Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(129)
Forma i typ
Książki
(125)
Publikacje naukowe
(41)
Poradniki i przewodniki
(36)
Publikacje fachowe
(35)
Publikacje dydaktyczne
(15)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Audiobooki
(3)
Dostępność
dostępne
(97)
wypożyczone
(32)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia BG
(126)
Filia nr 2 w Grodzisku Mazowieckim
(2)
Multimedia BG
(3)
Autor
Sielicki Leszek
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bednarski Arkadiusz
(2)
Gasper Dorota
(2)
Kauf Sabina
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Kućma Tomasz
(2)
Lipka Anna
(2)
Malcherek Monika
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Motyl Paweł
(2)
Mruk Henryk
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Sędzimir Tomasz
(2)
Śliwiński Rafał
(2)
Anastasi Mark
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Atlas Radosław
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Balicki Tomasz
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Bartosiak Jacek (1976- )
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Bielewicz Michał
(1)
Bloch Michał
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Błaszczak Ewa
(1)
Carnegie Dale (1888-1955)
(1)
Catmull Edwin E
(1)
Celuch Krzysztof
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Cymanow-Sosin Klaudia
(1)
Czajkowski Adam
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Czerniak-Swędzioł Justyna
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Danik Lidia
(1)
Denderski Mikołaj
(1)
Dib Allan
(1)
Dietrich Malwina
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Domagała Joanna (ekonomia)
(1)
Domarecki Krzysztof
(1)
Dornfeld Agnieszka
(1)
Doroba Anita
(1)
Drejerska Nina
(1)
Dubel Przemysław
(1)
Dzikowicz Marek (1986- )
(1)
Eagle Alan
(1)
Eichelberger Wojciech (1944- )
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Espinoza Chip (1962- )
(1)
Fabijańczyk Justyna
(1)
Falicki Paweł (1954- )
(1)
Fandrejewska Alicja
(1)
Fassnacht Martin (1965- )
(1)
Fielding Paul J
(1)
Ford Henry (1863-1947)
(1)
Fried Jason
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Godin Seth
(1)
Golonko Magdalena
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Goodall Ashley
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Gotkowska Anna
(1)
Gołasa Piotr
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gołembski Marcin
(1)
Gołębiewski Jarosław
(1)
Graeber David (1961- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grela Joanna
(1)
Gromada Arkadiusz
(1)
Gryn Magdalena
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Góralczyk Bogdan (1954- )
(1)
Górecka Aleksandra Katarzyna
(1)
Gąsior Marcin (marketing)
(1)
Gębska Agata
(1)
Głąb Paweł
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Hagan Margaret
(1)
Hajduk Grzegorz
(1)
Haman Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(1)
Hansson David Heinemeier
(1)
Hartley Gregory (1963- )
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Iacocca Lee A. (1924- )
(1)
Iger Robert (1951- )
(1)
Imieliński Przemysław
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Jakimiuk Krzysztof
(1)
Jakóbczak Agata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(65)
2010 - 2019
(61)
Okres powstania dzieła
2001-
(108)
1901-2000
(4)
1901-1914
(1)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(129)
Język
polski
(123)
nieznany (po)
(4)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(14)
Menedżerowie
(12)
Przedsiębiorcy
(4)
Dorośli
(1)
Handlowcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura amerykańska
(3)
Temat
Zarządzanie
(28)
Marketing
(17)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(17)
Przedsiębiorstwo
(11)
Menedżerowie
(9)
Przywództwo
(9)
Innowacje
(7)
Logistyka
(7)
Motywacja pracy
(7)
Techniki sprzedaży
(6)
Coaching
(5)
Kadry
(5)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Media społecznościowe
(5)
Organizacja
(5)
Strategia marketingowa
(5)
Zaangażowanie pracowników
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Kultura organizacyjna
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Organizacje
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Copywriting
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Konkurencja
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Organizacja pracy
(3)
Praca
(3)
Reklama
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Zarządzanie zmianą
(3)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Content marketing
(2)
Digitalizacja
(2)
Etyka biznesu
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Finansowanie
(2)
Handel wysyłkowy
(2)
Internet
(2)
Kompetencje menedżerskie
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Kreatywność
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Magazyn
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Perswazja
(2)
Plan marketingowy
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Praca zespołowa
(2)
Prawo
(2)
Produktywność pracy
