Zarządzanie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(88)
Forma i typ
Książki
(85)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(8)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Audiobooki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Dostępność
dostępne
(71)
wypożyczone
(14)
nieokreślona
(2)
Placówka
Czytelnia BG
(1)
Wypożyczalnia BG
(83)
Multimedia BG
(2)
Filia nr 1 w Kadach
(1)
Autor
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Kauf Sabina
(2)
Lipa Michał
(2)
Mintzberg Henry (1939- )
(2)
Morgan Gareth (1943- )
(2)
Rusiński Michał
(2)
Wiankowska-??adyka Zofia
(2)
??obos Krzysztof
(1)
Adamiec Marek (1942- )
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Bielecki Maciej (zarządzanie)
(1)
Bloch Michał
(1)
Bolland Eric J
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Bukowska Urszula
(1)
Chmiel Sławomir Jerzy
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Czarkowska Lidia
(1)
Czarniawska Barbara (1948- )
(1)
Danik Lidia
(1)
Dembkowski Sabine
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dornfeld Agnieszka
(1)
Dryńska Katarzyna
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Eichelberger Wojciech (1944- )
(1)
Eldridge Fiona
(1)
Fletcher Frank
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Gapińska Dorota
(1)
Gilbert Daniel R. jr.). (1952-
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Goodall Ashley
(1)
Gotkowska Anna
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gołembski Marcin
(1)
Grela Joanna
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Haman Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(1)
Hornowska Elżbieta (1952- )
(1)
Hunter Ian (1963- )
(1)
Iyer Nigel K
(1)
Iyer Nigel K. Spacer po linie
(1)
Jaczewska Edyta
(1)
Jagodziński Wojciech
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jeruszka Urszula
(1)
Jeznach Andrzej (1954- )
(1)
Jeż Anna
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kaczmar Ireneusz
(1)
Karel Andrzej
(1)
Keefe Janice Jean
(1)
Kieżun Witold
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kocot Maria
(1)
Konieczka Alka
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kozielski Robert
(1)
Koładkiewicz Izabela
(1)
Kołodko Grzegorz W. (1949- )
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Krupski Rafał
(1)
Krzystek Grzegorz
(1)
Kuc Bolesław Rafał
(1)
Kulińska Ewa (logistyka)
(1)
Kurtyka Michał
(1)
Latusek-Jurczak Dominika
(1)
Lewandowski Mateusz
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lisiński Marek
(1)
Liżewski Sławomir
(1)
Lunde Niels (1962- )
(1)
Lyons Daniel (1960- )
(1)
Macios Tomasz
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
McIver Meredith
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Michelli Joseph A. (1960- )
(1)
Mikołajczyk Zofia (1931- )
(1)
Mitoraj Robert
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mężyk Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(52)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(30)
Kraj wydania
Polska
(88)
Język
polski
(87)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(5)
Szkoły wyższe
(4)
Dorośli
(1)
Logistycy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(2416)
Przyjaźń
(1886)
Rodzina
(1683)
Miłość
(1389)
Tajemnica
(1334)
Zarządzanie
(-)
Powieść amerykańska
(1077)
Relacje międzyludzkie
(1052)
Zwierzęta
(916)
Śledztwo i dochodzenie
(861)
Zabójstwo
(812)
Powieść polska
(760)
Magia
(743)
II wojna światowa (1939-1945)
(673)
Rodzeństwo
(673)
Nastolatki
(665)
Dziewczęta
(663)
Dzieci
(650)
Uczucia
(616)
Życie codzienne
(536)
Małżeństwo
(526)
Policjanci
(512)
Poezja polska
(492)
Powieść angielska
(490)
Uczniowie
(466)
Literatura polska
(459)
Sekrety rodzinne
(455)
Boże Narodzenie
(426)
Trudne sytuacje życiowe
(424)
Osoby zaginione
(406)
Ludzie a zwierzęta
(401)
Przestępczość zorganizowana
(395)
Relacja romantyczna
(394)
Psy
(392)
Koty
(374)
Podróże
(363)
