dziennikarze
(308)
Wybory życiowe
(308)
Arystokracja
(304)
Wakacje
(298)
Literatura dziecięca polska
(294)
Uprowadzenie
(289)
Poszukiwania zaginionych
(285)
Chłopcy
(278)
Dziadkowie i wnuki
(265)
Opowiadanie polskie
(258)
Zakochanie
(252)
Powieść młodzieżowa angielska
(245)
Zemsta
(240)
Ojcowie i córki
(239)
Seryjni zabójcy
(237)
Walka dobra ze złem
(237)
Mężczyzna
(235)
Dojrzewanie
(233)
Superbohaterowie
(231)
Śmierć
(231)
Samorealizacja
(230)
Wojna
(226)
Pisarze
(222)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(219)
Polityka
(216)
Polacy za granicą
(213)
Spisek
(212)
Politycy
(210)
Samotność
(206)
Stworzenia fantastyczne
(206)
Wychowanie w rodzinie
(206)
Dziecko
(202)
Marzenia
(202)
Potwory
(196)
Ludzie bogaci
(194)
Lekarze
(192)
Adaptacja filmowa
(181)
Krainy i światy fikcyjne
(181)
Powieść francuska
(179)
Czarownice i czarownicy
(175)
Duchy
(174)
Przyroda
(174)
Szczęście
(173)
Szpiegostwo
(173)
Język polski
(171)
Podróże w czasie
(165)
Obyczaje i zwyczaje
(162)
Pomaganie
(161)
Kłamstwo
(159)
Las
(158)
Poezja dziecięca polska
(157)
Wsie
(155)
Literatura
(154)
Kaczor Donald (postać fikcyjna)
(152)
Ojcowie i synowie
(152)
Rzeczywistość postapokaliptyczna
(152)
Zdrada
(152)
Aktorzy polscy
(151)
Temat: dzieło
Saga o wiedźminie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(4)
1945-1989
(4)
1989-2000
(4)
2001-
(4)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(2)
New Jersey (Stany Zjednoczone)
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Poradnik
(8)
Fantastyka
(7)
Powieść
(7)
Science fiction
(5)
Opracowanie
(4)
Powieść przygodowa
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Film fabularny
(2)
Komiks
(2)
Podręcznik
(2)
Sensacja
(2)
Thriller
(2)
Biografia
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Dystopia
(1)
Fantasy
(1)
Film Akcji
(1)
Film Sensacyjny
(1)
Film fantastyczny
(1)
Film przygodowy
(1)
Horror
(1)
Komedia
(1)
Książki mówione
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki polskie
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Hobby i czas wolny
(5)
Historia
(3)
Literaturoznawstwo
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
43 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Fred i Ellie są bliźniakami. Doskonale rozumieją się nawet bez słów i lubią te same rzeczy, zwłaszcza gry video, w których są świetni. Niestety, nie radzą sobie równie dobrze z grą w piłkę nożną lub unikaniem szkolnych dręczycieli. Pewnego dnia za pomocą szkolnego komputera kontaktuje się z nimi Tajemniczy Człowiek. Dostają od niego kontroler do gier nieprzypominający żadnego z gamepadów, które dotychczas widzieli. Ponadto nowy sprzęt nie działa z ich grami. Kiedy Fred i Ellie odkrywają, co potrafi, wydaje się, że znaleźli rozwiązanie wszystkich swoich problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry! Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania — wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu — a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach! [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
dzieci fantastyka
W koszyku
Niewidzialna inwazja / Dustin Brady ; ilustracje Jesse Brady ; przekład Wojtek Cajgner. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2023. - 191, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Uwięzieni w grze / Dustin Brady ; 2)
Druga część cyklu "Uwięzieni w grze". Po tym jak Jesse i jego przyjaciel Eric zostali niespodziewanie uwięzieni w wirtualnej rzeczywistości gry Pełna Moc, przysięgli sobie, że już nigdy nawet nie zbliżą się do gier wideo. Jednak gdy Jesse otrzymuje szansę na ocalenie swojego kumpla Marka, nie może powiedzieć „nie!”. Problem polega na tym, że tym razem Jesse staje się niewidzialny i zostaje wessany do świata gry Będzie Dziko - gry mobilnej w stylu Pokémon Go. Aby dotrzeć do Marka, Jesse będzie musiał zgubić Wielką Stopę - stwora goniącego go po szkolnej bibliotece, przetrwać spotkanie z welociraptorem w toalecie, a także zmierzyć się na stołówce z potężnym, plującym płomieniami nietoperzem. Czy Jesse pozostanie przy życiu dostatecznie długo, by rozwikłać zagadkę losów Marka? Poprzedni tom nosi tytuł "Uwięzieni w grze".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II (1 egz.)