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Przemysł motoryzacyjny
(2)
Samorealizacja
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Scrum
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Start-up
(2)
Sukces
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Usługi
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zwinne zarządzanie
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Administracja publiczna
(1)
Alpinizm
(1)
Anioły biznesu
(1)
Asertywność
(1)
Atak słowny
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Badanie rynku
(1)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Biznesplan
(1)
Blog
(1)
Bogactwo
(1)
Branża informatyczna
(1)
Ceny
(1)
Coaching menedżerski
(1)
Controlling
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Crowdfunding
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czas
(1)
Decyzje
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Design
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Temat: czas
2001-
(36)
1901-2000
(11)
1989-2000
(9)
1945-1989
(6)
1801-1900
(2)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(19)
Stany Zjednoczone (USA)
(6)
Świat
(2)
Azja Środkowa
(1)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Dania
(1)
Finanse
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(50)
Opracowanie
(21)
Monografia
(20)
Podręcznik
(8)
Materiały pomocnicze
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Raport z badań
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Antologia
(1)
Artykuł naukowy
(1)
Autobiografia
(1)
Biografia
(1)
Esej
(1)
Komentarz prawny
(1)
Monografie
(1)
Poradnik językowy
(1)
Poradniki
(1)
Publicystyka
(1)
Tablice i wzory
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(2108)
Edukacja i pedagogika
(795)
Socjologia i społeczeństwo
(740)
Medycyna i zdrowie
(650)
Psychologia
(612)
Zarządzanie i marketing
(129)
Kultura i sztuka
(478)
Biologia
(455)
Religia i duchowość
(445)
Podróże i turystyka
(377)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(359)
Hobby i czas wolny
(307)
Kulinaria
(305)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(304)
Rozwój osobisty
(289)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(274)
Literaturoznawstwo
(271)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(229)
Etnologia i antropologia kulturowa
(213)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(180)
Kultura fizyczna i sport
(160)
Geografia i nauki o Ziemi
(151)
Styl życia, moda i uroda
(142)
Językoznawstwo
(135)
Fizyka i astronomia
(127)
Filozofia i etyka
(113)
Ochrona środowiska
(106)
Informatyka i technologie informacyjne
(87)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(77)
Architektura i budownictwo
(71)
Nauka i badania
(71)
Inżynieria i technika
(67)
Media i komunikacja społeczna
(59)
Praca, kariera, pieniądze
(59)
Transport i logistyka
(44)
Dom i ogród
(43)
Rolnictwo i leśnictwo
(39)
Chemia
(33)
Matematyka
(28)
Archeologia
(27)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(16)
129 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Forma i typ
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zespół to nie tylko grupa ludzi mających wspólny cel w firmowej rzeczywistości. Zespołem może być także klasa w szkole, grupa wolontariuszy albo rodziców realizujących jakieś zadanie, dla którego trzeba się zjednoczyć i działać razem. A wszędzie tam, gdzie pojawiają się zespoły i wyzwania, jakie przed nimi stają, rodzą się nie tylko dobre pomysły, ale i nieporozumienia. Pozytywna energia, która powinna towarzyszyć wspólnej pracy, to pojawia się, to znika. Podobnie jest z celem ? raz świeci jasno na horyzoncie, raz ginie we mgle pobocznych wątków, bezproduktywnych dyskusji i czasu spędzanego na realizacji celów pośrednich, niekoniecznie prowadzących w dobrą stronę... By uniknąć powszechnego zniechęcenia i rezygnacji, działającym razem ludziom potrzebna jest pomoc, której na imię coaching zespołowy. Autorzy tej książki to coachowie z wieloletnim doświadczeniem. Za jej pośrednictwem dzielą się wiedzą z zakresu wspierania zespołów w rozwoju, w rozwiązywaniu konfliktów, w kryzysach, ale też w powstawaniu, integrowaniu czy odradzaniu się grupy projektowej. W kolejnych pięciu częściach tego poradnika wprowadzają w temat, krok po kroku prezentują schemat prawidłowo przebiegającego procesu coachingu zespołowego, pokazują modele, techniki i narzędzia, jakimi w swojej pracy posługuje się coach zespołowy, poruszają temat coachingowej superwizji oraz przytaczają konkretne przykłady udanych procesów coachingu zespołowego, jakie sami przeprowadzili.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja omawia zagadnienia z obszaru gospodarki magazynowej. Głównym przesłaniem książki jest zrozumienie mechanizmów funkcjonowania współczesnej gospodarki w skali mikro i makro.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym / redakcja naukowa Rafał Śliwiński. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 203 strony : ilustracje ; 24 cm.