Matki i córki
(362)
Żydzi
(357)
Powieść młodzieżowa polska
(346)
Władcy
(322)
Prywatni detektywi
(320)
Opowiadanie dziecięce polskie
(317)
Wybory życiowe
(317)
Pisarze polscy
(315)
Dziennikarze
(312)
Arystokracja
(304)
Wakacje
(299)
Literatura dziecięca polska
(294)
Uprowadzenie
(290)
Poszukiwania zaginionych
(286)
Chłopcy
(283)
Dziadkowie i wnuki
(267)
Opowiadanie polskie
(258)
Zakochanie
(253)
Powieść młodzieżowa angielska
(245)
Walka dobra ze złem
(242)
Zemsta
(241)
Ojcowie i córki
(240)
Seryjni zabójcy
(238)
Mężczyzna
(236)
Dojrzewanie
(234)
Śmierć
(234)
Superbohaterowie
(233)
Samorealizacja
(231)
Wojna
(227)
Pisarze
(222)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(219)
Polityka
(217)
Polacy za granicą
(214)
Spisek
(213)
Politycy
(211)
Samotność
(210)
Stworzenia fantastyczne
(208)
Wychowanie w rodzinie
(207)
Marzenia
(204)
Dziecko
(202)
Ludzie bogaci
(198)
Potwory
(196)
Lekarze
(193)
Krainy i światy fikcyjne
(185)
Adaptacja filmowa
(181)
Czarownice i czarownicy
(179)
Powieść francuska
(179)
Duchy
(174)
Przyroda
(174)
Szczęście
(173)
Szpiegostwo
(173)
Język polski
(171)
Podróże w czasie
(165)
Obyczaje i zwyczaje
(162)
Pomaganie
(161)
Las
(160)
Kłamstwo
(159)
Wsie
(158)
Poezja dziecięca polska
(157)
Kradzież
(154)
Literatura
(154)
Ojcowie i synowie
(154)
Zdrada
(153)
Kaczor Donald (postać fikcyjna)
(152)
PRL
(152)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Czechy
(1)
Dania
(1)
Finanse
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Podręczniki akademickie
(7)
Monografia
(6)
Opracowanie
(5)
Podręczniki
(5)
Podręcznik
(4)
Poradniki
(4)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Raport z badań
(2)
Komentarz prawny
(1)
Książki mówione
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Tablice i wzory
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(28)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Psychologia
(3)
Historia
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
88 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Kreowanie łańcuchów wartości uznaje się za konsekwencję rozszerzania współpracy międzyorganizacyjnej w gospodarce. Współpraca tworzy nowe płaszczyzny decyzyjne w organizacjach powodując zmiany jakościowe w zarządzaniu łańcuchami wartości. Ich istota koncentruje się na procesach dodawania wartości dla klienta, który jest jednocześnie pierwszym ogniwem i podmiotem generowania łańcuchów wartości. Wymagają one wskazania na zasoby przedsiębiorstw tworzących organizacje wielopodmiotowe o charakterze łańcuchów oraz uwzględnienia uwarunkowań i wyzwań rynkowych. Ważnym zagadnieniem jest integracja zasobów w łańcuchu wartości, która na bazie potencjałów kapitałowych przedsiębiorstw, poprzez współpracę badawczo – rozwojową i innowacyjność wpływa na efektywność i konkurencyjność organizacji na rynku. Rynek precyzuje wyzwania dla zarządzania łańcuchami wartości poprzez przedstawienie oferty nowych produktów i usług dla klientów wraz z generowaniem nowych potrzeb. Pozycja klientów zyskuje nowy wymiar wartości identyfikowany z innowacjami wartości, występującymi w zarządzaniu łańcuchami wartości. Procesy zarządzania łańcuchami wartości łączą krańcowo różne zjawiska w relacjach łańcuchowych, Charakter relacji determinuje z jednej strony wzrost wartości, ale z drugiej strony istnieje możliwość wywołania zdarzeń negatywnych – kryzysowych. Konsekwencje kryzysowe powodują ograniczenie zakresu działalności, zmniejszenie liczby podmiotów w łańcuchach wartości oraz likwidację działalności łańcuchów wartości. Zagrożenia i konsekwencje kryzysowe są inspiracją do działań w sferze zarządzania kryzysowego bazującego na potencjale niszczącym, ale też tworzącym okazje dla łańcuchów wartości. Zarządzanie kryzysowe zapoczątkowane i realizowane w okresie dezorganizacji tworzy szansę stabilizacji oraz rozwoju łańcucha wartości w wyniku podejmowania właściwych