Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(129)
Forma i typ
Książki
(125)
Publikacje naukowe
(41)
Poradniki i przewodniki
(36)
Publikacje fachowe
(35)
Publikacje dydaktyczne
(15)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Audiobooki
(3)
Dostępność
dostępne
(97)
wypożyczone
(32)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia BG
(126)
Filia nr 2 w Grodzisku Mazowieckim
(2)
Multimedia BG
(3)
Autor
Sielicki Leszek
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bednarski Arkadiusz
(2)
Gasper Dorota
(2)
Kauf Sabina
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Kućma Tomasz
(2)
Lipka Anna
(2)
Malcherek Monika
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Motyl Paweł
(2)
Mruk Henryk
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Sędzimir Tomasz
(2)
Śliwiński Rafał
(2)
Anastasi Mark
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Atlas Radosław
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Balicki Tomasz
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Bartosiak Jacek (1976- )
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Bielewicz Michał
(1)
Bloch Michał
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Błaszczak Ewa
(1)
Carnegie Dale (1888-1955)
(1)
Catmull Edwin E
(1)
Celuch Krzysztof
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Cymanow-Sosin Klaudia
(1)
Czajkowski Adam
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Czerniak-Swędzioł Justyna
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Danik Lidia
(1)
Denderski Mikołaj
(1)
Dib Allan
(1)
Dietrich Malwina
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Domagała Joanna (ekonomia)
(1)
Domarecki Krzysztof
(1)
Dornfeld Agnieszka
(1)
Doroba Anita
(1)
Drejerska Nina
(1)
Dubel Przemysław
(1)
Dzikowicz Marek (1986- )
(1)
Eagle Alan
(1)
Eichelberger Wojciech (1944- )
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Espinoza Chip (1962- )
(1)
Fabijańczyk Justyna
(1)
Falicki Paweł (1954- )
(1)
Fandrejewska Alicja
(1)
Fassnacht Martin (1965- )
(1)
Fielding Paul J
(1)
Ford Henry (1863-1947)
(1)
Fried Jason
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Godin Seth
(1)
Golonko Magdalena
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Goodall Ashley
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Gotkowska Anna
(1)
Gołasa Piotr
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gołembski Marcin
(1)
Gołębiewski Jarosław
(1)
Graeber David (1961- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grela Joanna
(1)
Gromada Arkadiusz
(1)
Gryn Magdalena
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Góralczyk Bogdan (1954- )
(1)
Górecka Aleksandra Katarzyna
(1)
Gąsior Marcin (marketing)
(1)
Gębska Agata
(1)
Głąb Paweł
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Hagan Margaret
(1)
Hajduk Grzegorz
(1)
Haman Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(1)
Hansson David Heinemeier
(1)
Hartley Gregory (1963- )
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Iacocca Lee A. (1924- )
(1)
Iger Robert (1951- )
(1)
Imieliński Przemysław
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Jakimiuk Krzysztof
(1)
Jakóbczak Agata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(65)
2010 - 2019
(61)
Okres powstania dzieła
2001-
(108)
1901-2000
(4)
1901-1914
(1)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(129)
Język
polski
(123)
nieznany (po)
(4)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(14)
Menedżerowie
(12)
Przedsiębiorcy
(4)
Dorośli
(1)
Handlowcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura amerykańska
(3)
Temat
Zarządzanie
(28)
Marketing
(17)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(17)
Przedsiębiorstwo
(11)
Menedżerowie
(9)
Przywództwo
(9)
Innowacje
(7)
Logistyka
(7)
Motywacja pracy
(7)
