Motywacja pracy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(14)
Forma i typ
Książki
(12)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Audiobooki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia BG
(12)
Multimedia BG
(2)
Autor
Sędzimir Tomasz
(2)
Buckingham Marcus
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Goodall Ashley
(1)
Gąsior Marcin (marketing)
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Karney Elżbieta J
(1)
Kozłowski Waldemar Ryszard
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Lipa Michał
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Nieckarz Zdzisław
(1)
Pan Buk
(1)
Pani Bukowa
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Wiseman Liz
(1)
Witkowska Magda
(1)
Więckowski Maciej
(1)
Wojtaszczyk Katarzyna
(1)
Zaręba Maciej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Temat
Kobieta
(2416)
Przyjaźń
(1886)
Rodzina
(1683)
Miłość
(1389)
Tajemnica
(1334)
Motywacja pracy
(-)
Powieść amerykańska
(1077)
Relacje międzyludzkie
(1052)
Zwierzęta
(916)
Śledztwo i dochodzenie
(861)
Zabójstwo
(812)
Powieść polska
(760)
Magia
(743)
II wojna światowa (1939-1945)
(673)
Rodzeństwo
(673)
Nastolatki
(665)
Dziewczęta
(663)
Dzieci
(650)
Uczucia
(616)
Życie codzienne
(536)
Małżeństwo
(526)
Policjanci
(512)
Poezja polska
(492)
Powieść angielska
(490)
Uczniowie
(466)
Literatura polska
(459)
Sekrety rodzinne
(455)
Boże Narodzenie
(426)
Trudne sytuacje życiowe
(424)
Osoby zaginione
(406)
Ludzie a zwierzęta
(401)
Przestępczość zorganizowana
(395)
Relacja romantyczna
(394)
Psy
(392)
Koty
(374)
Podróże
(363)
Matki i córki
(362)
Żydzi
(357)
Powieść młodzieżowa polska
(346)
Władcy
(322)
Prywatni detektywi
(320)
Opowiadanie dziecięce polskie
(317)
Wybory życiowe
(317)
Pisarze polscy
(315)
Dziennikarze
(312)
Arystokracja
(304)
Wakacje
(299)
Literatura dziecięca polska
(294)
Uprowadzenie
(290)
Poszukiwania zaginionych
(286)
Chłopcy
(283)
Dziadkowie i wnuki
(267)
Opowiadanie polskie
(258)
Zakochanie
(253)
Powieść młodzieżowa angielska
(245)
Walka dobra ze złem
(242)
Zemsta
(241)
Ojcowie i córki
(240)
Seryjni zabójcy
(238)
Mężczyzna
(236)
Dojrzewanie
(234)
Śmierć
(234)
Superbohaterowie
(233)
Samorealizacja
(231)
Wojna
(227)
Pisarze
(222)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(219)
Polityka
(217)
Polacy za granicą
(214)
Spisek
(213)
Politycy
(211)
Samotność
(210)
Stworzenia fantastyczne
(208)
Wychowanie w rodzinie
(207)
Marzenia
(204)
Dziecko
(202)
Ludzie bogaci
(198)
Potwory
(196)
Lekarze
(193)
Krainy i światy fikcyjne
(185)
Adaptacja filmowa
(181)
Czarownice i czarownicy
(179)
Powieść francuska
(179)
Duchy
(174)
Przyroda
(174)
Szczęście
(173)
Szpiegostwo
(173)
Język polski
(171)
Podróże w czasie
(165)
Obyczaje i zwyczaje
(162)
Pomaganie
(161)
Las
(160)
Kłamstwo
(159)
Wsie
(158)
Poezja dziecięca polska
(157)
Kradzież
(154)
Literatura
(154)
Ojcowie i synowie
(154)
Zdrada
(153)
Kaczor Donald (postać fikcyjna)
(152)
PRL
(152)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Opracowanie
(2)
Poradniki
(2)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Książki mówione
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Psychologia
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Nade wszystko pragniesz być oceniany. Kultura organizacji jest kluczem do jej sukcesu. Najważniejsze jest planowanie strategiczne. Kompetencje należy mierzyć, a słabości eliminować. Przywództwo jest czymś namacalnym. Powyższe stwierdzenia sprawiają wrażenie podstawowych prawd dotyczących dzisiejszego środowiska pracy. W rzeczywistości jednak są kłamstwami. Guru od wzmacniania mocnych stron pracowników i autor bestsellerów Marcus Buckingham oraz szef działu przywództwa i inteligencji zespołowej Ashley Goodall pokazują, że za każdym razem, gdy pojawiamy się w pracy, stykamy się z tymi samymi wielkimi oszustwami: zniekształceniami, fałszywymi założeniami i błędami myślowymi, które prowadzą nieuchronnie do dysfunkcji i frustracji. Za pomocą wciągających historii i wnikliwych analiz autorzy ujawniają istotne prawdy, które myślący i otwarci przywódcy szybko docenią: o tym, że