decyzji. W procesie decyzyjnym istotne jest określenie prawidłowego modelu zarządzania kryzysowego, który jest dostosowany do warunków rynkowych oraz priorytetów łańcuchów wartości. Łańcuchy wartości mają szanse przezwyciężenia kryzysów na bazie analiz kontekstualnych wyzwań i wskazań na opcjonalne wybory. Dotyczą one problematyki zrównoważonego zarządzania organizacjami, w tym łańcuchy wartości, ze względu na ich potencjał zasobowy, innowacyjność oraz kreowanie wartości dla klienta – konsumenta wartości. Zrównoważone zarządzanie powinno zapewnić integrację celów ekonomicznych, ekologicznych i społecznych. Procesy integracyjne w wielu sytuacjach zapewniają eliminację czynników kryzysogennych oraz pokonanie kryzysu wraz z wyznaczeniem bazy zrównoważonego rozwoju w działaniach łańcuchów wartości. Uwzględnienie współpracy międzyorganizacyjnej oraz wymogów zrównoważonego rozwoju umożliwia w zarządzaniu łańcuchami wartości generowanie efektów - wartości dla klientów – konsumentów. Wartość tworzy znaczącą opcję w zarządzaniu organizacjami, umożliwiającą wzrost pozycji konkurencyjnej łańcuchów wartości na rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacja procesowo-projektowa : istota modelowanie pomiar dojrzałości / Piotr Sliż. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 291 stron : ilustracje ; 23 cm.
Książka ma na celu określenie istoty organizacji procesowo-projektowej, jej uwarunkowań, zasad i metod kształtowania, a także metody pomiaru jej dojrzałości. Na tej podstawie Autor przeprowadził ocenę poziomu dojrzałości procesowo-projektowej organizacji funkcjonujących w Polsce oraz zaprezentował rozwiązania procesowe i projektowe w wybranej organizacji. Podstawę empirycznej części monografii stanowi rozwinięcie badań oraz zbiór rozważań i obserwacji autora zgromadzonych podczas implementacji rozwiązań procesowych i projektowych do praktyki gospodarczej. W monografii opisano, w jaki sposób powinna być systemowo skonfigurowana organizacja, w której podejmowane są działania zmierzające do integracji zarządzania procesami i projektami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać? Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii – powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę. Ta niepozorna tendencja okazuje się mieć niebagatelne znaczenie dla naszej komunikacji, kształtowania dobrych i złych nawyków, dla sposobu, w jaki łączymy się w grupy i pary, sprzedajemy i kupujemy, w jaki projektujemy nasze otoczenie, zarządzamy swoimi zespołami, ale też w jaki podlegamy zarządzaniu jako podwładni. Dzięki analizie tego zjawiska dowiesz się między innymi: Jak drogą najmniejszego oporu poprowadzić klienta do decyzji o kupnie. Jak reklamować, by być zauważonym i skłonić do działania. W jaki sposób ustalać zasady, które będą przestrzegane. Jak kształtować nawyki swoje i innych. W jaki sposób formułować pytania, by uzyskać prawdziwą i precyzyjną odpowiedź. Czemu łatwiej jest być szefem despotą i czemu warto nim jednak nie być. Jak szybko dostać odpowiedź na email. Przy okazji odkryjesz, co naprawdę sprzedajemy, kiedy pracujemy, czemu pierścionek zaręczynowy powinien kosztować dwie wypłaty i dlaczego warto stosować emotikony. A także: co ma wspólnego tresura psów z codzienną rozmową z bliskimi oraz kiedy i dlaczego warto pomyśleć o zmianie pracy. To książka dla każdego, kto chce doskonalić swoje zdolności komunikacyjne i sprzedażowe oraz umiejętności przywódcze i strategiczne lub też pragnie lepiej zrozumieć motywacje stojące za ludzkimi decyzjami. Została napisana zgodnie z zasadą, którą opisuje – tak by łatwiej było kontynuować czytanie niż je przerwać: jest podzielona na krótkie rozdziały i podrozdziały, bogata w obrazowe przykłady, odniesienia, historie i ciekawostki, a także uzupełniona o notatki ułatwiające powrót do najważniejszych zagadnień i wniosków [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Celem naukowym Autorki było wyjaśnienie i rozszerzenie konceptualizacji twórczości organizacyjnej oraz zależności występujących w organizacji twórczej, które uruchamiają procesy twórcze i wpływają na ich rozwój. Ten cel znalazł swoje uzasadnienie w prezentowanej autorskiej, oryginalnej koncepcji zarządzania twórczością w organizacji. Koncepcja ta jest bardzo udana i z pewnością poszerza granice konwencjonalnej wiedzy i mądrości w dziedzinie kreatywności. (...) Ponadto książka zawiera wiele wyzwań badawczych, które mogą być uznane, jako konkretne pomysły naukowe i przekonywujące motywy dla kolejnych i długoterminowych działań badawczych nie tylko realizowanych na polskich uczelniach, ale w międzynarodowej społeczności naukowej. Już w tym momencie pragnę wyrazić przekonanie, że pomysły Autorki zainspirują połączone wysiłki badawcze nauczycieli akademickich na Słowacji, w Czechach, na Litwie, na Węgrzech itp." [Z recenzji prof. dr hab. Martiny Blaškovej]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z przykładów przytoczonych w książce Zarządzanie międzynarodowe z perspektywy polskich przedsiębiorstw wyłania się obraz dużego, ale niewykorzystanego na rynku międzynarodowym potencjału polskich przedsiębiorstw. Kwalifikacje, połączone z wiarą we własne siły, mają zatem decydujące znaczenie w podejmowaniu działań w zakresie internacjonalizacji. Niniejsza monografia nie jest popularnonaukowym zbiorem jedynie słusznych reguł i wskazówek, jak zarządzać firmą, aby osiągnąć sukces na arenie międzynarodowej. Gdyby uprawianie biznesu polegało jedynie na stosowaniu się do wytycznych teoretyków, byłoby być może mniej wolne od frustracji i upadłości, ale prawdopodobnie nie przyniosłoby spektakularnych rozwiązań, pozwalających zarabiać pieniądze wbrew głoszonym regułom, i nie odkryto by zbyt wielu nowych obszarów dla ludzkiej aktywności gospodarczej. Jaka jest więc ostateczna, najistotniejsza puenta prowadzonych w niniejszej książce rozważań? Pokornie zgłębiaj teorię internacjonalizacji i zarządzania międzynarodowego, ucz się od najlepszych w biznesie, ale nie myśl, że sukces jest przypisany tylko im. Wszystko zależy od Twoich umiejętności, wiedzy, determinacji i entuzjazmu. Biznes nie musi być lokalny, bo od stuleci nie uznaje granic za barierę. Książka jest przeznaczona dla kadry naukowej i studentów uczelni ekonomicznych, praktyków i wszystkich osób zainteresowanych tematyką zarządzania międzynarodowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie i marketing to obszary wiedzy cechujące się niezwykłą witalnością i dynamiką rozwojową. Mnogość powstających w ich ramach konceptów, zastosowań, dobrych praktyk jest ogromna. Praca ma za zadanie pokazać owe ważniejsze obszary współczesnego zarządzania i marketingu i ich perspektywy rozwojowe.Pierwsze dwie części pracy zostały poświęcone aspektom ogólnym, metodycznym zarządzania i marketingu, szczególnie ważnym, kiedy rozpoczyna się pracę w danym obszarze nauki i należy znać jej korzenie, perspektywy badawcze, ale i ograniczenia. Dwa kolejne rozdziały poświęcone są kluczowym, rozwijającym się dynamicznie obszarom badawczym w ramach obydwu nauk. Znajdziemy w niej tak fragmenty przeglądowe, metodyczne, traktujące o trendach rozwojowych bądź takie, które mają charakter swoistych podsumowań wieloletnich badań własnych w obszarach takich jak: zarządzanie rozwojem pracowników, kulturą organizacyjną, wartość przedsiębiorstwa, wymiana informacji i komunikacja biznesowa, wartości w marketingu, społeczna odpowiedzialność, marketing internetowy i mobilny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Do napisania Dobrego szefa, złego szefa zainspirowały dr. Roberta Suttona tysiące e-maili, artykuły, wpisy na blogu oraz rozmowy będące odzewem na jego bestseller The No Asshole Rule. Zastosował on swoje zdroworozsądkowe podejście, aby