Nauczanie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(17)
Forma i typ
Książki
(16)
Publikacje naukowe
(3)
Audiobooki
(1)
Poezja
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(14)
wypożyczone
(4)
Placówka
Oddział dla dzieci BG
(1)
Wypożyczalnia BG
(14)
Filia nr 2 w Grodzisku Mazowieckim
(1)
Multimedia BG
(1)
Summer Books
(1)
Autor
Asbury Kathryn
(1)
Bałachowicz Józefa
(1)
Chojak Małgorzata
(1)
Czapla Karolina
(1)
Czerepaniak-Walczak Maria
(1)
Drasnin Sabine
(1)
Filippi-Lechowska Paulina
(1)
Guzowska Małgorzata
(1)
Górski Wojciech
(1)
Gębal Przemysław (1972- )
(1)
Kalicka-Karpowicz Zuzanna
(1)
Knapp Julie
(1)
Kruszewski Krzysztof (1939- )
(1)
Niemierko Bolesław
(1)
Okoń Wincenty (1914-2011)
(1)
Olechowska Agnieszka
(1)
Pasterski Michał
(1)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(1)
Plomin Robert (1948- )
(1)
Rogers Bill (1947- )
(1)
Sarnat-Ciastko Adrianna
(1)
Strzelecka Marta
(1)
Strzemińska-Więckowiak Dorota
(1)
Szmidt Krzysztof J
(1)
Zdral Zofia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Odbiorca
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Terapeuci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(2396)
Przyjaźń
(1878)
Rodzina
(1675)
Miłość
(1381)
Tajemnica
(1328)
Nauczanie
(-)
Powieść amerykańska
(1077)
Relacje międzyludzkie
(1044)
Zwierzęta
(915)
Śledztwo i dochodzenie
(859)
Zabójstwo
(808)
Powieść polska
(760)
Magia
(736)
II wojna światowa (1939-1945)
(668)
Rodzeństwo
(668)
Nastolatki
(665)
Dziewczęta
(660)
Dzieci
(646)
Uczucia
(611)
Życie codzienne
(534)
Małżeństwo
(526)
Policjanci
(508)
Poezja polska
(492)
Powieść angielska
(490)
Uczniowie
(465)
Literatura polska
(459)
Sekrety rodzinne
(451)
Boże Narodzenie
(423)
Trudne sytuacje życiowe
(418)
Osoby zaginione
(403)
Ludzie a zwierzęta
(401)
Przestępczość zorganizowana
(394)
Psy
(391)
Relacja romantyczna
(390)
Koty
(374)
Podróże
(361)
Matki i córki
(359)
Żydzi
(353)
Powieść młodzieżowa polska
(346)
Prywatni detektywi
(320)
Władcy
(318)
Opowiadanie dziecięce polskie
(317)
Pisarze polscy
(315)
Dziennikarze
(308)
Wybory życiowe
(308)
Arystokracja
(304)
Wakacje
(298)
Literatura dziecięca polska
(294)
Uprowadzenie
(289)
Poszukiwania zaginionych
(285)
Chłopcy
(279)
Dziadkowie i wnuki
(265)
Opowiadanie polskie
(258)
Zakochanie
(253)
Powieść młodzieżowa angielska
(245)
Zemsta
(240)
Ojcowie i córki
(239)
Seryjni zabójcy
(237)
Walka dobra ze złem
(237)
Mężczyzna
(235)
Dojrzewanie
(233)
Superbohaterowie
(231)
Śmierć
(231)
Samorealizacja
(230)
Wojna
(226)
Pisarze
(222)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(219)
Polityka
(216)
Polacy za granicą
(213)
Spisek
(212)
Politycy
(210)
Samotność
(206)
Stworzenia fantastyczne