Techniki sprzedaży
(6)
Coaching
(5)
Kadry
(5)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Media społecznościowe
(5)
Organizacja
(5)
Strategia marketingowa
(5)
Zaangażowanie pracowników
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Kultura organizacyjna
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Organizacje
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Copywriting
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Konkurencja
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Organizacja pracy
(3)
Praca
(3)
Reklama
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Zarządzanie zmianą
(3)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Content marketing
(2)
Digitalizacja
(2)
Etyka biznesu
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Finansowanie
(2)
Handel wysyłkowy
(2)
Internet
(2)
Kompetencje menedżerskie
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Kreatywność
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Magazyn
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Perswazja
(2)
Plan marketingowy
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Praca zespołowa
(2)
Prawo
(2)
Produktywność pracy
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Przemysł motoryzacyjny
(2)
Samorealizacja
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Scrum
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Start-up
(2)
Sukces
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Usługi
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zwinne zarządzanie
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Administracja publiczna
(1)
Alpinizm
(1)
Anioły biznesu
(1)
Asertywność
(1)
Atak słowny
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Badanie rynku
(1)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Biznesplan
(1)
Blog
(1)
Bogactwo
(1)
Branża informatyczna
(1)
Ceny
(1)
Coaching menedżerski
(1)
Controlling
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Crowdfunding
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czas
(1)
Decyzje
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Design
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Temat: czas
2001-
(36)
1901-2000
(11)
1989-2000
(9)
1945-1989
(6)
1801-1900
(2)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(19)
Stany Zjednoczone (USA)
(6)
Świat
(2)
Azja Środkowa
(1)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Dania
(1)
Finanse
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(50)
Opracowanie
(21)
Monografia
(20)
Podręcznik
(8)
Materiały pomocnicze
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Raport z badań
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Antologia
(1)
Artykuł naukowy
(1)
Autobiografia
(1)
Biografia
(1)
Esej
(1)
Komentarz prawny
(1)
Monografie
(1)
Poradnik językowy
(1)
Poradniki
(1)
Publicystyka
(1)
Tablice i wzory
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(2108)
Edukacja i pedagogika
(795)
Socjologia i społeczeństwo
(740)
Medycyna i zdrowie
(650)
Psychologia
(612)
Zarządzanie i marketing
(129)
Kultura i sztuka
(478)
Biologia
(455)
Religia i duchowość
(445)
Podróże i turystyka
(377)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(359)
Hobby i czas wolny
(307)
Kulinaria
(305)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(304)
Rozwój osobisty
(289)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(274)
Literaturoznawstwo
(271)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(229)
Etnologia i antropologia kulturowa
(213)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(180)
Kultura fizyczna i sport
(160)
Geografia i nauki o Ziemi
(151)
Styl życia, moda i uroda
(142)
Językoznawstwo
(135)
Fizyka i astronomia
(127)
Filozofia i etyka
(113)
Ochrona środowiska
(106)
