Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(21)
Forma i typ
Książki
(21)
Publikacje fachowe
(2)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(19)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia BG
(21)
Autor
Šmid Wacław
(2)
Barańska Marzena
(1)
Barska Anetta
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Cichowicz Anna
(1)
Cymanow-Sosin Klaudia
(1)
Dietrich Malwina
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Dziubińska Joanna (filolog)
(1)
Fandrejewska Alicja
(1)
Franson Sally
(1)
Heath Robert (1947- )
(1)
Hołota Marcin
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jasiołek Katarzyna
(1)
Maksymiuk Renata
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Murdoch Anna
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Posner Harriet
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Siara Olga
(1)
Spychalska Marta
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Śnihur Janusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(19)
angielski
(1)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(2396)
Przyjaźń
(1873)
Rodzina
(1669)
Miłość
(1381)
Tajemnica
(1322)
Reklama
(-)
Powieść amerykańska
(1077)
Relacje międzyludzkie
(1043)
Zwierzęta
(913)
Śledztwo i dochodzenie
(854)
Zabójstwo
(806)
Powieść polska
(760)
Magia
(733)
II wojna światowa (1939-1945)
(668)
Rodzeństwo
(665)
Nastolatki
(663)
Dziewczęta
(658)
Dzieci
(642)
Uczucia
(609)
Życie codzienne
(534)
Małżeństwo
(526)
Policjanci
(507)
Poezja polska
(492)
Powieść angielska
(490)
Uczniowie
(461)
Literatura polska
(459)
Sekrety rodzinne
(451)
Boże Narodzenie
(423)
Trudne sytuacje życiowe
(417)
Osoby zaginione
(402)
Ludzie a zwierzęta
(400)
Przestępczość zorganizowana
(394)
Psy
(390)
Relacja romantyczna
(390)
Koty
(373)
Podróże
(361)
Matki i córki
(359)
Żydzi
(353)
Powieść młodzieżowa polska
(346)
Opowiadanie dziecięce polskie
(317)
Prywatni detektywi
(317)
Władcy
(317)
Pisarze polscy
(315)
Dziennikarze
(308)
Wybory życiowe
(308)
Arystokracja
(304)
Wakacje
(298)
Literatura dziecięca polska
(294)
Uprowadzenie
(288)
Poszukiwania zaginionych
(284)
Chłopcy
(278)
Dziadkowie i wnuki
(265)
Opowiadanie polskie
(258)
Zakochanie
(251)
Powieść młodzieżowa angielska
(245)
Ojcowie i córki
(239)
Zemsta
(238)
Seryjni zabójcy
(237)
Walka dobra ze złem
(237)
Mężczyzna
(235)
Dojrzewanie
(233)
Śmierć
(231)
Samorealizacja
(230)
Superbohaterowie
(230)
Wojna
(226)
Pisarze
(221)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(219)
Polityka
(216)
Polacy za granicą
(212)
Spisek
(211)
Politycy
(210)
Samotność
(206)
Stworzenia fantastyczne
(206)
Wychowanie w rodzinie
(205)
Dziecko
(202)
Marzenia
(202)
Potwory
(196)
Ludzie bogaci
(193)
Lekarze
(192)
Adaptacja filmowa
(181)
Krainy i światy fikcyjne
(181)
Powieść francuska
(179)
Czarownice i czarownicy
(175)
Duchy
(174)
Przyroda
(174)
Szczęście
(173)
Szpiegostwo
(173)
Język polski
(171)
Podróże w czasie
(165)
Obyczaje i zwyczaje
(162)
Pomaganie
(161)
Kłamstwo
(159)
Las
(157)
Poezja dziecięca polska
(157)
Literatura
(154)
Kaczor Donald (postać fikcyjna)
(152)
Ojcowie i synowie
(152)
Rzeczywistość postapokaliptyczna
(152)
Zdrada
(152)
Aktorzy polscy
(151)
Kradzież
(151)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Case study (studium przypadku)
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Powieść
(1)
Romans
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
21 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama i jej ograniczenia : standardy europejskie a prawo polskie / Marzena Barańska. - Stan prawny na dzień 1 czerwca 2011. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2011. - 195 s. : il. ; 24 cm.