(206)
Wychowanie w rodzinie
(206)
Dziecko
(202)
Marzenia
(202)
Potwory
(196)
Ludzie bogaci
(194)
Lekarze
(192)
Adaptacja filmowa
(181)
Krainy i światy fikcyjne
(181)
Powieść francuska
(179)
Czarownice i czarownicy
(178)
Duchy
(174)
Przyroda
(174)
Szczęście
(173)
Szpiegostwo
(173)
Język polski
(171)
Podróże w czasie
(165)
Obyczaje i zwyczaje
(162)
Pomaganie
(161)
Las
(160)
Kłamstwo
(159)
Poezja dziecięca polska
(157)
Wsie
(155)
Kradzież
(154)
Literatura
(154)
Ojcowie i synowie
(154)
Kaczor Donald (postać fikcyjna)
(152)
Rzeczywistość postapokaliptyczna
(152)
Zdrada
(152)
Temat: czas
2001-0
(2)
1901-1914
(1)
1901-2000
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Podręczniki akademickie
(2)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Wiersze
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(7)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Czy geny warunkują nasze szkolne sukcesy i niepowodzenia? Czy źródło talentu tkwi w genach? Czy geniusz można odziedziczyć? Czy i jak geny wpływają na nasze zachowania i osiągniecia szkolne? Czy można tak kształtować system edukacji, by odpowiadał predyspozycjom genetycznym uczniów? Geny i edukacja to książka o tym, skąd pochodzi wiedza na temat genetyki behawioralnej i jak zmieniać system edukacji, by odpowiadał różnicom indywidualnym, jakie występują wśród dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 57 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Neuropedagogika : fakty i mity / Małgorzata Chojak. - Warszawa : Difin, 2019. - 156 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Engram)
Neuropedagogika, neuroedukacja i neurodydaktyka... to przede wszystkim książka napisana przez pedagoga dla pedagogów. Stanowi próbę usystematyzowania wiedzy, obejmującej implikacje wyników badań nad mózgiem w działalności nauczyciela. Każdy z rozdziałów zawiera zarówno praktyczne wskazówki, jak i ich teoretyczne uzasadnienia, oparte na wynikach najnowszych badań z zakresu neurobiologii. Autorka odnosi się do popularnych w przedszkolach czy szkołach teorii, wskazując czy należy je rozumieć jako neuromity czy neurofakty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pan Tralala to wychowawca pracujący w przedszkolu. Jest bardzo mądry i wesoły - dzieci go uwielbiają ! Na każdą okazję, pogodę i słotę, proponuje muzyczne zabawy ! Wystarczy jeden dźwięk, maleńkie dzyń, dzyń...trójkąta albo wesołe bum... bum...bębenka, a dzieciaki już piszczą z radości ! Każdy nauczyciel może stać się Panem Tralala i zachęcić dzieci do twórczej zabawy. A nasz zbiór muzycznych projektów, tralala...bum...bum...obiecujemy - z pewnością okaże się nieocenioną inspiracją !