Książka ma na celu przybliżenie charakteru i kierunków zmian strategicznych związanych z otoczeniem globalnym, zarządzaniem zasobami ludzkimi, zarządzaniem różnorodnością kulturową, strategicznych uwarunkowań przywództwa, oraz podejmuje problem sukcesji w przedsiębiorstwach rodzinnych, a także przedstawia problem zarządzania własnością intelektualną przedsiębiorstwa międzynarodowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego jedne zespoły osiągają świetne wyniki, a inne borykają się z trudnościami? Czy można być gwiazdą o doskonałych indywidualnych osiągnięciach i jednocześnie wspaniałym graczem zespołowym? W książce "Skuteczne zespoły" autorzy przedstawiają siedem kluczowych czynników wpływających na wydajność zespołową oraz niezwykle jasne zalecenia pozwalające stworzyć naprawdę świetny zespół. Wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas pracy z zespołami ratownictwa medycznego, załogami promów kosmicznych czy drużynami sportowymi przenieśli na grunt organizacji. Czytelnicy znajdą tu praktyczne, oparte na dowodach naukowych i badaniach psychologicznych wskazówki, jak stać się skutecznym liderem zespołu oraz jego świetnym członkiem.[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
W ciągu miesiąca w Polsce powstaje ponad dwadzieścia tysięcy przedsiębiorstw. Część z nich odnosi sukces, inne jakoś prosperują, ale duży odsetek przedsiębiorców prędzej czy później podejmuje decyzję o zamknięciu działalności. Zakładaniu firmy zwykle towarzyszy entuzjazm i poczucie spełnienia marzeń o własnym biznesie i wolności. Niestety, rzeczywistość boleśnie weryfikuje nadmiar optymizmu i nierealistyczne założenia. Jak się więc przygotować do prowadzenia własnej działalności i o czym należy pamiętać przy zakładaniu przedsiębiorstwa? Czy są jakieś sposoby, które gwarantują odniesienie sukcesu w biznesie? [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Donald Trump jest żywą legendą świata biznesu. Jego wielka kariera to historia pełna spektakularnych wzlotów i nie mniej widowiskowych upadków. Niejednokrotnie doświadczył na własnej skórze goryczy klęski i dlatego nauczył się przekuwać porażki w kolejne sukcesy. Wiedząc, że dziś stanowi wzór do naśladowania dla ludzi takich jak Ty — ambitnych, odważnych, gotowych podjąć się nawet bardzo ryzykownych wyzwań — szczerze mówi o tym, jak realizować swoje marzenia, pokonując wszelkie przeszkody i własne słabości. Poczucie pewności siebie jest kluczowe na drodze do sukcesu, bo dzięki niemu możesz być elastyczny i zmierzyć się z przeciwnościami. Ta książka powstała po to, aby umocnić fundamenty Twojej pewności siebie, zdolności i pragnień, abyś nigdy się nie poddawał!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania konieczne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu. Autor opisuje wiele case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie firmy, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero czy Drutex. Materiał wieńczy bardzo dokładna, wielowątkowa i obszerna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Podjęta w recenzowanej pracy problematyka luki informacyjnej w kontekście zarządzania projektami informatycznymi nie była dotąd w piśmiennictwie polskim ujęta tak dogłębnie i szeroko. Autor znakomicie przy tym balansuje między naukowym i praktycznym punktem widzenia, płynnie łącząc wyniki własnych obserwacji i wywiadów z wiedzą literaturową. Dlatego przedłożone do recenzji opracowanie stanowi bardzo wartościową pozycję, użyteczną tak dla badaczy, jak i praktyków zarządzania przedsięwzięciami informatycznymi” – dr hab. Jakub Swacha, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego, Instytut