Informatyka i technologie informacyjne
(87)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(77)
Architektura i budownictwo
(71)
Nauka i badania
(71)
Inżynieria i technika
(67)
Media i komunikacja społeczna
(59)
Praca, kariera, pieniądze
(59)
Transport i logistyka
(44)
Dom i ogród
(43)
Rolnictwo i leśnictwo
(39)
Chemia
(33)
Matematyka
(28)
Archeologia
(27)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(16)
129 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Roszczeniowi, leniwi, niecierpliwi i nielojalni – milenialsi nie cieszą się popularnością wśród pracodawców. Stopniowo przejmują jednak rynek pracy i już niedługo stanowić będą najliczniejszą grupę pracowników na świecie. Już niebawem szefowie staną więc przed wyborem: dogadać się z milenialsami albo co kilka miesięcy otwierać nowe rekrutacje w oczekiwaniu na pokolenie myślące podobnie do nich, które może nigdy nie nadejść. Zarządzanie milenialsami to drugie wydanie klasycznej pozycji Espinozy i Ukleji. Korzystając z literatury, kontaktów z firmami oraz własnych, poszerzonych badań autorzy pokazują, że problem może nie tkwić w milenialsach, lecz w menedżerach i tym, w jaki sposób podchodzą do pracowników. Roszczeniowi? Cóż, tylko wtedy, kiedy odpowiednie wynagrodzenie potraktujemy jako niezwykły przywilej. Leniwi? Jeśli tylko uwierzą w znaczenie tego, co robią, będą w stanie pracować dniami i nocami – ale niech nikt nie oczekuje od nich, że będą zadowoleni z siedzenia w biurze przez osiem godzin. Nieposłuszni? Szef to ktoś, komu wyjątkowy szacunek należy się z powodu jego stanowiska, a polecenie, jeśli nie ma sensu, nie stanowi wartości samo w sobie. Główny trzon książki stanowi przewodnik po wartościach szczególnie ważnych dla milenialsów, a które często stają się punktami zapalnymi konfliktów w firmie: chęć elastycznego łączenia pracy z życiem osobistym, potrzeba wyrażania siebie i kreatywności, samodzielność oraz dążenie do budowania relacji. Na podstawie odpowiednio dobranych przykładów autorzy pokazują, w jaki sposób załagodzić spór i wykorzystać każdą z tych cech do skutecznego zmotywowania milenialsów do pracy. Ich zdaniem to nie tylko możliwość, ale przede wszystkim konieczność: menedżerowie, którzy zdecydują się okopać na swoich pozycjach i zrezygnować z porozumienia, narażą swoje firmy na ogromne straty. Espinoza i Ukleja opisują zupełnie inne pokolenie niż to, które znamy z branżowych czasopism i medialnych debat. Milenialsi, z którymi rozmawiali, to ludzie zdeterminowani i chętni do pracy, którzy – być może jako pierwsze pokolenie od długiego czasu – głośno mówią o tym, czego chcą i co im się należy. W rzeczywistości bowiem ich pragnienia i cele jako pracowników nie różnią się zbytnio od tych, którymi kierowali się ich starsi koledzy i koleżanki. „Każdy pracownik – piszą autorzy – chce tego, czego milenialsi: spełnienia, uznania, doceniani i wynagrodzenia”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czekałeś na niego od lat - oto gotowy, sprawdzony sposób nawiązywania relacji z klientami premium. Znajomość strategii Zwiększę sprzedaż pozwoli Ci wybudować odpowiedniej klasy markę osobistą oraz wykreować wizerunek online. Dzięki opanowaniu tajników tej strategii znajdziesz firmy, do których powinieneś dotrzeć ze swoją ofertą, i przygotujesz swoją prezentację tak, by była nowoczesna i atrakcyjna dla klientów z najwyższej półki, tym samym Twoje usługi staną się najbardziej pożądanymi na rynku. Rozumiejąc potrzeby przyszłych biznesowych partnerów, będziesz w stanie dotrzeć do osób decyzyjnych w firmach polskich oraz zagranicznych i przekonać je do tego, by wybrały właśnie Twoje usługi - za najwyższą możliwą cenę. Pracując z tym podręcznikiem, poznasz sekrety najnowszych technik sprzedaży: Technikę Mostu Sprzedażowego oraz Technikę