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi wprowadzenie do dyscypliny określanej mianem glottodydaktyki. Ma charakter podręcznika akademickiego, przygotowanego w formie wykładu uniwersyteckiego oraz w formacie aktywności dydaktyczno-pedagogicznych i studiów przypadku do zrealizowania na zajęciach o charakterze seminaryjno-konwersatoryjnym. W swojej koncepcji odnosi się do refleksyjnych nurtów kształcenia nauczycieli języków obcych, oferując użytkownikom publikacji osobiste doświadczanie na sobie współczesnych trendów i koncepcji glottodydaktycznych. Zamieszczone w tomie studia przypadków i zadania odnoszą się do nauczania poszczególnych języków obcych, traktowanych jako element jednego ogólnego kształcenia językowego. Zawartość książki skorelowana jest z wymaganiami sformułowanymi w obecnych i przygotowywanych standardach kształcenia nauczycieli. Odnosi się do treści skupionych w ramach ogólnej dydaktyki językowej i pedagogiki, które realizowane są na wszystkich specjalizacjach nauczycielskich prowadzonych w ramach neofilologii (anglistyk, germanistyk, romanistyk, iberystyk, italianistyk, rusycystyk), lingwistyk stosowanych i glottodydaktyki polonistycznej. Pod względem treści obejmuje całościowy przegląd rozwoju glottodydaktyki, zwracając uwagę na perspektywy i kierunki jej dalszego rozwoju. Książka jest adresowana do studentów wszystkich ścieżek kształcenia nauczycieli języków obcych. Jej użytkownikami stają się tym samym studiujący specjalizacje nauczycielskie zarówno na studiach licencjackich, magisterskich, jak i kwalifikacyjnych podyplomowych w ramach wszystkich języków obcych obecnych w polskim systemie edukacyjnym. „Na rynku polskich wydawnictw naukowych niewiele jest tego typu publikacji (może Janowskiej, Komorowskiej czy Pfeiffera), które można uznać za względnie kompleksowe, przy czym oceniany podręcznik wyróżnia się na tym tle in plus aktualnością i zakresem podejmowanych wątków problemowych. Postęp, jaki dokonał się przez minione kilka czy kilkanaście lat na gruncie omawianej dyscypliny, przesądza o tym, że zaproponowany wykład można uznać za nowe ujęcie problemu, wypełniające istotną lukę na rynku wciąż nielicznych podręczników akademickich dla przyszłych nauczycieli języków obcych. Dydaktyka języków obcych autorstwa Przemysława Gębala niewątpliwie nosi cechy podręcznika akademickiego. To publikacja bardzo ciekawa, poznawczo wartościowa i potrzebna na etapie kształcenia i doskonalenia zawodowego nauczycieli języków obcych. Użyteczność tego opracowania docenią zwłaszcza ci czytelnicy, którzy mają utrudniony dostęp do źródeł innojęzycznych, tak z przyczyn logistycznych, jak i kompetencyjnych. W przedmowie do podręcznika autor celnie wymienia grupy adresatów jego wykładu: przyszłych i praktykujących nauczycieli języków obcych, w tym polskiego jako obcego, zamierzających nauczać bądź nauczających w różnych typach szkół i na różnych poziomach kształcenia, tak w edukacji formalnej, jak i pozaformalnej. Listę tę rozszerzyłabym o nauczycieli akademickich zajmujących się kształceniem przyszłych nauczycieli języków obcych. Dla nich również podręcznik może okazać się pomocą wielce użyteczną, zwłaszcza że został wzbogacony o komponent autorskich zadań/projektów, dzięki którym dużo łatwiej będzie osiągnąć zamierzenie autora, by jego praca przysłużyła się do „wykształcenia refleksyjnych praktyków, przygotowanych do uczenia się i podnoszenia swoich kompetencji zawodowych przez całe życie”. Dr hab. Anna Jaroszewska, fragment recenzji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