Forma i typ
Temat
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą, a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Krystalizacja opinii publicznej / Edward L. Bernays ; przekład Olga Siara. - Wydanie I. - Warszawa : Narodowe Centrum Kultury, 2019. - 179, [1] strona : ilustracja ; 24 cm.
(Myśl o Kulturze)
Edward Louis Bernays (1891?1995), austriacko-amerykański teoretyk i praktyk public relations oraz badacz zagadnień z zakresu zjawiska opinii publicznej. Uznawany za ?ojca PR? oraz prekursora szeregu dziedzin wiedzy o komunikacji masowej. Doświadczenie zdobywał w wielu prywatnych przedsiębiorstwach oraz w powołanej przez prezydenta Woodrowa Wilsona rządowej agencji, której zadaniem było kształtowanie społecznego poparcia dla udziału Stanów Zjednoczonych w I wojnie światowej. W książce Krystalizacja opinii publicznej, wydanej w 1923 roku, Bernays definiuje i określa horyzonty funkcjonalności nowego zawodu, jakim na początku XX wieku stał się doradca public relations. Pionierska książka, ukazująca się po raz pierwszy w polskim tłumaczeniu, jest także bardzo aktualnym wykładem ujawniającym retrospektywnie trwałość i efektywność oddziaływań komunikacyjnych na odbiorcę w wieku rewolucji mediów. Według Bernaysa opinia publiczna jest podmiotowym interlokutorem w dyskusji, a doradztwo public relations bardziej sztuką komunikacji niż inżynierią społeczną. [?] W znacznym stopniu to dzięki Bernaysowi w ramach współczesnej systematyki dyscyplin naukowych funkcjonują autonomiczne subdyscypliny, takie jak na przykład socjologia opinii publicznej lub psychologia opinii publicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku / Klaudia Cymanow-Sosin. - Wydanie 1. - Kraków : Petrus, copyright 2020. - 154 strony : ilustracje ; 24 cm.
(Osoba i Media ; 3)
Monografia Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku to istotna pozycja nie tylko dla znawców komunikowania wizerunkowego, studentów i wykładowców, ale także dla nas wszystkich jako twórców i odbiorców komunikatów perswazyjnych. Publikacja stanowi także cenną pomoc dla specjalistów z zakresu public relations, reklamy, a także dziennikarzy i edukatorów. Autorce należą się słowa uznania za aktualność problematyki, fachowość analiz, dojrzałość badawczą i praktyczność celów. Podjęła ona ważne tematy, związane z wykorzystaniem mechanizmów wywierania wpływu jako skutecznego narzędzia walki wizerunkowej, perswazji światopoglądowej, czy dyskredytującej, albo egoistycznej gry interesów, jak ma to miejsce w przypadku mowy nienawiści. Publikacja ukazuje zjawisko perswazyjności przy pomocy kategorialnej definicji operacyjnej i dostarcza empirycznej wiedzy na temat faktycznego funkcjonowania perswazji w przekazach reklamowych, społecznych, medialnych oraz językowych. ks. dr hab. Michał Drożdż, prof. UPJPII (…). Połączenie najnowszej wiedzy medioznawczej z klarownym przypomnieniem podstaw jest wciąż w cenie w nauczaniu akademickim. Zakres problematyki poruszanej w omawianym tomie studiów prezentuje współczesny punkt widzenia, aktualną metodologię i przedstawia wielość ważnych zagadnień w sposób naukowo kompetentny. prof. dr hab. Andrzej Zawada, Uniwersytet Wrocławski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka służy doskonaleniu umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu zawodowym. Przeznaczona jest zarówno dla osób już aktywnych na ranku pracy w marketingu, promocji i reklamy, jak i dla studentów uczelni biznesowych. Koncentruje się na rozwijaniu umiejętności pisania tekstów i dokumentów branżowych: notatek służbowych, korespondencji, sprawozdań oraz innych umiejętności językowych: rozumienia tekstu czytanego i słuchanego, formułowania wypowiedzi ustnych. Zawiera ćwiczenia gramatyczno-leksykalne z naciskiem na nauczanie terminologii specjalistycznej z dziedziny: marketingu, promocji i reklamy, a w szczególności ćwiczenia doskonalące umiejętności niezbędne do analizy case studies, wprowadzania produktu na rynek, badania rynku, analizy SWOT oraz brainstorming sessions. Książka jest napisana w American English ze względu na popularność tej odmiany języka angielskiego w marketingu. Załączone do książki gratisowe nagranie mp3 wykonał native speaker z wymową American English. Poziom językowy B1–B2. Autorki uczą Biznes English na Akademii Leona Koźmińskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