Pomocnej Dłoni, dzięki którym znacznie zwiększysz swoje szanse na to, że potencjalny klient premium stanie się Twoim stałym klientem. Dodatkowo podpowiemy Ci, jak powiększyć własny dochód dzięki źródłom pasywnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Chciałbyś zarządzać projektami, ale czujesz się zagubiony w dostępnej na rynku ofercie szkoleń i certyfikatów? W takim razie ten poradnik jest dla ciebie! Jasno i przystępnie omówiono w nim kolejne etapy realizacji projektów oraz najważniejsze kompetencje menedżerskie. Zawarte w książce cenne wskazówki oraz praktyczne przykłady nauczą cię pewnie i skutecznie przeprowadzać projekty od początku do końca.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Audiobook
CD
książka mówiona
W koszyku
Dziś i jutro / Henry Ford ; [przekład Damian Łukasz Tarkowski]. - [Piaseczno] : Heraclon International. Storybox.pl, [2022]. - 1 płyta audio (CD) (9 godz. 49 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Nowatorskie podejście do przemysłu, stworzone i wdrożone przez Henry’ego Forda w zakładach Ford Motor Company, na zawsze odmieniło oblicze masowej produkcji. Echa opracowanych przez niego standardów spotkać można w fabrykach na całym świecie po dziś dzień. Książka „Dziś i jutro” to wnikliwe spojrzenie na wiele procesów inicjowanych w firmie amerykańskiego przemysłowca. To również niezwykle interesujący wgląd w analityczny umysł Henry’ego Forda. Na kartach swojej książki dzieli się swoim spojrzeniem na kwestie społeczne i polityczne, porusza tematy związane z ekologią, edukacją, etyką, działalnością charytatywną, a także osiągnięciem równowagi pomiędzy odpoczynkiem a pracą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka nie jest kolejnym poradnikiem o wyciskaniu z siebie resztek sił, aby osiągnąć mityczny sukces i bezustannie się rozwijać. To rzecz o tym, jak można prowadzić firmę i zarządzać zespołem, aby każdy wykonał dobrą robotę i miał dość czasu dla siebie. Przekonasz się, że spokojna praca, uważność, dużo wolnego czasu, sporo niezależności i konsekwentne ograniczanie niepotrzebnego stresu mogą w znakomity sposób przyczynić się do ciągłego i zrównoważonego rozwoju firmy. Dowiesz się, że powiedzenie stanowczego "nie" bezcelowej krzątaninie, wygórowanym celom, usilnym próbom wyprzedzenia konkurencji może w efekcie przynieść godziwy zysk i zadowolenie z życia. Poznasz techniki i strategie zarządzania, które pomogą Ci w osiągnięciu tego celu, i raz na zawsze pożegnasz się z bezcelowym szaleństwem i stresem!
Dowiedz się, jak: przyhamować niezdrowe ambicje i zacząć chronić swój czas pracować bez utraty równowagi, nauczyć się doceniać kompromisy i używać słowa "nie", wprowadzać kontrolowane zmiany, zacząć wybierać spokój.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej od przedsiębiorców i menedżerów oczekuje się kreatywności i innowacyjności. A nawet więcej: bez tego nie osiąga się dzisiaj sukcesów w biznesie. Pojawia się jednak pytanie, jak kreatywność uwolnić i rozwinąć. Książka powstała dzięki rozmowom z 26 wybitnymi przedstawicielami sztuki i nauki. Jej lektura pomoże uwolnić kreatywność w pracy zawodowej i życiu osobistym. Potencjał kreatywności drzemie bowiem w każdym z nas, a dzięki poznaniu tajemnic warsztatu artystów i twórców, inspiracji ich sugestiami, wsłuchaniu się w ich zalecenia i przestrogi możliwe będzie przełamanie bariery obaw, wahań i niepewności. Zawsze warto wsłuchiwać się w to, co mają do powiedzenia ci, którzy osiągnęli sukces tworząc wspaniałe filmy, sztuki teatralne, obrazy, rzeźby, grafiki, fotografie czy utwory muzyczne doceniane przez szerokie grono odbiorców. W działaniach artystów i twórców można odnaleźć powtarzalne mechanizmy i sposoby postępowania, które pozwalają lepiej zrozumieć fenomen kreatywności