KOMPLETNY PROGRAM TERAPII SAZ (Stosowana Analiza Zachowania), opracowany dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w wieku rozwojowym od 7 lat do wczesnej dorosłości, zawiera materiały potrzebne, żeby nauczyć dziecko umiejętności z poziomu zaawansowanego – samoobsługowych, szkolnych i zawodowych, a także związanych innymi czynnościami życia codziennego. Niniejsza książka powstała w oparciu o dowody naukowe i stanowi przewodnik dla terapeutów, jak krok po kroku wykorzystać SAZ, żeby nauczyć dziecko ponad 140 umiejętności zaawansowanych. Program można dostosować do potrzeb i zainteresowań ucznia – w książce zawarto wskazówki, jak to zrobić. Na dołączonej płycie DVD można znaleźć pomoce naukowe potrzebne do przeprowadzenia programu, w tym ponad 1000 kart z kolorowymi obrazkami i zadaniami, wygodne wersje programów szczegółowych do wydrukowania, formularze danych oraz listy zadań. Autorki doradzają także, jak stworzyć skuteczne środowisko terapii SAZ, a ponadto dzielą się wieloma praktycznymi strategiami nauczania, które zapewnią sukces w terapii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik prezentuje oryginalną i uniwersalną propozycję uporządkowania wiedzy pedagogicznej, potrzebnej nauczycielom w codziennej praktyce szkolnej. Uwzględnia problemy wynikające ze zmieniającej się rzeczywistości szkolnej oraz postępu w badaniach pedagogicznych. Przedstawia zagadnienia z zakresu dydaktyki (cele kształcenia, wyniki kształcenia, metody nauczania, gry dydaktyczne, itp.), ujęte w sposób zgodny z założeniami reformy nauczania, treści dotyczące nowych zjawisk w szkole (negocjacje), agresji oraz uzależnienia młodzieży. Wiadomości na temat uczniów "niezwyczajnych", czyli zarówno trudnych, jak i zdolnych stanowią cenną pomoc w praktycznym rozwiązywaniu problemów szkolnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ocenianie osiągnięć uczniów jest najtrudniejszym zadaniem nauczyciela. Oczekiwania co do jakości oceniania w szkole są bardzo wysokie. Uczniowie, ich rodzice, władze szkolne i opinia publiczna chcą wierzyć, że nauczyciel uznaje wartość wszystkich swoich obowiązków, potrafi zdobyć pełną informację o wynikach nauczania i skutecznie unika jakichkolwiek uprzedzeń wobec uczniów. Niełatwo sprostać tym oczekiwaniom. Ocena szkolna powinna być jednoznaczna dla wszystkich jej odbiorców. W ich poczuciu to symbol słowny lub liczbowy mówi jasno, czy cel został osiągnięty, natomiast potok słów ukrywa wartość uzyskanego wyniku. Wielu uczniów potrzebuje sukcesów i zachęt, które mogłyby w nich obudzić zainteresowanie przedmiotem. Ocena, jak wiedzą nauczyciele, pełni dla nich funkcję głównego motywatora. To dotyczy zwłaszcza najmłodszych, niedojrzałych do samoregulacji, lecz motywacja jest chwiejna w każdym wieku i niezbędne bywają jej wzmocnienia z zewnątrz. Oceniając osiągnięcia uczniów, nauczyciel ocenia zarazem swoją pracę. Zdaje więc sobie sprawę z tego, że osoby z zewnątrz mogą uznać niskie oceny uczniów za jego porażkę dydaktyczną, a wysokie oceny za brak należytych wymagań. Jedne i drugie obawy deformują ocenianie, zwężając jego skalę. Te oraz inne zagadnienia związane z ocenianiem szkolnym będą przedmiotem tej książki. W gąszczu faktów, poglądów i ryzykownych zachowań pedagogów potrzebny jest psychologiczny poradnik oceniania. Autor wciąga czytelnika w dyskusję edukacyjną, która dotyczy wpływu nauczyciela na ucznia. Ocenianie daje szansę wzmocnienia tego wpływu, ale by to uzyskać, trzeba wiedzy i doświadczenia. Poradnik jest przeznaczony dla wielu odbiorców: psychologów, którzy będą mogli wykorzystać swoją wiedzę naukową do pogłębiania teorii i ulepszania praktyki oceniania szkolnego; nauczycieli, kandydatów i tych czynnych zawodowo, którzy zechcą wzbogacić swoje przygotowanie pedagogiczne o psychologiczne podstawy systemów oceniania osiągnięć uczniów; studentów pedagogiki poszukujących wiedzy, która może uzasadnić ich dążenie do rewizji tradycyjnych systemów oceniania szkolnego; wykładowców pedagogiki, którzy mogą chcieć porównać poglądy autora książki ze swoimi przekonaniami; członków komisji egzaminacyjnych , pragnących dokonać jasnego odróżnienia treści i funkcji egzaminu zewnętrznego od oceniania wewnątrzszkolnego; władz