Informatyki w Zarządzaniu, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co łączy zakup kawy w automacie, darmową opiekę medyczną dla pracowników i budowę wielkiego lotniska w szczerym polu? Na ekonomii musi znać się każdy, bo każdy przecież podejmuje decyzje ekonomiczne. Odpowiedz na 1000 pytań i sprawdź, co wiesz na temat tego, jak funkcjonuje współczesna gospodarka. Poziom trudności pytań zawartych w książce jest zróżnicowany i choć przeważają te odnoszące się do wiedzy na poziomie akademickim, to opracowanie może być popularno-naukowym źródłem wiedzy dla czytelników niebędących zawodowymi ekonomistami. Istotną cechą zawartych w książce pytań jest nie tylko osadzenie ich w teoriach ekonomicznych, ale także znaczny odsetek pytań dotyczących rzeczywistości gospodarczej. Książka adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich (różnych kierunków ekonomicznych), nauczycieli przedmiotu podstawy przedsiębiorczości w szkołach średnich (zarówno ogólnokształcących, jak i zawodowych o profilu ekonomicznym), a także osób przygotowujących się do olimpiad i konkursów z dziedziny ekonomii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Sztuka wzbogacania się / Wallace D. Wattles ; przekład Katarzyna Mnichowska. - [Piaseczno] : Heraclon International. Storybox.pl, [2022]. - 1 płyta audio (CD) (2 godz. 41 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Autor w oparciu o monistyczne nauki hinduizmu wyjaśnia, w jaki sposób pokonać bariery mentalne, które ograniczają nas w osiągnięciu bogactwa i szczęścia. Zwraca uwagę na to, jak duże znaczenie ma tworzenie, a nie rywalizacja o rzeczy już istniejące. Dzieli się sposobem myślenia, który stanowi ukryty klucz do przyciągania bogactwa. Dzieło Wallace’a D. Wattles’a – choć w drugiej połowie XX. wieku nieco zapomniane – od kilkunastu lat zaczyna być odkrywane na nowo i umieszczane w zestawieniach najcenniejszych lektur z zakresu sukcesu osobistego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
biograficzna
W koszyku
S&OP / Roman Wendt. - [Kiełpin] : BookEdit, 2024. - 121 stron : ilustracje ; 21 cm.
Praktyczny i zwięzły przewodnik po wdrożeniu i doskonaleniu procesów planowania i prognozowania w firmach właścicielskich średniej wielkości. Autor, Roman Wendt, opierając się na swoich bogatych doświadczeniach, przedstawia sprawdzone rozwiązania, które można wdrożyć w każdej firmie produkcyjnej, niezależnie od jej wielkości i branży. Dzięki tej książce dowiesz się: Czym jest S&OP i jak pozwala uzyskać przewagę nad konkurencją. Jak wyglądają etapy S&OP i czym różnią się od tych stosowanych w dużych korporacjach. Dlaczego wdrożenia S&OP w firmach właścicielskich średniej wielkości się nie udają i jak temu zaradzić. Jak wykorzystać i dostosować zamieszczone w książce gotowe szablony narzędzi i rozwiązań, by zadziałały w twojej firmie. Książka jest przeznaczona dla właścicieli, menedżerów, którzy chcą poprawić efektywność swoich procesów planowania i prognozowania, i dzięki temu uzyskać przewagę nad konkurencją. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wkrótce dostępne: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Książka zawiera wskazówki, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Audiobook
CD
książka mówiona
W koszyku