i mogą stanowić inspirację dla osób związanych z biznesem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat Seth Godin nauczał i inspirował miliony przedsiębiorców, marketingowców, liderów i fanów ze wszystkich środowisk, poprzez swój blog, kursy online, wykłady i bestsellery. Jest autorem niezliczonych pomysłów, które znalazły się w głównym nurcie języka marketingowego. Teraz, po raz pierwszy, Godin oferuje clue swojej mądrości i doświadczenia w jednym, kompaktowym, dostępnym, ponadczasowym pakiecie, zebranym w książce To jest marketing!. Istotą jego podejścia jest wielka idea: Wybitni marketingowcy nie wykorzystują konsumentów do rozwiązywania problemów swojej firmy, lecz wykorzystują marketing do rozwiązywania problemów innych ludzi. Ich taktyka polega na empatii, budowaniu więzi i pracy emocjonalnej, a nie na kradzieży uwagi i na spamowych ścieżkach e-mailowych. Seth wykorzystuje swoją autorską mieszankę wglądu, obserwacji i zapadających w pamięć przykładów, aby nauczyć cię: • identyfikować najmniejszą opłacalną grupę odbiorców, • zdobywać zaufanie i przyzwolenie swojego rynku, • przyjmować narrację już stosowaną przez twoich fanów, • jak znaleźć w sobie odwagę, by wytwarzać i rozładowywać napięcie, • a przede wszystkim – jak dać ludziom narzędzia i przedstawić narracje, które będą mogli wykorzystać dla osiągnięcia swoich celów. Niezależnie od tego, czy jesteś twórcą technologii, właścicielem małej firmy, czy częścią dużej korporacji, ani od tego, jaki produkt lub usługę sprzedajesz, ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki są one prezentowane światu, aby w znaczący sposób nawiązać kontakt z osobami, które tego chcą. To, co robisz, ma znaczenie. Zrób wokół tego szum.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opis Dodatkowe informacje Opinie Dostawa Fenomen gwałtownego rozwoju usług w XXI w. pojawił się w gospodarce światowej równolegle z kreowaniem nowoczesnej logistyki w przedsiębiorstwach jako ogniwach międzynarodowego łańcucha dostaw. W książce przedstawiono, na podstawie najnowszych wyników badań empirycznych oraz w kontekście literatury przedmiotu, takie metody i techniki zarządzania logistycznego usługami, które warunkują uzyskanie przewagi konkurencji na rynkach globalnych. Publikacja jest nowatorskim podejściem do międzynarodowej wymiany usług i przepływów gospodarczych. Szczególną wagę przypisano hybrydyzacji usług masowych specjalistycznych oraz centrów usług wspólnych, a także nowoczesnej infrastrukturze, niezbędnej do logistycznej obsługi usług. Książka przeznaczona jest zarówno dla pracowników naukowych, doktorantów oraz studentów, jak i dla menedżerów w praktyce gospodarczej. Książka może stanowić znaczącą pozycję w literaturze, wnosząc nowe elementy poznawcze i metodyczne zarówno do teorii, jak i do praktycznych wdrożeniowych aspektów logistyki. (…) Dzięki swoim walorom poznawczym, nawiązującym szeroko do najnowszych światowych trendów i standardów w dziedzinie globalizacji i internacjonalizacji usług związanych ściśle z rozwojem i globalizacją procesów logistycznych oraz wzrastającą rolą biznesu międzynarodowego zyska duży rezonans w nauce oraz przyczyni się do wzbogacenia i urealnienia internacjonalizacji procesu kształcenia akademickiego w polskich uczelniach. Podstawową grupę odbiorców powinni stanowić studenci kierunków ekonomicznych, zwłaszcza logistyki, a także zarządzania i ekonomii. Publikacja może również zainteresować praktyków - menedżerów odpowiedzialnych za doskonalenie i sprawną realizację procesów logistycznych w sferze transportu, magazynowania, funkcjonowania sieci gospodarczych, obsługi klienta, produkcji, handlu zagranicznego. Z recenzji prof. zw. dra hab. Piotra Blaika prof. dr hab. Elżbieta Gołembska - kierownik Katedry