Książka
dzieci fantastyka
W koszyku
Uwięzieni w grze / Dustin Brady ; ilustracje Jesse Brady ; przekład Wojtek Cajgner. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Uwięzieni w grze / Dustin Brady ; 1)
Przyjaciele, którzy niespodziewanie zostali uwięzieni w wirtualnej rzeczywistości gry, muszą szybko poznać jej zasady, żeby przetrwać i nie zostać w niej na zawsze! Jasse Rigsby nie znosi gier i tego całego wirtualnego świata. Jasne, są w nich plecaki odrzutowe, portale umożliwiające teleportację, poduszkowce, ukryte ostrza oraz nieograniczona liczba żyć. To go jednak nie bawi. Ale gdy pewnego dnia otrzymuje tajemniczo brzmiącego esemesa od swojego najlepszego kumpla Erica, maniaka gier, który totalnie odleciał na punkcie najnowszej produkcji zatytułowanej Pełna Moc, a następnie odkrywa, że Eric gdzieś nieoczekiwanie zniknął, zostawiwszy włączoną grę, postanawia spróbować. Klikając na kontrolerze przycisk potwierdzający chęć rozpoczęcia gry, Jesse nawet sobie nie wyobraża, w jakie tarapaty się wpakował. To, co miało być świetną rozrywką, przemienia się w śmiertelną pułapkę, a Jasse niespodziewanie przenosi się do wnętrza gry. Czy uda mu się odnaleźć w niej Erica? Jakie przygody, ale i niebezpieczeństwa czekają na nich po drugiej stronie ekranu?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II (1 egz.)
Książka
dzieci fantastyka
W koszyku
(Five nights at Freddy's : fazbear frights / Scott Cawthon, Elley Cooper ; [4])
Wydanie specjalne z dodatkowym opowiadaniem. Fani Five Nights At Freddy’s nie mogą przegapić tego hitowego wydania trzech opowiadań, które przyprawią o gęsią skórkę nawet najodważniejszego gracza! Czy wiesz, czego pragniesz? To pytanie, na które Oswald, Sarah i Millie znają odpowiedź - a przynajmniej tak im się wydaje. Oswald chce, żeby lato nie było takie nudne, Sarah pragnie być piękna, a Millie marzy, by zniknąć z powierzchni ziemi. Ale w zakręconym świecie Five Nights At Freddy spełnienie najgłębszych pragnień ich serc ma swoją cenę… W tym tomie mistrz horroru - Scott Cawthon - opowiada trzy mrożące krew w żyłach historie. Czytelnicy, strzeżcie się! Ta przerażająca kolekcja opowiadań powali nawet najodważniejszych fanów!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Zostań mistrzem budownictwa z tym niesamowitym przewodnikiem! Stwórz 15 niesamowitych arcydzieł! W środku czekają wskazówki, które pomogą ci poprawić umiejętności budowlane. Ten naprawdę interaktywny przewodnik zainspiruje każdego fana minecraftu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minecraft : mistrz budownictwa : minigierki /tłumaczenie Grzegorz Dąbrowski - Wydanie I. - Warszawa : Wilga, 2022 - 79 [1] stron : ilustracje ; 28 cm
(Minecraft)