Bestseller New York Times`a Wydanie uaktualnione z przedmową Stephena R. Coveya Szefowie dzielą się na dwie kategorie - Inspiratorów oraz Demotywatorów. Podczas kiedy pierwsi wydobywają z pracowników 100% ich zdolności, drudzy uruchamiają zaledwie połowę ich możliwości. Ten poradnik przeznaczony jest zarówno dla managerów, którzy chcą skutecznie wpływać na wydajność, jak i dla współpracowników - warto zrozumieć jaki jest styl pracy w twojej firmie i co możesz zrobić, aby go polepszyć. Ponad 200 rzeczywistych historii z niemalże każdej branży na rynku pracy, znajdujących się w tej książce, dowodzi, jak niewiele czasem trzeba, aby stać się dobrym managerem. Nawet jeśli pracujesz pod dowództwem Demotywatora lub sam nim jesteś - to nigdy nie jest wyrok - możesz za pomocą podanych tu wskazówek stać się osobą, która popycha innych do działania, przyciąga talenty i stymuluje ich rozwój. Autorka, w oparciu o badania, podaje szereg opracowanych przez siebie strategii na maksymalne wykorzystanie potencjału pracowników, bez konieczności ich terroryzowania i wywierania presji. Brzmi nierealnie? A jednak, to możliwe!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Employer branding - kolejne modne angielskobrzmiące określenie wymyślone przez dział HR po to, by wyciągnąć od zarządu pieniądze na następne niewiele wnoszące szkolenie? Absolutnie nie! Właściwie przeprowadzone działania z zakresu employer brandingu wcale nie muszą być drogie. Ba, przykład wielu rodzimych firm pokazuje wręcz, że koszty mogą być równe zeru, a i tak przedsiębiorstwo staje się pracodawcą z wyboru. Albo inaczej - pracodawcą pierwszego wyboru. Firmą, w której ludzie chcą pracować. Dostrzegasz korzyści takiego stanu rzeczy, prawda? Szczególnie dziś, gdy - mówiąc językiem biznesu - spory popyt na pracownika nie spotyka się z odpowiednią podażą, a na rynku pracy wygrywają te firmy, które oferują ludziom TO COŚ. Coś więcej niż pensję, owocowe poniedziałki, pizzę w czwartek, strefę relaksu i pakiet MultiSport. Coś, dla czego warto wstawać z łóżka w poniedziałkowy poranek. Coś, dla czego można od czasu do czasu zostać w biurze godzinę dłużej. Coś, co sprawia, że chce się działać dla szefa, zespołu, klientów i samego siebie. Chcesz się wiedzieć, czym jest TO COŚ? Chcesz z tego korzystać we własnej firmie? Zacznij zatem czytać - i dowiedz się, jak robić skuteczny employer branding po polsku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Czas to moneta twojego życia. Jedyna, jaką masz, i tylko ty możesz zdecydować, w jaki sposób ma być wydana. Uważaj, aby inni nie zrobili tego za ciebie". Carl Sandburg Skuteczne planowanie naszego życia pozwala nam angażować się w działania, których w innym razie musielibyśmy się wyrzec. Rezerwując w planie konkretny czas na niektóre aktywności, mamy pewność, że je wykonamy. To konstatacja cenionego socjologa Eviatara Zerubavela. Jan Yager w książce "Zdążyć z czasem na czas", opierającej się na swoich obserwacjach i wynikach własnych badań oraz uznanych autorytetów, uczy, jak uzyskać większą wydajność w świecie, w którym praca stawia przed nami nieustannie coraz większe wymagania. Tę naukę zawiera, w największym skrócie, w wyspecyfikowanych poniżej pytaniach, na które wyczerpująco i konstruktywnie udziela odpowiedzi w tekście swojej książki. Oto one: - jaki jest najważniejszy czynnik, nad którym masz kontrolę, a który pomoże ci zyskać większą wydajność, - jak wdrożyć opracowany przez autorkę schemat P.I.E. – Priorytetyzuj., Inicjuj., Ewaluuj., który pozwoli ci optymalnie zaplanować każdy dzień, - jak brzmi pięć pytań dotyczących twojej przyszłej spuścizny i na co w związku z tym zdecydujesz przeznaczać swój czas, - jak poradzić sobie z powszechnymi marnotrawcami czasu, takimi jak ustalanie zbyt wielu aktywności na dany dzień, niewłaściwe planowanie czy odkładanie działań na później, - jak lepiej radzić sobie z pracą i wszelkimi aktywnościami, aby zaoszczędzić czas, - jakie kwestie kulturowe mają wpływ na nasze zarządzanie czasem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