Logistyki Międzynarodowej, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu dr Zbigniew Bentyn - adiunkt w Katedrze Logistyki Międzynarodowej, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu dr Marcin Gołembski - adiunkt w Katedrze Zarządzania i Analizy Zasobów Przedsiębiorstwa, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opis "Nowa psychologia zarządzania" opisuje oparte na nauce i sprawdzone w biznesie patenty najskuteczniejszych szefów. Może okazać się niezmiernie przydatna zarówno dla doświadczonych menedżerów, jak i przyszłych adeptów sztuki skutecznego zarządzania ludźmi. Koncentruje się na użytecznych biznesowo zasadach psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej oraz uwzględnia proces grupowy w pracy menedżera. Autor wyjaśnia przyczyny awersji biznesu do coachingu. Wskazuje również szanse i zagrożenia związane z wchodzeniem menedżera w rolę coacha, mentora i trenera. Serce książki stanowi 7 filarów modelu coachingowego - miękkiego zarządzania dla twardych rezultatów. Jej zwieńczeniem zaś jest autorska metoda motywacyjno-korygująca, która wydatnie skraca i usprawnia pracę menedżera z zespołem w tzw. kryzysie odpowiedzialności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z tej jedynej na rynku na specjalistycznej publikacji książkowej dowiedzą się Państwo m.in.: Jakie postanowienia statutu są niezgodne z prawem? Jak dostosować politykę rachunkowości do specyfiki działania poszczególnych instytucji kultury? Z kim konsultować regulamin wynagradzania, a czyja opinia jest niezbędna przy regulaminie organizacyjnym? Czy można pracownikom zapewnić w regulaminie wynagradzania więcej przywilejów niż wynika to z ustawy o działalności kulturalnej (np. premie, nagrody jubileuszowe za 45 lat pracy)? Co musi koniecznie zawierać regulamin pracy, a co warto dodać? Jakie są obowiązki kierownictwa i pracowników w zakresie kontroli zarządczej? Dlaczego warto mieć w instytucji regulamin naboru na wolne stanowiska pracy oraz kodeks etyki? Jaką metodę inwentaryzacji zastosować do poszczególnych składników majątku? Jak prawidłowo przeprowadzić skontrum materiałów bibliotecznych, a jak inwentaryzację dzieł sztuki i zbiorów muzealnych? Jak szczegółowy powinien być plan finansowy i dlaczego zarządzenie organizatora w tej sprawie ma znaczenie? Dlaczego warto, mimo braku takiego obowiązku, opracować regulamin zamówień do 30 000 euro? Co to znaczy, że instytucja realizuje swoje prawnie uzasadnione interesy i dlaczego wtedy nie musi mieć zgody na przetwarzanie danych osobowych? Kiedy instytucja kultury ma obowiązek wprowadzenia instrukcji kasowej? Na podstawie których przepisów instytucje kultury mają obowiązek posiadać instrukcję kancelaryjną? Jakie są zasady dobrej legislacji, czyli jak prawidłowo formułować akty prawa wewnętrznego w instytucji?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 351 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca bez sensu : teoria / David Graeber ; przełożył Mikołaj Denderski. - [Wydanie pierwsze]. - Warszawa : Wydawnictwo Krytyki Politycznej, 2019. - 448, [3] strony : wykresy ; 21 cm.
(Seria Ekonomiczna)
Czy myślisz, że twoja praca ma znaczenie? Jeśli uważasz, że nie, to prawdopodobnie masz rację - i należysz do coraz większego grona osób wykonujących zawody, które nie mają żadnego sensu. Antropolog David Graeber w swojej najnowszej książce zgłębia zjawisko gównowartych prac i zastanawia się, co to mówi nam o dzisiejszym systemie społeczno-gospodarczym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
(Psychologia szefa / Wojciech Haman, Jerzy Gut ; 1)
