Pabian Angelika
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia BG
(1)
Autor
Drewnowski Jacek (1974- )
(218)
Roberts Nora (1950- )
(182)
Fabianowska Małgorzata
(178)
Zarawska Patrycja
(143)
Christie Agatha (1890-1976)
(139)
Pabian Angelika
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(130)
Mortka Marcin (1976- )
(129)
Dwornik Karolina
(127)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(125)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(124)
King Stephen (1947- )
(123)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(120)
Głowińska Anita
(116)
Zarawska Patrycja (1970- )
(116)
Goscinny René (1926-1977)
(115)
Szulc Andrzej
(114)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(110)
Mazan Maciejka
(108)
Mosiewicz Maria
(107)
Chotomska Wanda (1929- )
(106)
Steel Danielle (1948- )
(106)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(105)
Fabisińska Liliana (1971- )
(102)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(98)
Mróz Remigiusz (1987- )
(98)
Skalska Katarzyna
(98)
Balcer Karolina
(92)
Webb Holly
(92)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(91)
Supeł Barbara
(91)
Kraśko Jan (1954- )
(90)
Polkowski Andrzej
(89)
Skowrońska Emilia
(88)
Disney Walt (1901-1966)
(87)
Urban Miłosz
(87)
Ross Tony (1938- )
(86)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(85)
Pawlikowska Beata (1965- )
(85)
Spirydowicz Ewa
(85)
Coben Harlan (1962- )
(84)
Rzehak Wojciech
(84)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(83)
Onichimowska Anna (1952- )
(82)
Kroszczyński Stanisław
(81)
Michalak Katarzyna (1969- )
(81)
Frączek Agnieszka (1969- )
(79)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(78)
Gralak Anna
(77)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(77)
Puszczewicz Marek
(76)
Shakespeare William (1564-1616)
(76)
Broniek Dominik
(74)
Stanecka Zofia
(74)
Widmark Martin (1961- )
(74)
Braiter Paulina
(73)
Dybała Paweł (1981- )
(73)
Popławska Anna (literatura)
(73)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(73)
Dobrowolski Patryk
(72)
Masterton Graham (1946- )
(72)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(71)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(71)
Możdżyńska Aldona
(70)
Tuwim Julian (1894-1953)
(70)
Babińska Magdalena
(69)
Nowak Ewa (1966- )
(69)
Rudnicki Bogdan
(69)
Skura Artur
(69)
Gawryluk Barbara
(68)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(68)
Siemianowski Roch (1950- )
(68)
Zadura Janusz (1968- )
(67)
Rusinek Michał (1972- )
(66)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(65)
Królicki Zbigniew Andrzej
(65)
Prus Bolesław (1847-1912)
(65)
Rowling J. K. (1965- )
(65)
Siewior-Kuś Alina
(65)
Gardner Urszula
(64)
Grisham John (1955- )
(64)
Jansson Tove (1914-2001)
(64)
Wajs Joanna (1979- )
(64)
Cebo-Foniok Małgorzata
(63)
Clark Brenda
(63)
Gerritsen Tess (1953- )
(63)
Zaborowska Joanna
(63)
Ludwiczak Bolesław
(62)
Rusinek Joanna (1979- )
(62)
Sawicka Inga
(62)
Sparks Nicholas (1965- )
(62)
Wilusz Tomasz
(62)
Jaszecka Karolina
(61)
Oklejak Marianna
(61)
Stanecka Zofia (1972- )
(61)
Child Lee (1954- )
(60)
Koper Sławomir (1963- )
(60)
Lem Stanisław (1921-2006)
(60)
Nowicki Artur (ilustrator)
(60)
Czornyj Maksymilian (1989- )