To nie jest książka do czytania. To talia technik wpływu! Perswazyjny poker to książka oparta na pomyśle krótkich i praktycznych rozdziałów. Jej struktura to 54 karty, tak jak w klasycznej talii kart do gry. Znajdziesz w niej przekrojową wiedzę z zakresu perswazji konwersacyjnej, komunikacji, prezentacji i etycznych technik wywierania wpływu, a nowatorska forma książki da ci możliwość praktycznego treningu. Trzy minuty! Tyle czasu potrzeba, aby zapoznać się z jedną z kart. Techniki są proste i gotowe do natychmiastowego zastosowania. Mimo że ich źródłem jest wiele naukowych prac i badań, autorzy przetłumaczyli ich treść na przystępny i łatwy język. W każdym rozdziale jest szereg przykładów z różnych obszarów życia i biznesu, aby zainspirować cię do użycia omawianych technik w codziennej praktyce. Skuteczność każdej techniki została wielokrotnie przetestowana, aby dać ci gotowe narzędzia, których użycie wywołuje konkretny rezultat po stronie rozmówcy. Opanowanie wszystkich technik może być oczywiście wyzwaniem, ale na szczęście można wprowadzać je w życie sukcesywnie i ciągle doskonalić biegłość w ich stosowaniu. Ucz się na świadomym i nieświadomym poziomie. Talia została stworzona w taki sposób, że techniki pojawiają nie tylko w przykładach, ale przede wszystkim zostały ukryte w opisach. W kartach są „zaszyte” również techniki z innych kart i wszystko to łączy się i przenika. Taki nowoczesny sposób uczenia się jest niezwykle skuteczny. Niektóre z kart znalazły swoją ilustrację w trwającym 60 sekund filmie, gdzie autorzy prezentują, jak używać danej techniki w dialogu handlowym i w przypadku konkretnych obiekcji rozmówcy. Wówczas link do tego filmu na YouTube znajdziesz u dołu karty. Obojętnie czy jesteś menedżerem, sprzedawcą, negocjatorem, nauczycielem czy rodzicem – te techniki są dla ciebie. Książka pokazuje, jak w praktyczny sposób można zachęcić innych do naszych rozwiązań i zmieniać przekonania rozmówcy tak, aby dostrzegł nowe możliwości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka stosowana / redakcja Dominik Zimon. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 158 stron : ilustracje ; 24 cm.
Monografia ma na celu usystematyzowanie wiedzy z zakresu logistyki stosowanej w różnych aspektach zarządzania przedsiębiorstwem. Ze względu na dużą dawkę teorii, połączonej z praktycznymi poradami, jej adresatami są zarówno nauczyciele akademiccy i studenci, jak też przedsiębiorcy chcący usprawnić procesy logistyczne w swoich firmach. Publikacja jest owocem pracy dziesięciu Autorów, pod redakcją dr. Dominika Zimona i zawiera jedenaście rozdziałów, w których zostały omówione poszczególne aspekty tytułowego zagadnienia. Problematyka książki obejmuje między innymi:- zarządzanie łańcuchem dostaw,- zaopatrzenie,- przepływ informacji,- analizę centrów dystrybucyjnych i sieci handlowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Franczyza : nowoczesny model rozwoju biznesu / Marta Joanna Ziółkowska. - Wydanie 4. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 227 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Pierwsza w Polsce książka będąca kompendium wiedzy o nowoczesnym modelu biznesu dynamicznie rozwijającym się na całym świecie, jakim jest franczyza. Zaprezentowano w niej istotę i genezę powiązań franczyzowych wraz ze szczegółową typologią franczyzy oraz wpływ powiązań franczyzowych na rozwój przedsiębiorstwa. Autorka szczegółowo przedstawiła zalety i wady oraz szanse i zagrożenia rozwoju tej metody prowadzenia działalności gospodarczej dla franczyzodawcy, jak i dla franczyzobiorcy. Po raz pierwszy w literaturze polskiej kompleksowo zebrano i