(...) Ta książka jest szczególna, bo w badaniach Think Tank „Biznesowe Bestsellery Dwudziestolecia” na lekturę najbardziej inspirującą polskich menedżerów znalazła się na liście „Top 20” jako jedyna polska pozycja. Ta książka jest też szczególna, bo powstała na podstawie ponad dwudziestoletniej praktyki biznesowej i szkoleniowej. Dotyczy polskiej rzeczywistości i uwzględnia polską specyfikę. Autorzy tej książki nie pouczają i nie dają „dobrych rad”, ale wskazują precyzyjne narzędzia i konkretne algorytmy działania, które mogą być użyteczne w codziennej pracy szefa i trudnych sytuacjach z podwładnymi. Trzecie wydanie zostało poszerzone o narzędzia budowania współpracy, której brak jest poważnym problemem rozwojowym wielu zespołów, firm i organizacji w Polsce. Psychologia szefa. Szef to zawód Wojciecha Hamana i Jerzego Guta jest wyrazem ich szczególnego uznania dla polskich menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja z otoczeniem rynkowym stała się ważnym obszarem aktywności marketingowej wielu współczesnych przedsiębiorstw. Na jej efekty istotny wpływ mają działania realizowane w kooperacji z agencjami oraz innymi firmami świadczącymi usługi marketingowe. Wraz ze wzrostem liczby podmiotów posługujących się zintegrowanymi kampaniami komunikacyjnymi, coraz bardziej widoczna staje się potrzeba doskonalenia metod zarządzania komunikacją marketingową. Podjęte w książce rozważania mają na celu wskazanie rozwiązań organizacyjnych i sposobów postępowania, które umożliwiają przedsiębiorstwom skuteczne prowadzenie dialogu z otoczeniem rynkowym. Ich rezultatem jest propozycja modelu koncepcyjnego wspierającego proces wyboru metody zarządzania komunikacją marketingową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyczerpujący poradnik, uczący tego, jak wpływać na innych, by zapewnić sobie realizację własnych celów. Praca oparta jest na wiedzy i doświadczeniu Hartleya, oficera armii amerykańskiej zawodowo zajmującego się przesłuchiwaniem jeńców i mającego za sobą m.in. służbę podczas wojny w Zatoce Perskiej. Autorzy przedstawiają całą gamę środków skutecznego oddziaływania na inne osoby. Pierwsza część książki zawiera opis funkcjonowania człowieka w grupie; potem ukazane zostają interakcyjne mechanizmy wewnątrzgrupowe w odniesieniu do zbiorowości. Druga, najobszerniejsza część książki, jest prezentacją środków pozwalających oddziaływać na innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Iacocca - autobiografia / Lee Iacocca, Williama Novaka ; przekład Agata Gębska, Witold Matuszyński. - Warszawa : Studio Emka, copyright 2018. - 482, [2] strony, [16] stron tablic : fotografie ; 19 cm.
Kiedy Lee Iacocca z Williamem Novakiem, namówieni przez Wydawnictwo Bantam Dell, zasiedli do pisania "Autobiografii" nie mogli się spodziewać, że owoc ich pracy okrzyknięty zostanie bestsellerem, "który tworzy historię" (nie tylko Ameryki). Że książka napisana na początku lat osiemdziesiątych ubiegłego stulecia będzie wiele lat później równie aktualna i czytelniczo atrakcyjna jak w ich czasach. W gruncie rzeczy jest to tylko opowieść o dziecku włoskich imigrantów, który pilnie się uczył i ciężko pracował, który odniósł kilka olbrzymich sukcesów i przeżył kilka olbrzymich rozczarowań, lecz w efekcie świetnie sobie poradził, bo przejął od rodziców i nauczycieli proste, uniwersalne wartości i miał to wielkie szczęście, że urodził się w Ameryce. Takie książki zazwyczaj nie ustanawiają rekordów popularności. A tej się udało. A rzecz dość typowa, opisująca kolejny przypadek człowieka sukcesu, który zaczynając od zera osiągnął szczyt kariery i finansowego powodzenia tak jak kiedyś Carnegie, Rockefeller, Morgan czy Sloan a dziś Gates, Jobs czy Welch. Choć chyba jednak Iacocca był postacią barwniejszą, człowiekiem stojącym bardzo blisko zwykłych ludzi, a przy tym obdarzonym charyzmą, uporem i niezwykłymi talentami przywódczymi. No i działającym w branży samochodowej, bezgranicznie w niej zakochanym, dla przytłaczającej większości ludzi, szczególnie mężczyzn, zdecydowanie najatrakcyjniejszej z branż. Książka napisana zajmująco, "z biglem", wartko - taka dobra w czytaniu, ale i dająca do myślenia - wówczas i dziś.