Zostań mistrzem budownictwa z tym niesamowitym przewodnikiem! Stwórz 15 niesamowitych arcydzieł! Rzeczy do zbudowania w książce: lotniskowiec, placówka polarna, kolejka górska, domek na drzewie, igloo, samolot, gospodarstwo rolne, lodowy hotel, zjeżdżalnia wodna, podwodna baza, wieżowiec, podniebna twierdza, grzybownica. W środku czekają wskazówki, które pomogą ci poprawić umiejętności budowlane. Ten naprawdę interaktywny przewodnik zainspiruje każdego fana Minecraftu do użycia wyobraźni!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
thriller psychologiczny
W koszyku
Podczas pogoni za dwoma młodymi mężczyznami oskarżonymi o straszliwe przestępstwa, Colter Shaw natrafia na wskazówkę dotyczącą kolejnej tajemnicy. Aby ocalić życie młodej kobiety - a być może także innych osób - wyrusza na bezdroża stanu Waszyngton, by zbadać pewną sekretną organizację. Społeczność postawiła sobie za cel pocieszać pogrążonych w żałobie zmarłych. Jednak czy za fasadą nie kryje się niebezpieczny kult kierowany przez urzekającego, a zarazem bezwzględnego przywódcę? Próbując poradzić sobie z ludźmi, którzy nie cofną się przed niczym, by ukryć swoje sekrety, Colter Shaw trafia na jeszcze jedną zagadkę - musi zlokalizować i odszyfrować wiadomość zostawioną mu przed laty przez ojca. Jej konsekwencje okażą się jeszcze straszniejsze, niż przewidywał.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Książka
thriller psychologiczny
W koszyku
(Colter Shaw / Jeffery Deaver ; 1)
W Mountain View w Dolinie Krzemowej zaginęła dziewiętnastoletnia Sophie Mulliner. Jej ojciec, podejrzewając, że została porwana, wobec bierności policji wyznacza nagrodę za odnalezienie córki. Zgłasza się do niego Colter Shaw, zawodowy „łowca nagród”, specjalizujący się w poszukiwaniu osób zaginionych, uciekinierów i przestępców. Na pozór prosta sprawa komplikuje się, gdy znikają kolejne osoby, a okoliczności wskazują, że porywa je ten sam sprawca, prawdopodobnie wzorujący się na grze komputerowej, w której uwięziony w potrzasku gracz musi odnaleźć drogę ucieczki, posługując się pięcioma przypadkowymi przedmiotami. Jeśli nie wyjdzie z opresji, czeka go śmierć z ręki „Szeptacza”, okrutną postać, która dyktuje warunki w grze. Szukając rozwiązania zagadki, Shaw wkracza do nieznanego mu świata przemysłu gier wideo, poznaje jego bezwzględnych potentatów, toczących ze sobą bezpardonową walkę o pozycję na wartym miliardy dolarów rynku. Niebawem przekonuje się, że tropiąc tajemniczego porywacza, sam jest śledzony przez kogoś, komu bardzo zależy na utrudnieniu mu zadania. Źródło: lubimyczytac.pl
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Gigant Mamut ; t. 31)
Uwielbiasz grać w gry na komputerze, telefonie lub konsoli? Lubisz się śmiać? Musisz przeczytać ten tom! Czeka na ciebie ponad 500 stron z prześmiesznymi przygodami Donalda i spółki w świecie komputerowej zabawy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II (Komiks) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiedźmin : historia fenomenu / Adam Flamma. - Poznań ; Wrocław : Wydawnictwo Dolnośląskie - Publicat. Oddział, copyright 2020. - 503, [1] strona : ilustracje, fotografie, portrety, faksymilia ; 23 cm.