pokazać, czym wspaniali szefowie naszego świata różnią się od tych, którzy są tacy sobie albo, co gorsza, zupełnie niekompetentni. Przeplatając przykłady z życia stosownymi naukowymi badaniami behawioralnymi, Sutton przedstawia staranny i miejscami zaskakujący raport na temat tego, co robią najlepsi szefowie. Pokazuje sposób myślenia, środki działania i postępowanie najlepszych szefów oraz wyciąga wnioski z błędów, jakie ci najgorsi popełniają raz po raz. Zestawia dobre i złe posunięcia szefów w czasie pełnienia podstawowych obowiązków: obejmowania kierownictwa, podejmowania mądrych decyzji, potwierdzania słów czynami czy wykonywania „brudnej roboty”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zespół to nie tylko grupa ludzi mających wspólny cel w firmowej rzeczywistości. Zespołem może być także klasa w szkole, grupa wolontariuszy albo rodziców realizujących jakieś zadanie, dla którego trzeba się zjednoczyć i działać razem. A wszędzie tam, gdzie pojawiają się zespoły i wyzwania, jakie przed nimi stają, rodzą się nie tylko dobre pomysły, ale i nieporozumienia. Pozytywna energia, która powinna towarzyszyć wspólnej pracy, to pojawia się, to znika. Podobnie jest z celem ? raz świeci jasno na horyzoncie, raz ginie we mgle pobocznych wątków, bezproduktywnych dyskusji i czasu spędzanego na realizacji celów pośrednich, niekoniecznie prowadzących w dobrą stronę... By uniknąć powszechnego zniechęcenia i rezygnacji, działającym razem ludziom potrzebna jest pomoc, której na imię coaching zespołowy. Autorzy tej książki to coachowie z wieloletnim doświadczeniem. Za jej pośrednictwem dzielą się wiedzą z zakresu wspierania zespołów w rozwoju, w rozwiązywaniu konfliktów, w kryzysach, ale też w powstawaniu, integrowaniu czy odradzaniu się grupy projektowej. W kolejnych pięciu częściach tego poradnika wprowadzają w temat, krok po kroku prezentują schemat prawidłowo przebiegającego procesu coachingu zespołowego, pokazują modele, techniki i narzędzia, jakimi w swojej pracy posługuje się coach zespołowy, poruszają temat coachingowej superwizji oraz przytaczają konkretne przykłady udanych procesów coachingu zespołowego, jakie sami przeprowadzili.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego jedne zespoły osiągają świetne wyniki, a inne borykają się z trudnościami? Czy można być gwiazdą o doskonałych indywidualnych osiągnięciach i jednocześnie wspaniałym graczem zespołowym? W książce "Skuteczne zespoły" autorzy przedstawiają siedem kluczowych czynników wpływających na wydajność zespołową oraz niezwykle jasne zalecenia pozwalające stworzyć naprawdę świetny zespół. Wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas pracy z zespołami ratownictwa medycznego, załogami promów kosmicznych czy drużynami sportowymi przenieśli na grunt organizacji. Czytelnicy znajdą tu praktyczne, oparte na dowodach naukowych i badaniach psychologicznych wskazówki, jak stać się skutecznym liderem zespołu oraz jego świetnym członkiem.[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
Zarządzanie czasem / Brian Tracy. - Warszawa : "MT Biznes", copyright 2017. - 1 płyta audio (CD) (2 godz. 26 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
(Audiobook / "MT Biznes")
Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz.Ten zwięzły przewodnik ujawnia 21 sprawdzonych metod zarządzania czasem, których natychmiastowe wykorzystanie pozwoli ci wygospodarować co najmniej dwie wydajne godziny dziennie. Opisując strategie zidentyfikowane i osobiście wykorzystywane przez Briana Tracy, eksperta w zakresie osiągnięć, ten podręczny przewodnik ujawnia, jak możesz:radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi; przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze; tworzyć pakiety podobnych spraw, aby nie tracić koncentracji; pokonać skłonność do zwlekania; określać zadania, które mogą być delegowane; planować