obyczajowa
W koszyku
Jest bezwzględna. Jest bezczelna. Nie polubisz jej od razu. Casey Pedergast jest dyrektorką kreatywną agencji reklamowej. W świecie brandów i marek czuje się jak ryba w wodzie i bezwzględnie pnie się po szczeblach kariery. W wolnych chwilach czyta. Głównie Instagrama. Kiedy jej szefowa wpada na genialny pomysł zatrudnienia pisarzy do kampanii reklamowych, Casey ma pozyskać najbardziej gorące nazwiska świata literatury. Ale gdy pierwszą ofiarą ma być przystojny pisarz Ben, sprawy mogą się łatwo wymknąć spod kontroli. Co wyniknie z polowania Panny Ambitnej na Przystojnego Pisarza? Kto zyska, a kto straci na zderzeniu wielkiego świata literatury i reklamy? I czy jest tam miejsce na miłość? Przezabawna i momentami gorzka opowieść zdradzająca kulisy świata, do którego każdy z nas chciałby zajrzeć. Ale czy chcielibyśmy w nim zostać na dłużej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opakowania czyli Perfumowanie śledzia : o grafice, reklamie i handlu w PRL-u / Katarzyna Jasiołek. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Marginesy, 2021. - 431, [1] strona : ilustracje ; 25 cm.
Grafika i forma niektórych powojennych opakowań dziś budzi ogromny sentyment. Przywołuje wspomnienie smaku, zapachu, wyjątkowych chwil. Ówczesne opakowania projektowali rodzimi artyści graficy. Ich nazwiska czasem są znane – to malarze, plakaciści, graficy warsztatowi – a czasem brzmią obco. Twórcy opakowań rzadko mieli okazję sygnować swoje projekty, bo czy ktoś zwróciłby uwagę na podpis na pudełku, kopercie płyty czy etykiecie? Katarzyna Jasiołek przekopała się przez tony opakowań. Wszystko po to, by znaleźć odpowiedzi na serię pytań. Kto projektował najlepsze opakowania? Dlaczego słoiki i etykiety dyskwalifikowały nasze towary na zachodnich rynkach? Jak wyglądał skup opakowań i kto mógł liczyć na to, że jego pudełko czy butelka trafi na wystawę w galerii? I czy PRL naprawdę był szary?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreatywność w reklamie / Anna Murdoch. - Wyd. 1, 5 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2003 - 247, [1] s. : il. ; 24 cm.
Forma i typ
Jak pisać teksty reklamowe? Jak doskonalić swe umiejętności? Jak zaplanować innowację, oryginalną i twórczą reklamę, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii reklamowej? To tylko wybrane zagadnienia, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w niniejszej książce. Autorka, dzieląc się swoją wiedzą i bogatym doświadczeniem, przedstawia warsztat i narzędzia reklamotwórcy. Wykorzystując zarówno opis (modele, definicje, przykłady), jak i zabawę. Uczy skutecznego posługiwania się słowem, obrazem i muzyką w reklamie. Porusza także tematykę technik kreatywnych w reklamie, sposobów doskonalenia warsztatu copywritera, najnowszych tendencji kreatywnych w reklamie oraz problem zintegrowania reklamy z innymi elementami promocji w spójnym planie marketingowym. Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu reklamowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing mody : strategia, branding i promocja / Harriet Posner ; tłumaczenie Anna Cichowicz. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2019. - 240 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 26 cm.
Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody – są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia copywritingu : słowo daję, zyski rosną! / Darek Puzyrkiewicz. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 200 stron ; 21 cm.