Wiedźmin jest dla Polaków tym, czym Superman dla Amerykanów i Asteriks dla Francuzów: narodową marką o zasięgu globalnym. Nie stał się nią od razu; szlak ku wielkości był trudny i pełen niebezpieczeństw. Ostatecznie jednak Geralt z Rivii, łowca potworów, osiągnął coś, co udało się nielicznym. Stał się ikoną gatunku fantasy i najlepszym polskim towarem eksportowym. Adam Flamma opisuje genezę fenomenu Wiedźmina, odsłania kulisy powstawania opowiadań, powieści, komiksów, gier, filmu i seriali. Rozkłada popularność Białego Wilka na czynniki pierwsze i tłumaczy, dlaczego Andrzej Sapkowski, powołując go do życia, nie popełnił żadnego błędu. Bogato ilustrowana, pełna ciekawostek i nieznanych faktów książka zawiera również 17 wywiadów, m.in. z samym Andrzejem Sapkowskim, a także z Bogusławem Polchem, Markiem Brodzkim, Jackiem Rozenkiem, Tomaszem Bagińskim i muzykami Percival Schuttenbach. Dzięki tym ludziom o Geralcie z Rivii słyszeli wszyscy miłośnicy kultury popularnej pod każdą szerokością geograficzną. To pierwsza i jedyna biografia Wiedźmina. Biografia, na którą w pełni zasłużył. I na którą wszyscy czekali.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821(091) pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przedstawia wciągający i przystępny przegląd przełomowych odkryć w obszarze sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, które uczyniły dzisiejsze maszyny tak inteligentnymi. Autor Sean Gerrish opisuje: architekturę oprogramowania, która pozwala samochodom autonomicznym pozostać na drodze i poruszać się po zatłoczonym środowisku miejskim; konkurs Netflix’a z nagrodą w wysokości miliona dolarów na lepszy silnik rekomendacji; w jaki sposób programiści wyszkolili komputery, aby wykonywały określone zachowania, oferując im smakołyki, tak jakby trenowali psa; słynne zwycięstwo Watsona w Jeopardy! i przygląda się temu, jak komputery grają w gry na przykładzie AlphaGo i Deep Blue, które pokonały ówczesnych mistrzów świata w grach strategicznych go i szachach. Komputery nie opanowały jeszcze jednak wszystkiego. Autor przedstawia trudności w tworzeniu inteligentnych agentów, którzy mogą z powodzeniem grać w gry strategiczne takie jak StarCraft. Entuzjaści nauki i technologii uznają tę książkę za niezbędny przewodnik po przyszłości, w której maszyny mogą przechytrzyć ludzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trash Story / Mateusz Górniak. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Ha!art, 2022. - 117, [3] strony ; 20 cm.
(Seria Prozatorska)
Trash Story to kołysanka dla epoki telewizji i pępkowe społeczeństwa katastrofy. Historię zaczyna opowiadać Mati, chłopak z małego miasteczka na Śląsku, który pragnie wyjść poza mówienie ja i rozsadzić dostępne mu formy snucia opowieści. Narrację przechwytują więc przedmioty, śmieci, postaci z kreskówek i filmowe konwencje. Toster opowiada o dojrzewaniu, brudna fałdka na pościeli o miłości, Krowa żegna się z Kurczakiem, paranoiczny detektyw prowadzi dochodzenie dotyczące konkursu na esej katyński dla podstawówek, a Walduś Kiepski fantazjuje o wielkim wybuchu. Logiką tej fikcji literackiej są nieustające zmiany perspektywy, a recykling, wywrotowy humor i kulturowe przechwycenia pracują na rzecz strategii czułościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Film
DVD
film na płycie DVD
W koszyku
Guns Akimbo / Saban Films, Occupant Entertainment ; written and directed by Jason Lei Howden ; produced by Joe Neurauter. - Warszawa : Mayfly, copyright 2020. - 1 dysk optyczny (DVD) (95 min) : dźwiękowy, kolorowy ; 12 cm.