największe znaczenie mają siła i spójność zespołu, a nie kultura firmy; że powinniśmy mniej się skupiać na odgórnym planowaniu, a bardziej na dostarczaniu pracownikom wiarygodnych, aktualnych informacji; że zamiast próbować synchronizować cele pracowników, powinniśmy dążyć do wywołania wśród nich poczucia celowości i znaczenia wykonywanej pracy; że ludzie nie chcą być ciągle oceniani, ale zależy im na życzliwej uwadze. Obalając mity dotyczące przywództwa, planowania i równowagi w świecie korporacji, Buckingham i Godall kwestionują konwencjonalną wiedzę na temat świata biznesu. Dzięki temu każdy czytelnik tej książki może stać się lepszym pracownikiem, ale przede wszystkim lepszym liderem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znany szwedzki trener i behawiorysta rozprawia się ze złymi szefami. I przekonuje, że nawet z najcięższymi przypadkami można się dogadać. Czy wiecie, że ludzie najczęściej zwalniają się z powodu szefa, a nie z powodu pracy? Zastanawiasz się czasami, dlaczego szef zachowuje się tak a nie inaczej? Rozmyślasz, jak powinieneś ułożyć sobie z nim relacje, by praca przestała być horrorem? A może sam jesteś szefem i codziennie zmagasz się z pracownikami, którzy ewidentnie się obijają? Jeśli tak, to ta książka jest właśnie dla Ciebie. Powiedzmy sobie szczerze: świat jest pełen złych szefów. Na każdym szczeblu, w każdej firmie znajdziemy szefów, którzy przysparzają problemów sobie, współpracownikom, są niekompetentni i zwyczajnie wredni. Mamy szefów, którzy unikają odpowiedzialności, i takich, przez których przemawia czyste zło. Część z nich jest tak nieudolna, że firma w zasadzie dałaby sobie lepiej radę bez nich. Jesteś tego świadomy, a mimo to codziennie musisz wykonywać ich głupie polecenie. I do tego z uśmiechem… Pewnie często zadajesz sobie pytanie, co właściwie myśli twój szef i skąd się biorą jego irracjonalne zachowania. Dlaczego więc nie przyjrzeć się źródłom niektórych jego dziwactw, aby zabezpieczyć się przed ich przykrymi skutkami? Unikanie bycia palantem nie wymaga żadnego wykształcenia. Wystarczy tylko trochę zdrowego rozsądku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(HR)
W publikacji Autor przedstawia praktyczne podejście do procesu motywowania w oparciu o szereg narządzi diagnostycznych, umożliwiających pomiar badanego procesu, a tym samym analizę i diagnozę celem jego optymalizacji. Oprócz doboru środków motywujących istotną kwestią są uwarunkowania procesu motywacyjnego dotyczące takich obszarów, jak: przywództwo, dopasowanie pracownika do treści pracy, czy wytworzenie pozytywnego klimatu organizacyjnego. Należy przy tym pamiętać, iż podstawą motywowania w każdej organizacji powinien być szacunek do pracownika, oraz stworzenie mu możliwości zaspokojenia potrzeby samorealizacji.W publikacji omówiono następujące obszary związane z poruszaną problematyką:teoretyczne podstawy i teorie motywacji pracowników,istotne uwarunkowania motywacji pracowników,praktyczne narzędzia analizy motywacji pracowniczej,ocena efektywności motywacji pracowniczej.Motywowanie jako jedna z głównych funkcji kierowania ludźmi, stanowi obecnie o perspektywie rozwoju organizacji. Dlatego też istotnym wyzwaniem dla praktyków jest poszukiwanie narzędzi umożliwiających pomiar motywacji oraz określenie jej związku przyczynowo-skutkowego z efektywnością organizacji w aspekcie ilościowym oraz jakościowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 331 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Człowiek uczy się na błędach, zwłaszcza w pracy. Popełniasz wciąż te same pomyłki? Bądź kreatywny, zacznij popełniać nowe! Od Pana Buka dowiesz się, jak dostać obniżkę zamiast podwyżki i dać się przygnieść przez asap, fakap i dedlajn. Jak znaleźć najgorszą pracę na świecie, a potem nie potrafić jej rzucić. A przede wszystkim - po co pracować, tak właściwie. Pani Bukowa nauczy cię, jak przetrwać w korporacyjnej dżungli i ogarnąć wieczór integracyjny w escape roomie. Jak od siedzenia na Fejsie zostać social media ninją. A także jak obeżreć się na szkoleniu i zawsze, ale to zawsze, mieć przy sobie kubek kawy. Bo narzekamy na pracę, ale w sumie bez niej byłoby nudno. Trzeba tylko wiedzieć, jak robić, żeby się nie narobić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Budowanie zaangażowania w zespołach : jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy / Tomasz Sędzimir. