Marketing elektroniczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia BG
(10)
Autor
Anastasi Mark
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Barska Anetta
(1)
Biegun Katarzyna
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Górecka-Butora Patrycja
(1)
Kanclerz Anna
(1)
King Brett (1968- )
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Najman Marta
(1)
Sala Paweł
(1)
Strykowski Paweł
(1)
Trzeciak Sergiusz
(1)
Walker Jeff
(1)
Śnihur Janusz
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(9)
nieznany (po)
(1)
Temat
Kobieta
(2396)
Przyjaźń
(1874)
Rodzina
(1670)
Miłość
(1381)
Tajemnica
(1327)
Marketing elektroniczny
(-)
Powieść amerykańska
(1077)
Relacje międzyludzkie
(1043)
Zwierzęta
(914)
Śledztwo i dochodzenie
(855)
Zabójstwo
(808)
Powieść polska
(760)
Magia
(734)
II wojna światowa (1939-1945)
(668)
Rodzeństwo
(667)
Nastolatki
(664)
Dziewczęta
(658)
Dzieci
(644)
Uczucia
(610)
Życie codzienne
(534)
Małżeństwo
(526)
Policjanci
(508)
Poezja polska
(492)
Powieść angielska
(490)
Uczniowie
(461)
Literatura polska
(459)
Sekrety rodzinne
(451)
Boże Narodzenie
(423)
Trudne sytuacje życiowe
(418)
Osoby zaginione
(403)
Ludzie a zwierzęta
(400)
Przestępczość zorganizowana
(394)
Psy
(390)
Relacja romantyczna
(390)
Koty
(373)
Podróże
(361)
Matki i córki
(359)
Żydzi
(353)
Powieść młodzieżowa polska
(346)
Prywatni detektywi
(319)
Władcy
(318)
Opowiadanie dziecięce polskie
(317)
Pisarze polscy
(315)
Dziennikarze
(308)
Wybory życiowe
(308)
Arystokracja
(304)
Wakacje
(298)
Literatura dziecięca polska
(294)
Uprowadzenie
(289)
Poszukiwania zaginionych
(285)
Chłopcy
(278)
Dziadkowie i wnuki
(265)
Opowiadanie polskie
(258)
Zakochanie
(252)
Powieść młodzieżowa angielska
(245)
Zemsta
(240)
Ojcowie i córki
(239)
Seryjni zabójcy
(237)
Walka dobra ze złem
(237)
Mężczyzna
(235)
Dojrzewanie
(233)
Superbohaterowie
(231)
Śmierć
(231)
Samorealizacja
(230)
Wojna
(226)
Pisarze
(222)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(219)
Polityka
(216)
Polacy za granicą
(213)
Spisek
(212)
Politycy
(210)
Samotność
(206)
Stworzenia fantastyczne
(206)
Wychowanie w rodzinie
(206)
Dziecko
(202)
Marzenia
(202)
Potwory
(196)
Ludzie bogaci
(194)
Lekarze
(192)
Adaptacja filmowa
(181)
Krainy i światy fikcyjne
(181)
Powieść francuska
(179)
Czarownice i czarownicy
(175)
Duchy
(174)
Przyroda
(174)
Szczęście
(173)
Szpiegostwo
(173)
Język polski
(171)
Podróże w czasie
(165)
Obyczaje i zwyczaje
(162)
Pomaganie
(161)
Kłamstwo
(159)
Las
(158)
Poezja dziecięca polska
(157)
Wsie
(155)
Literatura
(154)
Kaczor Donald (postać fikcyjna)
(152)
Ojcowie i synowie
(152)
Rzeczywistość postapokaliptyczna
(152)
Zdrada
(152)
Aktorzy polscy
(151)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
O niezależności, także tej finansowej marzy każdy. Kto nie chciałby w końcu przestać martwić się o codzienne wydatki? Marnować czas na frustrującą, nudną pracę? Wiedzieć, że byt całej rodziny nie zależy od złego humoru szefa, który nagle zabiera Ci premię? Na szczęście możesz wyrwać się z tego zaklętego kręgu i znacznie podwyższyć swoje dochody — bez wychodzenia z domu. Współczesny świat oferuje narzędzia, które pozwolą Ci zbić majątek, o ile wykorzystasz je właściwie. Tysiące ludzi zarabiają dziś w sieci — Ty także możesz to robić. W tej książce Mark Anastasi, żywy przykład sieciowego american dream, opisuje trzydzieści dwie strategie zarabiania w internecie. Znajdziesz tu konkretne informacje, statystyki, studia przypadków oraz szczegółowe opisy poruszania się po użytecznych zakamarkach sieci. Dowiesz się, jak znaleźć niszę i napisać e-book, jak aktywnie szukać klientów zainteresowanych Twoimi produktami cyfrowymi, jak prowadzić webinarium i jak reklamować się w sieci. Nauczysz się korzystać z programów partnerskich i usług podwykonawców. Zobaczysz także, na czym polega prowadzenie stron członkowskich. Jeśli chcesz uwolnić się od codziennej orki i zamienić ją na krótkie chwile z laptopem, zacznij czytać już dziś!