zaprezentowano statystyki ogólnoświatowe dotyczące powiązań franczyzowych. Na tle analizy rozwoju powiązań franczyzowych w świecie zaprezentowano możliwości i poziom wykorzystania franczyzy przez polskie przedsiębiorstwa oraz trendy rozwoju tej formy współpracy w Polsce. Szczegółowo przedstawiono także uwarunkowania prawne działalności opartej na zasadach franczyzy zarówno w Polsce, jak i w krajach Unii Europejskiej oraz Stanach Zjednoczonych Ameryki. W części empirycznej poruszono kwestie wykorzystania franczyzy w przedsiębiorstwach zarówno tych będących dawcami licencji, jak i franczyzobiorcami. Idealna książka dla tych, którzy chcą zaznajomić się z tym, jak funkcjonują powiązania franczyzowe w praktyce gospodarczej. Książka pozwala posiąść niezbędną wiedzę przedsiębiorcom zainteresowanym zakupem licencji franczyzowej. Przeznaczona jest także dla właścicieli i kadry zarządzającej przedsiębiorstw, zarówno posiadających już sieć sklepów franczyzowych oraz tych, dopiero planujących rozwijać system franczyzowy, a także wszystkich tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę o tej formie współpracy gospodarczej. Niniejsza książka skierowana jest również do studentów i wykładowców szkół wyższych, zwłaszcza o profilu ekonomicznym, bowiem franczyza jest szansą dla niezależnych przedsiębiorców na podjęcie działalności gospodarczej pod "parasolem" znanej i rozpoznawalnej marki. Dla twórców unikalnego know-how jest natomiast drogą rozwoju i wzrostu poziomu rozpoznawalności marki. "Poza niewątpliwymi walorami naukowo-poznawczymi książka ma istotną wartość aplikacyjną, może być cenną lekturą dla praktyków gospodarczych uczestniczących w łańcuchach franczyzowych oraz tych, którzy interesują się podjęciem tego typu współpracy" - z recenzji prof. zw. dr hab. Krzysztofa Mareckiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Scrum ; edycja 1)
SCRUM, czyli zwinne (ang. Agile) podejście do wytwarzania usług i produktów, wymyślono po to, by realizować zadania w krótszym czasie, z użyciem mniejszej ilości zasobów i w jak najlepszym "dopasowaniu" do oczekiwań klienta. Zespoły pracujące w Scrumie, starzy agile'owi wyjadacze, zwykle sobie to podejście chwalą i chętnie korzystają z niego przy prowadzeniu kolejnych projektów. Niestety dla osoby, która dopiero zaczyna pracować w podejściu zwinnym, sprawa zwykle nie jest prosta. Wdrożenie się do "zwinności" wymaga czasu i wskazówek od doświadczonych Scrum Masterów. Skoro mowa o wskazówkach od bardziej doświadczonych praktyków Scrumu - książka, którą Ci proponujemy, stanowi świetny wstęp do tego, by zacząć działać zwinnie. Jej autor, sam znawca tematu, praktykujący Agile & Scrum oraz dzielący się tą wiedzą z uczestnikami szkoleń, zebrał w tej publikacji wskazówki własne i wielu innych Scrum Masterów. Poczynając od zupełnych podstaw i zasad Scruma, przez problemy, z jakimi spotkasz się w codziennej pracy nad projektami, aż po kwestie dyskusyjne, postrzegane z różnych punktów widzenia - niniejszy poradnik stanowi swego rodzaju kompendium praktycznej wiedzy na temat Scruma i Agile'a podany w przystępnej hasłowej formie. Dzięki temu będzie Ci się łatwo po nim poruszać. Książka składa się z dwóch głównych części. Pierwsza, napisana wspólnie przez praktyków, opiera się na naszych doświadczeniach. Nie boimy się poruszać ważnych tematów, nie pomijamy ich. Stworzyliśmy przewodnik, w którym poruszamy wiele różnych obszarów i wierzymy, że każdy otwarty czytelnik znajdzie coś dla siebie. Druga część jest transkrypcją kursu Agile & Scrum.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej
Katalog biblioteki wojewódzkiej
Katalog centralny powiatu grodziskiego