(59)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(59)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Książka składa się z sześciu rozdziałów. Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwrócono w nim uwagę na przesłanki ukształtowania się współczesnego marketingu, podstawowe zasady i cele marketingu oraz konieczność rozróżnienia strategicznego i operacyjnego poziomu kompozycji instrumentów marketingowych. Kolejny podrozdział traktuje o specyfice marketingu konsumenckiego (B2C) i tzw. marketingu przemysłowego, nakierowanego na odbiorców biznesowych (B2B). Rozdział kończy syntetyczne omówienie ewolucji koncepcji marketingowych, z uwzględnieniem zmieniających się zadań i roli marketingu w przedsiębiorstwie oraz technologicznych przesłanek rozwoju marketingu. Rozważania rozdziału drugiego stanowią rozwinięcie podstawowej dla koncepcji marketingowej reguły S-T-P (Segmenting-Targeting-Positioning). Omówiono w nim istotę i znaczenie segmentacji, kryteria segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych i przemysłowych, podstawowe procedury segmentacji. Wiele uwagi poświęcono czynnikom decydującym o poprawności wyodrębniania segmentów i ocenie ich atrakcyjności jako rynku docelowego przedsiębiorstwa. W rozdziale omówiono strategie marketingu masowego, zróżnicowanego, skoncentrowanego, zindywidualizowanego. Rozdział zamykają rozważania wyjaśniające istotę, cele, kryteria i strategie pozycjonowania produktów (marek) na rynku docelowym. W rozdziale trzecim omówiono politykę ofertową przedsiębiorstwa. Zdefiniowano w nim pojęcie produktu, jego kluczowe atrybuty, przedstawiono klasyfikacje produktów konsumpcyjnych i przemysłowych. W charakterystyce poszczególnych faz cyklu życia produktów uwzględniono wielkość sprzedaży, koszty, zysk, typ nabywców, konkurencję, cele promocji. W rozdziale zaprezentowano komponenty portfolio produktów i macierz BCG. Wiele uwagi poświęcono wyjaśnieniu znaczenia marki, opakowania i ceny jako elementów oferty produktowej oraz jej wyróżnienia na tle konkurencji. Całość rozważań kończy tematyka gwarancji i rękojmi. Rozdział czwarty poświęcono polityce dystrybucji przedsiębiorstwa rozumianej jako zbiór decyzji i czynności umożliwiających dotarcie z ofertą przedsiębiorstwa do finalnych nabywców w odpowiadającym im miejscu, czasie i warunkach. Przedmiotem szczegółowego opisu jest system dystrybucji przedsiębiorstwa, jego cele, struktura, czynniki decydujące o wyborze transakcyjnych i logistycznych kanałów dystrybucji. W charakterystyce kanałów zwrócono uwagę na istotę, znaczenie i determinanty rozwoju elektronicznych kanałów dystrybucji i nowoczesnych rozwiązań logistycznych. W ostatnim punkcie rozdziału omówiono czynniki decydujące o zmianach struktury i rozwoju strategii dystrybucji wielokanałowej. W rozdziale piątym przedstawiono cele i instrumenty rynkowej komunikacji przedsiębiorstwa. Przedmiotem szczegółowych rozważań jest reklama, promocja sprzedaży oraz PR. Omówiono główne zadania realizowane przez te instrumenty, klasyfikację reklam i działań z zakresu PR, zaprezentowano środki promocji sprzedaży. Z uwagi na rosnące znaczenie Internetu jako medium komunikacyjnego omówiono specyfikę komunikacji marketingowej w sieci będącej naturalną konsekwencją społeczeństwa informacyjnego. Ostatni rozdział książki zawiera omówienie podstawowych mierników użytecznych w analizach, planowaniu i kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie. Są to narzędzia szczególnie użyteczne w zarządzaniu operacyjnym. Pozwalają w sposób skwantyfikowany opisywać rynek odniesienia, stanowiący podstawę określania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa, jak również ilościowy i wartościowy udział w rynku w różnych użytecznych przekrojach analitycznych. Szczególnie ważnym, a zarazem obszernym i zróżnicowanym obszarem pomiarowym marketingu jest badanie skuteczności użycia poszczególnych instrumentów marketingowych. Prezentowane zestawienia tabelaryczne obejmują główne mierniki i z pewnością nie wyczerpują zagadnienia, tym bardziej że rozwój instrumentów marketingowych ciągle inspiruje poszukiwanie nowych miar skuteczności. Rozdział zakończono rozważaniami na temat badania efektywności marketingu. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej
Katalog biblioteki wojewódzkiej
Katalog centralny powiatu grodziskiego