„Guns Akimbo” to napakowany akcją i humorem film z gwiazdorską obsadą. W głównej roli występują Daniel Radcliffe oraz Samara Weaving, znana z takich filmów jak: „Opiekunka”, „Korpo” czy „Trzy billboardy za Ebbing, Missouri”. Życie Milesa nie potoczyło się zgodnie z jego oczekiwaniami. Zamiast wymarzonego losu bohatera, spędza całe dnie przy biurku tworząc gry komputerowe wśród współpracowników, którzy nie darzą go zbyt wielką sympatią. Wszystko ulega zmianie, gdy będąc pod wpływem alkoholu pozostawia negatywny komentarz na stronie nielegalnego internetowego show Skizm, którego uczestnicy walczą ze sobą na śmierć i życie. W efekcie, Milesowi składa wizytę Riktor, maniak stojący za kanałem i siłą zmusza go do wzięcia udziału w morderczej zabawie. Jego pierwszym przeciwnikiem okazuje się dotąd niepokonana gwiazda rozgrywek Nix (Samara Weaving).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sensacyjny (2 egz.)
Książka
W koszyku
W roku 2011 znakomita biografia założyciela firmy Apple, Steve’a Jobsa, stała się międzynarodowym bestsellerem i zarazem jedną z najlepiej sprzedających się biografii wszech czasów. Jej autor, Walter Isaacson, w książce "Innowatorzy" pisze o ludziach, którym zawdzięczamy nadejście i rozkwit ery informacji i cyfrowego świata. "Innowatorzy" to fascynująca, obejmująca ponad półtora wieku opowieść o tym, jak dochodzi do innowacji oraz jak współpraca i współdziałanie wyzwalają pokłady kreatywności, prowadząc do rewolucyjnych zmian w naszym codziennym życiu. To opowieść o ludziach, którzy wymyślili komputery i internet. Dzieło Isaacsona jest nie tylko historią cyfrowej rewolucji, ale jedyną w swoim rodzaju lekcją, jak w rzeczywistości dochodzi do innowacji. Jakie talenty i zdolności sprawiły, że niektórzy wynalazcy i przedsiębiorcy swoimi wizjami tak silnie wpłynęli na świat? Co wyzwoliło w nich pokłady kreatywności? Dlaczego udało się właśnie im?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Olbrzymi i różnorodny świat Minecrafta może niekiedy onieśmielać ogromem możliwości. w tym perspektywą wcielenia w życie śmiałych planów budowy! "Podręcznik kreatywnego budowania" dostarcza więc całej wiedzy niezbędnej do wznoszenia budowli o jakich nigdy wcześniej czytelnikowi się nie śniło! Rady i wskazówki specjalistów z Mojanga będą pomocne dla każdego, kto gra w Minecrafta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Film
DVD
film na płycie DVD
W koszyku
Jumanji przygoda w dżungli / reżyseria Jake Kasdan ; scenariusz Scott Rosenberg, Chris McKenna. - Warszawa : Imperial CinePix, copyright 2017. - 1 dysk optyczny (DVD) (114 min) : dźwiękowy, kolorowy ; 12 cm.
Czwórka licealistów podczas odbywania szkolnej kary znajduje starą konsolę do gier wideo z nieznaną grą, o której nigdy nawet nie słyszeli. Po jej uruchomieniu, zostają natychmiast wciągnięci do dżungli z wirtualnego świata Jumanji w ciałach swoich awatarów (Dwayne Johnson, Jack Black, Kevin Hart i Karen Gillan). Szybko się orientują, że to nie oni grają w Jumanji, lecz Jumanji gra nimi. Przeżywają emocjonującą przygodę życia, pełną zabawy, ale i całkiem realnych zagrożeń i niebezpieczeństw. Muszą doprowadzić grę do końca, bo w przeciwnym razie utkną w niej na zawsze!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Przygodowy (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pamiętnik 8- bitowego wieśniaka (wojownika) / Cube Kid ; ilustrował Saboten. - Warszawa : Jaguar ; 2018. - 249 [3] stron : ilustracje ; 21 cm.