działania w celu osiągnięcia najważniejszych celów. Pełna typowej dla Tracy?ego i łatwej do zastosowania mądrości, książka ta pomoże ci w robieniu więcej w krótszym czasie i przy mniejszym stresie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K.833 / 159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Donald Trump jest żywą legendą świata biznesu. Jego wielka kariera to historia pełna spektakularnych wzlotów i nie mniej widowiskowych upadków. Niejednokrotnie doświadczył na własnej skórze goryczy klęski i dlatego nauczył się przekuwać porażki w kolejne sukcesy. Wiedząc, że dziś stanowi wzór do naśladowania dla ludzi takich jak Ty — ambitnych, odważnych, gotowych podjąć się nawet bardzo ryzykownych wyzwań — szczerze mówi o tym, jak realizować swoje marzenia, pokonując wszelkie przeszkody i własne słabości. Poczucie pewności siebie jest kluczowe na drodze do sukcesu, bo dzięki niemu możesz być elastyczny i zmierzyć się z przeciwnościami. Ta książka powstała po to, aby umocnić fundamenty Twojej pewności siebie, zdolności i pragnień, abyś nigdy się nie poddawał!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co łączy zakup kawy w automacie, darmową opiekę medyczną dla pracowników i budowę wielkiego lotniska w szczerym polu? Na ekonomii musi znać się każdy, bo każdy przecież podejmuje decyzje ekonomiczne. Odpowiedz na 1000 pytań i sprawdź, co wiesz na temat tego, jak funkcjonuje współczesna gospodarka. Poziom trudności pytań zawartych w książce jest zróżnicowany i choć przeważają te odnoszące się do wiedzy na poziomie akademickim, to opracowanie może być popularno-naukowym źródłem wiedzy dla czytelników niebędących zawodowymi ekonomistami. Istotną cechą zawartych w książce pytań jest nie tylko osadzenie ich w teoriach ekonomicznych, ale także znaczny odsetek pytań dotyczących rzeczywistości gospodarczej. Książka adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich (różnych kierunków ekonomicznych), nauczycieli przedmiotu podstawy przedsiębiorczości w szkołach średnich (zarówno ogólnokształcących, jak i zawodowych o profilu ekonomicznym), a także osób przygotowujących się do olimpiad i konkursów z dziedziny ekonomii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja podejmuje nowatorski obszar tematyczny dotyczący związków sztuki i biznesu z perspektywy ekspertów reprezentujących różne dziedziny wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7.07 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W prezentowanej publikacji autor przedstawia związki przyczynowo-skutkowe pomiędzy działaniami producentów ukierunkowanymi na bezpieczeństwo ludzi i środowiska, a rozwiązaniami organizacyjno-prawnymi chroniącymi konsumentów jako słabszą stronę rynku. Problematyka ta nabiera bowiem coraz większego znaczenia. Jednym z istotnych zjawisk gospodarczych, jakie decydują o obliczu współczesnego obrotu towarowo-pieniężnego, jest bowiem szybki postęp naukowo-techniczny w wielu dziedzinach wytwórczości. Produkty są nacechowane coraz większym stopniem złożoności, a ich wytwarzanie wymaga większej wiedzy, również menedżerskiej. Zarządzanie przedsiębiorstwem zwrócone ku innowacjom nie zawsze jednak nadąża za tym postępem. Może się więc zdarzyć, że oferowany przez przedsiębiorstwo produkt trzeba będzie wycofać z rynku i z użytkowania, a także zapłacić odszkodowanie. Zatem przedsiębiorstwo czerpiące korzyści ze sprzedaży swoich produktów musi być przygotowane na różnego rodzaju ryzyka. Dlatego też warto, aby przedsiębiorstwa wytwórcze zwróciły uwagę na nowe rozwiązania, które z jednej strony mogą przyczynić się do zapewnienia większego bezpieczeństwa konsumentom i środowisku, z drugiej zaś - wpłynąć na zmniejszenie ryzyk związanych z odpowiedzialności za swoje produkty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej
Katalog biblioteki wojewódzkiej
Katalog centralny powiatu grodziskiego