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 Iacocca L. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bestseller „New York Timesa” Kiedy w 2005 roku został dyrektorem zarządzającym The Walt Disney Company, firma przeżywała trudny okres. Rywalizacja była zacięta bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, a technika jeszcze nigdy nie rozwijała się tak szybko. Wystarczyło jednak, że postawił na trzy filary: jakość, pogodzenie się z nowinkami technicznymi oraz umocnienie pozycji firmy na rynkach międzynarodowych, a po 14 latach zrobił z Disneya największy i najbardziej szanowany koncern medialny na świecie. To właśnie Robert Iger doprowadził do tego, że dziś Disney może pochwalić się obecnością w swoich szeregach Pixara, Marvela, Lucasfilmu i 21st Century Fox. Wartość firmy pod jego przywództwem wzrosła niemal pięciokrotnie, a on sam został uznany za jednego z najbardziej innowacyjnych i skutecznych dyrektorów naszych czasów. W tej książce Iger dzieli się lekcjami, które odebrał podczas kierowania Disneyem i zarządzania grupą 200 tysięcy pracowników, a także opowiada o niezbędnych cechach dobrego przywódcy: optymizmie, odwadze, stanowczości i bezstronności. Przejażdżka życia to jednak nie tylko biznesowy poradnik, ale także pełna anegdot biograficzna opowieść człowieka, który zaczynał na samym dole hierarchii w ABC. Nigdy jednak nie zapomniał, że życzliwość, szacunek i przyzwoitość są ważniejsze od pieniędzy. I to niezależnie od tego, czy chodzi o głęboką przyjaźń ze Steve’em Jobsem w ostatnich latach jego życia, czy nieprzemijającą miłość do mitologii Gwiezdnych wojen.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć marketing to zbiór doświadczeń wyniesionych z prowadzenia kampanii na 67 rynkach, w kilku językach, w różnych warunkach ekonomicznych, od niewielkich budżetów do dużych kampanii i efektów, jakie autorzy uzyskali dla siebie lub klientów, generując łączny wynik na moment wydania książki ponad 200 mln zł i pozyskując setki tysięcy leadów. Książka powstała zarówno z myślą o osobach, które stawiają dopiero pierwsze kroki na marketingowej ścieżce, jak i dla przedsiębiorców oraz menedżerów, którzy zastanawiają się, w jaki sposób zwiększyć skalę prowadzonych przedsięwzięć. Celem autorów było przygotowanie mapy, która pozwoli dotrzeć do celu. Czytając, czytelnik natrafi na wskazówki, praktyczne ćwiczenia oraz ostrzeżenia, czego unikać i w jakie miejsca się nie zapuszczać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kiedy czarnooka Isaura opędzała się przed zalotami bezwzględnego Leôncia, bohaterowie Beverly Hills 90210 próbowali odnaleźć najprawdziwszą miłość, sobotnie poranne programy dla działkowców dawały nadzieję, że istnieje skuteczny sposób na walkę z mszycą, a Adam Słodowy uczył Polaków, jak z gumki recepturki i ołówka zrobić karmnik dla ptaków, na ekrany telewizorów Rubin nieśmiało zakradała się reklama. Transformersi to arcyciekawa opowieść o początkach polskiej reklamy telewizyjnej, o ludziach, którzy kładli podwaliny pod raczkujący biznes, o fortunach, które powstawały nieomal z dnia na dzień. Ale to także podróż do czasów, kiedy „z pewną taką nieśmiałością” przyglądaliśmy się kolorowemu Zachodowi, gdy „Mariola okocim spojrzeniu” przechadzała się w marmurkowych jeansach, a zawody w kapsle wygrywało się z głośnym okrzykiem „no to Frugo!”. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7.09 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej
Katalog biblioteki wojewódzkiej
Katalog centralny powiatu grodziskiego