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 241, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Skąd się bierze brak zaangażowania zespołu w pracę? Jakie mechanizmy psychologiczne i socjologiczne stoją za oporem i zniechęceniem? W jaki sposób radzić sobie z tymi zjawiskami, aby zmieniać postawy, zachowania i nawyki zatrudnionych? Jak wiele w procesie budowania zaangażowania podwładnych zależy od ich przełożonego? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w tej książce. Autor podszedł do zagadnienia budowania zaangażowania zespołów z uwzględnieniem najnowszych odkryć z zakresu coachingu, psychologii humanistycznej i pozytywnej, dialogu motywującego, wreszcie - psychologii behawioralnej i poznawczo-behawioralnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Psychologia w służbie Twojego biznesu. Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie mógłby zlecić swojemu zespołowi, robi sam, bo przecież "nikt tak dobrze jak ja...". Co niestety bywa prawdą - wielu szefów zauważa, że ich pracownicy nie są odpowiednio zaangażowani w realizowanie powierzonych im zadań."... [Lubimy czytać.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których przygotowany został model prezentujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności klientów. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientów w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu pomiędzy jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się możliwe dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu. Książka jest przeznaczona zarówno dla naukowców, jak i praktyków biznesowych zajmujących się zagadnieniami pracowniczymi i klienckimi oraz dla studentów kierunków ekonomicznych i biznesowych. Z jednej strony systematyzuje zagadnienia teoretyczne w obszarze satysfakcji i lojalności klienta oraz motywacji i satysfakcji pracownika, z drugiej zaś zawiera studium różnych metod pomiaru omawianych zagadnień.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
(Prosta Droga do Wiedzy)
Twoje zadanie jako menedżera polega na tym, by osiągnąć jak najwyższy zwrot z fizycznych, emocjonalnych i intelektualnych wysiłków swoich ludzi. W tym przypadku nie chodzi o zwrot z inwestycji, lecz o zwrot z energii. Jak jednak rozpalić ogień w każdym z pracowników, skoro z badań wynika, że większość z nich wykorzystuje zaledwie ułamek swojego potencjału?W swoim świetnym poradniku Brian Tracy, mistrz motywacji, podpowiada, jak rozbudzić gwiazdorski potencjał w każdym z członków zespołu roboczego. Odwołując się do wieloletnich badań i tysięcy godzin przepracowanych nad maksymalizacją wyników osobistych i organizacyjnych, formułuje proste i zwięzłe wskazówki dotyczące działań, które należy podejmować (lub których należy zaprzestać), aby inspirować pracowników do wybitnych osiągnięć. Książka Pełną parą! zawiera liczne sprawdzone oraz skuteczne pomysły i strategie, dzięki którym możesz:Ľ stworzyć atmosferę pracy opartą na zaufaniu,Ľ wyzbyć się obaw, które powstrzymują ludzi przed działaniem,Ľ wyznaczać precyzyjne cele i założenia,Ľ wyzwolić potencjał poszczególnych osób,Ľ motywować i inspirować pracowników do dokonań, które wydawały im się nieosiągalne,Ľ aktywować "czynnik X" w celu osiągnięcia maksymalnej produktywności,Ľ wyrażać uznanie, nagradzać i wzmacniać pozytywne zachowania, by ludzi wkładali większą energię w działanie."Genialna! Pełną parą! może zrewolucjonizować firmę od podstaw, ponieważ wyjawia tajemnice szczytowej produktywności i maksymalnych wyników każdego z pracowników. To najwybitniejsza i najważniejsza książka biznesowa roku!".Ivan Misner, autor bestsellerów "New York Timesa" oraz założyciel BNI® i Referral Institute®
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K.703 / 00 (1 egz.)