szkolnych i pracowników nadzoru pedagogicznego potrzebujących wsparcia w poszukiwaniu nowych rozwiązań w dziedzinie oceniania osiągnięć uczniów i nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Agnieszki Olechowskiej to interdyscyplinarne kompendium wiedzy o specjalnych potrzebach edukacyjnych, przydatne nauczycielom i innym profesjonalistom, rodzicom oraz studentom przygotowującym się do pracy w przedszkolu i w szkole. Autorka omówiła w niej teorię oraz praktykę kształcenia dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, odwołując się do polskich realiów, procedur oraz obowiązujących regulacji prawnych. Nakreśliła nowe kierunki rozwoju systemu edukacji - uniwersalne projektowanie w edukacji oraz zarządzanie różnorodnością w szkole. Szczegółowo przedstawiła przyczyny, objawy oraz możliwości dostosowania wymagań edukacyjnych i pomocy dydaktycznych dla dzieci doświadczających: - niepełnosprawności intelektualnej oraz ruchowej - uszkodzeń słuchu i wzroku - niedostosowania społecznego - specyficznych trudności w uczeniu się - zaburzeń komunikacji językowej - chorób przewlekłych (epilepsji, cukrzycy, astmy, mukowiscydozy i innych) - sytuacji kryzysowych lub traumatycznych - niepowodzeń edukacyjnych - zaniedbań środowiskowych - trudności adaptacyjnych - autyzmu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Insight : droga do mentalnej dojrzałości / Michał Pasterski. - Gliwice : Helion, 2016. - 1 płyta CD (23 godz 28 min. 40 sek.) : zapis cyfrowy, digital ; 12 cm.
(Onepress Exclusive)
Mentalna dojrzałość to stan głębokiej równowagi psychicznej, zdrowego samowsparcia i wolności od autodestrukcyjnych nawyków naszego umysłu. To samoświadomość prowadząca do zrozumienia swojej natury, a także odwaga do życia w zgodzie ze sobą. To również otwartość na swój świat wewnętrzny i gotowość do spojrzenia w najgłębsze zakamarki własnej psychiki. Droga do stanu mentalnej dojrzałości jest fascynującą podróżą do wnętrza siebie. Podróżą, której celem jest wgląd, samopoznanie i samodzielne rozwiązanie własnych mentalnych łamigłówek. Co Cię czeka na końcu tej drogi? Życie pełnią życia, według Twojego własnego przepisu. Insight to metoda, dzięki której przejdziesz przez ten proces samodzielnie, krok po kroku. Swoją przygodę zaczniesz od uspokajania chaotycznego umysłu i wglądu w swój świat wewnętrzny. Następnie nauczysz się wsłuchiwać w głos intuicji, tak aby móc odnajdywać w sobie odpowiedzi na najważniejsze pytania. Zdobędziesz też umiejętność nawiązywania dialogu z różnymi częściami własnej osobowości i poznasz cały zestaw praktycznych narzędzi do systematycznej pracy nad sobą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tutoring w polskiej szkole / Adrianna Sarnat-Ciastko. - Warszawa : Difin, 2015. - 244 s. : il. ; 23 cm.
(Engram)
Książka jest unikatową na rynku wydawniczym prezentacją rozwoju tutoringu w polskim systemie oświaty, będącego nową metodą, traktowaną jako swoista alternatywa dla wychowawstwa klasowego. Publikacja zawiera zestawienie treści porządkujących dotychczasową wiedzę o tutoringu, ze wskazaniem oryginalnych korzeni metody oraz polskiego jej wykorzystania. Obok tego wskazuje na skalę obecnego zastosowania tej metody w polskiej szkole, procedurę jej wdrażania, jak również możliwą przyszłość tutoringu. Książka uzupełniona jest opisem efektów stosowania tutoringu dla nauczyciela i ucznia, co zostało wykazane za pomocą badań porównawczych w grupie ponad 600 osób stosujących i nie stosujących tę metodę. Całość publikacji stanowi zatem kompletne źródło wiedzy dla praktyków i teoretyków, którzy szukają inspiracji do własnej działalności dydaktycznej i badawczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ziemianki : co panie z dworów łączyło z chłopkami / Marta Strzelecka. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Marginesy, 2023. - 261, [3] strony : ilustracje ; 23 cm.