(Pamiętnik 8- bitowego wojownika/ Cube Kid ; 1)
To pamiętnik młodego mieszkańca minecraftowej wioski, który marzy o karierze słynnego wojownika. Opowieść rozpoczyna się kiedy Runt, dwunastoletni bohater, ma wybrać swój przyszły zawód w szkole Minecraftu. Do wyboru ma niezbyt emocjonujące opcje: farmer, crafter (rzemieślnik), górnik. Tak naprawdę jednak noob marzy o tym, by zostać bohaterem tak jak jego ukochany bohater, Steve. Kiedy dowiaduje się, że pięciu najlepszych uczniów w szkole ma szansę rozpocząć kurs wojowniczy, bierze się ostro do roboty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polski e-sport / Karol Kopańko - Wydanie I. - Kraków : Znak Horyzont, 2021. - 427, [2] stron, [8] stron tablic : ilustracje ; 21 cm.
W e-sporcie Polska miażdży. Poczuj to! Polska była kiedyś potęgą… i wciąż nią jest! Tym razem polami bitew nie są rozległe równiny, ale mapy w „Counter-Strike’u”, „Starcrafcie” czy „League of Legends”. Polskę reprezentowała Złota Piątka, która w CS-ie zdobyła siedem tytułów mistrzowskich. Polacy stawali na podium „Starcrafta” zdominowanego przez Koreańczyków i jako jedni z nielicznych grali w elitarnych seulskich ligach. Przez lata brylowaliśmy w czołówce „Need for Speeda” i „Quake’a”. Nasi gracze wciąż czarują świat i walczą w najlepszych drużynach świata. Oto pierwsza książka o polskim e-sporcie i jego szalonej historii. Zaskakującej i dziejącej się tuż obok. O ludziach, którzy musieli zmagać się z brakiem akceptacji w szkole, wytykaniem przy rodzinnym stole i przestrzeganiem przed marnowaniem życia na gry. To opowieść o sile ich charakteru, która zabierze cię nie tylko na najbardziej znaną e-sportową arenę – katowicki Spodek, ale również do powiatowych kawiarenek końcówki XX wieku i do małych gralni, gdzie w bólach rodziły się talenty, które w przyszłości miały sięgnąć po najwyższe laury. Dziś do obserwowania cyfrowej rywalizacji każdego dnia siadają miliony fanów. To, co kiedyś było fanaberią kilku nerdów zamkniętych w piwnicy, obecnie trafia na czołówki gazet. Przed e-sportem świetlana przyszłość, a przed tobą nieopowiadane nigdy wcześniej historie polskich mistrzów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Ciemny las / Cixin Liu ; [przekład Andrzej Jankowski] ; czyta Wojciech Stagenalski. - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis ; [Warszawa] : Audioteka, copyright 2016. - 1 płyta audio (CD) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Wspomnienie o Przyszłości Ziemi / Cixin Liu ; t. 2)
Mieszkańcy Ziemi nie mogą otrząsnąć się z szoku po odkryciu, że za czterysta lat czeka ich inwazja kosmitów. Ruch na rzecz Ziemskiej Trisolaris został pokonany, ale obcy dzięki sofonom mają dostęp do wszystkich gromadzonych przez ludzi informacji. Tylko to, co się dzieje w ludzkich umysłach, pozostaje przed nimi ukryte. Staje się to bodźcem dla stworzenia programu Wpatrujących się w Ścianę, opracowania tajnych strategii, niemożliwych do rozszyfrowania zarówno dla Trisolarian, jak i dla Ziemian.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 chiń. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej
Katalog biblioteki wojewódzkiej
Katalog centralny powiatu grodziskiego