Audiobook
CD
książka mówiona
W koszyku
Bestseller New York Times`a Wydanie uaktualnione z przedmową Stephena R. Coveya Szefowie dzielą się na dwie kategorie - Inspiratorów oraz Demotywatorów. Podczas kiedy pierwsi wydobywają z pracowników 100% ich zdolności, drudzy uruchamiają zaledwie połowę ich możliwości. Ten poradnik przeznaczony jest zarówno dla managerów, którzy chcą skutecznie wpływać na wydajność, jak i dla współpracowników - warto zrozumieć jaki jest styl pracy w twojej firmie i co możesz zrobić, aby go polepszyć. Ponad 200 rzeczywistych historii z niemalże każdej branży na rynku pracy, znajdujących się w tej książce, dowodzi, jak niewiele czasem trzeba, aby stać się dobrym managerem. Nawet jeśli pracujesz pod dowództwem Demotywatora lub sam nim jesteś - to nigdy nie jest wyrok - możesz za pomocą podanych tu wskazówek stać się osobą, która popycha innych do działania, przyciąga talenty i stymuluje ich rozwój. Autorka, w oparciu o badania, podaje szereg opracowanych przez siebie strategii na maksymalne wykorzystanie potencjału pracowników, bez konieczności ich terroryzowania i wywierania presji. Brzmi nierealnie? A jednak, to możliwe!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Employer branding - kolejne modne angielskobrzmiące określenie wymyślone przez dział HR po to, by wyciągnąć od zarządu pieniądze na następne niewiele wnoszące szkolenie? Absolutnie nie! Właściwie przeprowadzone działania z zakresu employer brandingu wcale nie muszą być drogie. Ba, przykład wielu rodzimych firm pokazuje wręcz, że koszty mogą być równe zeru, a i tak przedsiębiorstwo staje się pracodawcą z wyboru. Albo inaczej - pracodawcą pierwszego wyboru. Firmą, w której ludzie chcą pracować. Dostrzegasz korzyści takiego stanu rzeczy, prawda? Szczególnie dziś, gdy - mówiąc językiem biznesu - spory popyt na pracownika nie spotyka się z odpowiednią podażą, a na rynku pracy wygrywają te firmy, które oferują ludziom TO COŚ. Coś więcej niż pensję, owocowe poniedziałki, pizzę w czwartek, strefę relaksu i pakiet MultiSport. Coś, dla czego warto wstawać z łóżka w poniedziałkowy poranek. Coś, dla czego można od czasu do czasu zostać w biurze godzinę dłużej. Coś, co sprawia, że chce się działać dla szefa, zespołu, klientów i samego siebie. Chcesz się wiedzieć, czym jest TO COŚ? Chcesz z tego korzystać we własnej firmie? Zacznij zatem czytać - i dowiedz się, jak robić skuteczny employer branding po polsku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 331 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej
Katalog biblioteki wojewódzkiej
Katalog centralny powiatu grodziskiego