Postępowe dobrodziejki czy strażniczki patriarchatu? Szkoła w Nałęczowie, działająca w pierwszej połowie XX wieku, wpisuje się w ostatni rozdział historii polskiego ziemiaństwa. W prowadzonej przez ziemianki placówce nauczano kobiety z różnych klas - choć w założeniu przede wszystkim chłopki - fachowego prowadzenia gospodarstwa. Marta Strzelecka rozmawia z rodzinami nauczycielek pracujących niegdyś w nałęczowskiej szkole oraz z dziećmi i krewnymi absolwentek, zgłębia archiwa, międzywojenną prasę, prace naukowe i zastanawia się, jak układały się relacje między ziemiankami i chłopkami i jakie znaczenie miały starania pań z dworów, by zbliżyć do siebie włościanki. "Ziemianki" opisują, jak rozwijał się system edukacji kobiet w Polsce, jak zmieniało się postrzeganie roli pani domu, osoby wolnej i samodzielnej, oraz jak w ówczesnej rzeczywistości kobiety wspierały się wzajemnie. I jak dużo my, w kolejnych pokoleniach, możemy mieć wspólnego z tamtymi córkami, żonami, partnerkami czy kobietami wybierającymi życie bez mężczyzn. Opowieść o dawnych podziałach klasowych i wyboistej drodze do emancypacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 6.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
W koszyku
Ortograficzne zasady nie zawsze łatwo wchodzą do głowy, ale z pewnością pomoże ci w tym ta książeczka. Poczytaj o Krzysiu i Katarzynie, którzy sprzątają odkurzaczem, o żmii, która niczym wstążka wije się na ścieżce, oraz o tym, że ropucha chwilę chce być sucha. Z zabawnymi wierszykami nauka ortograficznych reguł ze zwykłego obowiązku przerodzi się we wspaniałą zabawę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Summer Books
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Summer Book jest otwarty od czewca do września
Książka
W koszyku
Pedagogika twórczości to subdyscyplina pedagogiki, której głównym zadaniem jest generowanie wiedzy z zakresu wychowania do twórczości oraz pomocy w tworzeniu i rozwijaniu postawy twórczej człowieka. Pedagogika twórczości Krzysztofa J. Szmidta to pierwsza w polskiej literaturze przedmiotu tak szeroka próba przedstawienia problematyki i zainteresowań badawczych tej subdyscypliny.Autor, posiadający ponad dwudziestoletnie doświadczenie w tej dziedzinie, dzieli się z nami swoją wiedzą teoretyczną i praktyczną. Wyjaśnia kluczowe pojęcia związane z twórczością (w tym niezmiernie trudne do zdefiniowania samo pojęcie "twórczości"), przedstawia teorie twórczości, główne metody badawcze.Opisuje czynniki zapobiegające podjęciu lub rozwinięciu się procesów twórczych, charakteryzuje najważniejsze programy nauczania twórczości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opracowanie stanowi wartościowy materiał naukowy i edukacyjny skierowany przede wszystkim do wykładowców i studentów kierunków pedagogicznych. Treści w nim zawarte adresowane są także do nauczycieli, wychowawców, opiekunów i pedagogów szkolnych oraz do rodziców i wszystkich, którzy zainteresowani są kreowaniem odpowiadającej potrzebom współczesnej rzeczywistości, wartościowej przestrzeni szkolnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej
Katalog biblioteki wojewódzkiej
Katalog centralny powiatu grodziskiego