(Onepress)
Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usługi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguły pisania tekstów perswazyjnych. Dzisiaj mamy do dyspozycji nieco inne techniki i inne możliwości, ale dobry tekst reklamowy jest zawsze na czasie. Ty też możesz zostać rasowym copywriterem — takim, który wie, co i kiedy powiedzieć, umie rozwiać wątpliwości, dąży do celu i pokazuje go z odpowiedniej perspektywy. Naucz się mówić jasno i precyzyjnie i postaraj się na wskroś poznać swoich klientów. Jeśli chcesz tak działać, Biblia copywritingu powinna znaleźć się wśród Twoich ulubionych książek. Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczysz, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Co więcej, ta książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych — odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych. Przede wszystkim jednak jej zadaniem jest przekonanie Cię, że copywriting wymaga wiary w produkt, wiary w siebie i chęci porozumienia się z klientem. Cała reszta to tylko dodatki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawowe dla każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać?Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.Treść książki zawiera zbiór i opis podstawowych elementów, jakie składają się na nośny komunikat reklamowy. Należą tu m.in. takie pojęcia, jak mit, slogan, iluzja, przesąd, metafora. Ale także kulturowo wypracowane w społeczności elementy typu: stereotyp, archetyp, fobia, obsesja itp. Ich uwzględnienie w projektowaniu nowej, dobrej reklamy niewątpliwie poprawi odbiór przez potencjalnych konsumentów produktów i usług. Występuje wówczas bowiem głęboko zakorzeniony w psychice proces rozumienia społecznie znaczących form i opisujących je pojęć, które dotyczą naszego zachowania jako klientów.Najważniejszym działem tej książki jest ten, który traktuje o samej procedurze projektowania nowej reklamy. W książce szczegółowo opisano etapy i fazy procesu projektowania.Istotnym elementem całości jest zamieszczony na końcu książki "Słownik terminologiczny", który precyzyjnie opisuje i wyjaśnia znaczenie wszystkich trudniejszych pojęć, stosowanych w trakcie opisu czynności projektowania reklamy.Wychodzimy bowiem z założenia, że reklama musi przynosić PROFIT, a zatem być co najmniej: Pomysłowa, Rozrywkowa, Ofensywna, Fantazyjna, Interesująca, Towarzysząca.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
-500 najciekawszych pod względem językowym lub najbardziej popularnych sloganów reklamowych, które pojawiły się w kampaniach telewizyjnych w ciągu ostatnich 10 lat -ciekawe i użyteczne aneksy: słowa najczęściej występujące w sloganach, slogany najdłużej wykorzystywane w kampaniach reklamowych, slogany wykorzystywane w promocji więcej niż jednej marki, a także ważne konkursy branży reklamowo-marketingowej w Polsce -indeksy: kategorii reklamowanych produktów oraz sloganów ułożonych według tych kategorii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademickie Warsztaty Dziennikarskie)
Wizualny aspekt komunikowania dostrzegalny jest zwłaszcza we współczesnej sytuacji nadmiaru przekazów medialnych. Skoro przekazy konkurują o naszą uwagę, zawsze łatwiej będzie zobaczyć, a dopiero potem ewentualnie przeczytać. Dobrze o tym wiedzą autorzy reklam, specjaliści public relations i redaktorzy popularnych pism. Wszyscy chcą wywrzeć wpływ na odbiorców, choć kierują się różnymi celami i używają różnych sposobów.W drugiej części książki znajdujemy rzeczowe spojrzenie na prawo do osobistego wizerunku. Teksty dotyczą zarówno prawa polskiego, jak i niemieckiego oraz rosyjskiego. Daje to możliwość porównań i ma bardzo praktyczne znaczenie: zarówno dla osób prywatnych, którym może się zdarzyć, że zostaną zaskoczone publicznym eksponowaniem swojego wizerunku w niekoniecznie korzystnym kontekście, jak i dla redaktorów i wydawców, którzy powinni liczyć się z koniecznością tłumaczenia się przed sądem ze swoich decyzji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej
Katalog biblioteki wojewódzkiej
Katalog centralny powiatu grodziskiego