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą, a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szukasz kompendium wiedzy o współpracy z influencerami? Interesują Cię polskie case studies i badania dotyczące naszego rynku? Jesteś marketerem i szukasz sposobu na ulepszenie swoich kampanii, a może jako twórca chcesz spojrzeć na ten temat okiem marki? To dla Ciebie powstał Influencer marketing od A do Z! W książce zebraliśmy wiele praktycznych wskazówek: od przygotowania strategii, przez rozliczenia i tematy prawne, aż po analitykę. Zaprosiliśmy też do współpracy 36 ekspertów - influencerów i marketerów, którzy podzielili się swoim doświadczeniem. Wspólnie z nimi przeprowadzimy Cię przez 10 etapów kampanii, odkryjemy przed Tobą niepublikowane dotąd case studies, a na deser zaserwujemy zestawienie najbardziej inspirujących influencerów - Influencer WhiteList!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rewolucja technologiczna, w szczególności mobilna, powoduje, że świat jaki znamy odchodzi w przeszłość. W czasach, gdy tylko wyobraźnia jest ograniczeniem, rzeczy wielkie powstają pod każdą szerokością geograficzną. Bankowość nie może lekceważyć tej dynamiki. Na naszych oczach wizje Bretta Kinga o "Banku 3.0" stają się rzeczywistością, bo ignorowanie nowych potrzeb klientów to zbrodnia. Gdy inni tylko się przyglądają, warto podjąć wyzwanie i wdrażać przełomowe rozwiązania. IKO, bankowość mobilna 4G stworzona przez PKO Banki Polski, to dowód, że rynkowy standard może powstać nad Wisłą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 303, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom. Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Wprowadzanie nowego — nawet najlepszego — produktu na rynek zawsze wiąże się z niepewnością i dużym ryzykiem. Nigdy nie wiesz, czy znajdą się klienci zainteresowani tym, co chcesz im sprzedać, i czy uda Ci się do nich dotrzeć. Na pewno myślisz, że wśród tysięcy najróżniejszych sposobów zdobywania klientów trudno znaleźć taki, który sprawdzi się w niemal każdej sytuacji... A jednak taki sposób istnieje — i naprawdę działa. Sięgnij po tę książkę i dowiedz się więcej od jej autora: człowieka, który diametralnie zmienił świat marketingu internetowego i własne życie, a swoją rewolucyjną metodę przetestował nie tylko na sobie. Jeff Walker szczerze, wyczerpująco i na konkretnych przykładach opisuje tu swoją filozofię sprzedawania produktów, zanim jeszcze pojawią się na rynku. Pozwól, by doradził Ci, co musisz zrobić i w jakiej kolejności. Zobacz, jak kontaktować się z potencjalnymi klientami, by zyskać ich sympatię oraz zaufanie, pisać listy sprzedażowe oraz zapowiadać swój produkt. Odkryj także, jak skłonić ludzi, by kupili Twój świetny produkt i byli z niego zadowoleni. Jeff pokaże Ci, jak zacząć od zera i jak zbudować firmę z niczego. Jeśli tylko masz w sobie pasję i chcesz zmienić swoje życie, ta książka Ci w tym pomoże!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram - to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie dysponujesz milionowym budżetem na reklamę... Ale masz jedną, zasadniczą przewagę nad wielką korporacją, w której cieniu cichutko rozwijasz swój biznes - jesteś elastyczny! Nowe pomysły wdrażasz zaraz po tym, jak pojawią się w Twojej głowie. Nie musisz ich z nikim konsultować. Gdy przychodzi do Ciebie klient, na bieżąco decydujesz, czy poczęstować go herbatą, dać mu rabat, czy dorzucić gratis. Jesteś blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, które do Ciebie pasują. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjęciami umieszczonymi na Pintereście i Instagramie. Zaproś ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno nie wydasz na tę działalność fortuny, bo tu liczą się Twój czas i zaangażowanie, nie pieniądze. Tylko... skoro to takie fantastyczne kanały, dlaczego tak niewiele firm umiejętnie z nich korzysta? Liczne firmy są w nich obecne, ale nie znają ich możliwości. Nie mają pojęcia, jak spektakularne efekty mogą uzyskać, jeśli tylko okiełznają ich moc. Bądź sprytniejszy od innych. Poznaj mechanizmy rządzące światem mediów społecznościowych i zmuś je do tego, by dla Ciebie pracowały!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej
Katalog biblioteki wojewódzkiej
Katalog centralny powiatu grodziskiego